![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Een indicatie voor goede autoaankoop is tot op zekere hoogte de rubrieken van tweedehandsverkoop gedurende een tijd opvolgen. Bepaalde merken zie je een groot aanbod (Citroën, BMW,...) dat te koop staat wat wijst op wijder verspreidde ontevredenheid bij bezitters ervan (al is lang niet iedere verkoper ervan ontevreden) terwijl je andere merken nauwelijks of niet terugvindt (Toyota bijv.) hetgeen wijst op een zekere gehechtheid van de eigenaar aan z'n auto die er uiteraard niet zou zijn indien de auto een lopende rekening zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door -Jo- : 22 augustus 2011 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op gebied van afwerking en kwaliteit moet je bij een wagen van de VW-groep zijn. Wil je een plastieken speelgoedauto met rare vormen dan is een franse, koreaanse of japanse auto iets voor u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hmmm, toch niet, de kwaliteit van VW is niet slecht maar ook niet om over naar huis te schrijven. Zo gebruikten ze tot voor kort (twee jaar geleden) nog kunststof aandrijfriemen terwijl de Japanse merken vrijwel allen de kwalitatief betere metalen kettingen gebruiken. Op vlak van afwerking binnenin is de top terug te vinden bij de Italianen, en dan vooral bij bijvoorbeeld Alfa Romeo. Maar de kwaliteit (vooral an electronica) is dan weer gewoon archislecht. Kunststoffen zijn bij alle merken reeds zodanig verspreid dat in tegenstelling tot de jaren '80 er geen continent of land nog uitspringt. Wie kwaliteit wil met erbovenop hoge graad van afwerking zou ik eerder Lexus (Toyota-groep) aanraden, gevolgd door Audi. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel telkens ge platins vervangt ook de condensor vervangen. Laatst gewijzigd door daiwa : 22 augustus 2011 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Voor u nog een onbekend gegeven,voor mij al een weet... ![]() ![]() Ik heb een 5 monovolume,en er uiterst tevreden over gezien de prestaties van die high power motor met zijn koppel van 360 Nm... Laatst gewijzigd door Svennies : 23 augustus 2011 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reed zo eens met ne Visa, en dat ding stond nog in eerste, toen ik hem plots in zijn achteruit smeet, , man, man, dat spel scheurde precies in twee, ... maar hij bleef toch bollen, ... Dat was een geweldig bakske, 800 kilo met nen 1800 diesel, dat trok de stenen uit de grond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementslid
|
![]() Kvind ne RX8 anders ook wel mooi, maar over het algemeen zijn ze niet zo mooi nee. Kwa prijs/kwaliteit lijkt een Mazda 3 me wel top. Of misschien zelfs een Mazda 6, die vallen ook redelijk mee in prijs in de 2de hands markt op het eerste gezicht.
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu niet meer, wie zonder oogkleppen kijkt en geen last heeft van snobisme ziet dat. Alleen spijtig dat het prijskaartje is gevolgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Geef mij dan maar een Infiniti M 37.
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijne vorige was een (nieuwe) seat. Slechtste wagen dat ik ooit gehad heb. Reeds miserie vanaf de eerste dag dat ik er de garage mee buiten reed en sindsdien niet gestopt. Na drie jaar weg gedaan ondanks dat ik doorgaans zes jaar met mijn wagens rij vooraleer ze te verkopen. Wel prima motor (TDI van volkswagen) en heel laag verbruik (met één brandstoftank van 55 liter naar bestemming in Spanje). Bij lange afstanden en met kalm gaspedaal kwam ik dikwijls aan een gemiddelde tussen de vier en vijf liter per honderd kilometers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seg flauwe, dat zal het geweest zijn.