![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verdient natuurlijk wel een topic op zich. De wereldvreemde sullen die buitengewerkt zijn uit het Gentse KVHV. Willen onder meer dat vrouwen rokken dragen tot over de knie in plaats van broeken. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Vreemdeling
|
![]() Het is allemaal zo ingewikkeld niet hoor. De weigering van het Gentse KVHV om vrouwelijke leden een plooirok tot onder de knie op te leggen, leidde tot onverzoenbare strubbelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom? Mag je niet katholiek genoemd worden als je een vrouw in bikini op een affiche zet? Of God verhoede een aangezicht van een vrouw..
Uw oordeel laten leiden door persoonlijke vetes getuigt van individuele zwakte. Enfin... Het beste nog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, ik kan er niet aan doen dat Jonas een verschrikkelijke troll is op facebook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met blote schouders! Onze kasperiaan heeft waarschijnlijk 3 weesgegroetjes en 4 onze vaders opgezegd om z'n erectie weg te werken voor god.
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan overdrijf je. Of je neemt jezelf te serieus.
Ik had het niet over Jonas. Ik had het over uw reacties hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vergeet je geschiedenis niet, KVHV'er. Ik klaag niet over het feit dat ze blote vrouwen op hun posters zetten. Dat ze er opzetten wat ze willen. Maar dat ze dan wel zo eerlijk zijn om hun naam te verbeteren. Laatst gewijzigd door Albrecht : 19 augustus 2011 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() Geschiedenis, geschiedenis. Het is heel makkelijk om verenigingen, acties en personen op het internet af te breken. Wat heb jij eigenlijk zelf al gedaan? Buiten van je hoge toren roepen hoe het volgens jou zou moeten zijn, natuurlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
We leven in de 21ste eeuw, moest je het nog niet doorhebben. Niet iedereen blijft steken in de Bourgondische periode. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat hebben die verenigingen gedaan? Dan weet ik wat voor een voorbeelden ik moet geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zegt de man met een Verdinaso-schermafbeelding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Vreemdeling
|
![]() Ach, komaan. Het KVHV(-Gent) organiseert reeds jaren allerhande debatten, lezingen, betogingen en acties (zoals deze nu). Onlangs had men in Antwerpen zelfs een president over de vloer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heb ik gedaan? Niet veel, inderdaad, maar wat kan ik doen? Ik heb in Nederland op de nationale priesterdag in Nederland bediend en afgewassen. Ik heb in een klooster bejaarde zusters verzorgt. Ik heb het bijbelprogramma e-Sword in het Nederlands vertaald. 't Is niet veel, maar in ieder geval een stuk meer geholpen dan wat debatten. En die 'nerds' van KASPER Nigel Farage. So what? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Debatten en lezingen benadrukken het academische karakter van een studentenvereniging. De twee belangrijkste doelen zijn: extern bekendheid verwerven als academische vereniging en de studenten warm maken voor bepaalde thema's enerzijds, en interne academische "Bildung" anderzijds.
Dit bereik je door samen te werken aan een gezamelijk project, ergo een studentenvereniging. Al bereik je dat eerste doel nogal moeilijk als je jezelf sociaal compleet afsluit van je omgeving. Dat is de gemakkelijkste weg die je kan bewandelen, en daar heeft KASPER voor gekozen. Mij niet gelaten hoor. Anderzijds is er KVHV die probeert een middenweg te zoeken tussen zijn academisch karakter en iedereen die buiten de vereniging staat en relevant is voor de vereniging (studenten, Vlaamse beweging, conservatieve beweging,...) In dat licht is de actie van het KVHV een schitterend idee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() KV Lovania bedoel je? Wat hebben die met Kasper te maken?
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |