![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Idealiter zijn dat natuurlijk allemaal altruïsten en liggen hun loonkosten een pak lager. Maar of zo'n CEO nu vet betaald wordt omdat hij voor een doorsnee distributieketen of voor het Rode Kruis werkt maakt voor mij niet zoveel uit. Uiteindelijk heb je ook daar vaak bitter weinig keuze. De meest eenvoudige manier om daaraan te verhelpen lijkt me een loonmatiging te zijn voor zowat alle topposities in bedrijven. Dus ook die voor mensen met specifieke ervaringen (zoals CEOs).
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 14 augustus 2011 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altruïsme is niet aangeboren, het is gewoon een doorgedachte berekening "hoeveel voordeel haal ik er in de toekomst uit". Mits welteverstaan dat vele "minder slimmen", het hiernamaals ook als "voordeel" zien.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen beter een machete en concertina fabriek of 20 bouwen, en 1) elke neolithische man of vrouw een goeie machete geven, en 2) aan de westzijde van't Suez Kanaal een barbaarveilige muur bouwen. Da's maar 200 km lang, en zou maar een paar 100 000 m³ beton kosten, 1000 wachttorens en 2000 BMG's.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 augustus 2011 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Stuur enkele tankers met anticonceptie middelen naar het hongerlijdende Afrika in no time is de hongersnood opgelost, tenminste zolang er geen religieuze freaks er zich mee gaan bemoeien natuurlijk.
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb voor elke bron verteld waarom ze niet bewijzen wat je beweerde. ontwikkelingsoplichters, die van het geld eerst zichzelf bedruipen (95% van de afgetruggelde bedragen)In plaats van dit te weerleggen geraak jij niet verder dan cfr. supra.Begrijp je nu al het verschil tussen overheden die hun beloftes niet nakomen en geld dat blijft plakken bij NGO'? Of moet ik dat voor de derde keer uitleggen? Indien je vruchtbaar wil discussiëren moet je op zijn minst correcte cijfers geven. Ik hoop dat je begrijpt dat ik voor zo'n overdrijvingen bronnen vraag. Ik heb op dit forum immers al veel desinformatie, halve waarheden en hele leugens gelezen. Sommigen lijken er hun handelsmerk van gemaakt te hebben. Met als gevolg dat die desinformatie, halve waarheden en hele leugens na talloze herhalingen voor waar worden aangenomen. Deze cijfers over de weddes bijvoorbeeld. http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=33 Daar kan niemand de originele bron voor geven. De cijfers kloppen blijkbaar niet. Maar toch worden ze nog steeds gekopieerd en voor waar gehouden. P.S. Ik hoop dat de pizza je gesmaakt heeft, maar is dat niet eerder iets voor k&k. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Wat baten kaars en bril, als de uil niet zien (en) wil.
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Akkoord dat er meer transparantie en controle moet zijn. Maar klaag dat niet aan op basis van leugens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar we zouden die wel voor waar moeten aanvaarden. http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw bewering klopt dus niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Way to go. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Cees Breederveld Amnesty International - Irene Khan 600.000 € ![]()
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin. Laatst gewijzigd door Apocalyps : 14 augustus 2011 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Uit een bron komt water!" "Ik heb dus nog steeds gelijk!" "Je kan geen bron geven!" ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je haalt 1 zin uit mijn post, de rest negeer je. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nu tijd voor SCHOOL-TV!
Sexuele voorlichting in 3 afleveringen. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zorgt er wel voor dat er minder lege magen zijn op een redelijke termijn.
Eneuh, je kan aan "etende" anticonceptie doen, maar da's eerder een K²K topic.
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uit de loonlijst Rode Kruis Cees Breederveld € 198.000 Uit je bron 142 duizend euro Door allerlei toeslagen zou hij echter meer dan twee ton krijgen. We hebben dus één die juist kan genoemd worden en een die verkeerd is. Uit de loonlijst Artsen zonder Grenzen Hans van de Weerd € 174.000 Uit de post van een medewerker (met bron ) De totale salariskosten van de directeur van Artsen zonder Grenzen Hans van de Weerd bedragen ¤116.000. http://forum.viva.nl/forum/Actueel/G...ssages/60958/7 Dit gaat over een vertrekpremie. Niet over loon. |
||
![]() |
![]() |