![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het oneindige is ALLE gelijk aan oneindig veel. Je kunt inderdaad nooit met oneindig veel heelallen communiceren en dat behoeft ook niet, wel zal het communicatie vermogen steeds toenemen, dus we zullen met steeds meer heelallen communiceren, maar nooit oneindig veel. Dat blijft altijd onbereikbaar, hoewel het nochtans wel degelijk bestaat, maar toch praktisch onbereikbaar blijft. Dit heb ik al eerder uitgelegd, omdat er in een oneindige reeks geen laatste bestaat. Dus nu herhaal ik het maar weer. Citaat:
Dus er is dan geen eerste, of van ons gerekend: geen laatste. Dat is dan ook onbereikbaar, omdat er eenvoudig weg geen laatste is in een oneindige reeks, evenmin je in een oneindig heelal een grens zou kunnen vinden. Citaat:
Alle is hier oneindig veel en je kunt nooit met oneindig veel heelallen communiceren en dat behoeft ook niet. Want de oneindigheid is onbereikbaar, en dat is nu eenmaal de paradox van de oneindigheid, waarvan er veel zeer eigenaardige vormen bestaan. Dit is er een van. Evenmin er in een oneindige reeks een allerhoogste microcultuur bestaat, evenmin is er een cultuur die met oneindig veel andere heelallen zou kunnen communiceren. Het aantal is altijd beperkt en kan altijd vermeerderd worden, zoals elke cultuur ook steeds hoger kan, hoe hoog die ook moge zijn. Je kunt wel met ALLE heelallen communiceren als het aantal beperkt is en dat is ook eigenlijk de normale betekenis van ALLE = een beperkt aantal. En als je dat bedoelt dan zijn we gauw klaar. |
|||
![]() |
![]() |
#82 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ook daarvan getuig ik steeds: deze wereld gaat ten onder. De enige die haar werkelijk kan redden ben ik. Citaat:
De wetenschap daarentegen gelooft in een levenloos heelal dat bovendien onder gaat. Zij gelooft dus in de dood en is ook hard bezig deze wereld ten ondergang te voeren. Citaat:
Maar mijn atoomtheorie verklaart zeer goed hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren: niet vanzelf volgens de wetenschap (op basis van primitieve natuurwetten), maar op basis van de super intelligentie der microwezentjes. Het heelal zit veel beter in elkaar dan de wetenschap denkt. Maar de duisternis kan het licht niet verdragen. |
||||
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Reality check: Uw theorie zal onopgemerkt verdrinken tussen alle andere ongesubtantieerde dwalingen, zeker in dit informatietijdperk. Geloof mij, niemand zal u herinneren, zij het dan misschien als subject voor onderzoek in de psychiatrie en dan nog zou u gewoon een van de zovelen zijn. Uw filosofie zou u echter wel kunnen nalaten in een meer toegankelijke vorm, zij het dan wel onder het mom van fictie. Wat ik u tevens ten stelligste zou aanraden indien u echt geeft om uzelf en alles waarin u gelooft.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 22 augustus 2011 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Het feit dat atomen erg lijken op miniatuurzonnestelsels is wetenschappers al vrij vroeg opgevallen.
Zo heel ver gezocht is de theorie van HC dus niet. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zijn theorie verklaart niet waarom het heelal duister is en de atomen zich in een verlichtte omgeving bevinden. Het verklaart ook niet wat zwaartekracht precies is, het verklaart geen zwarte gaten, het verklaart helemaal niets behalve wat hij wilt dat het verklaart. Uberhaupt beweert hij de afmetingen van die wezentjes te kennen doch verklaart niet waarom de wetenschap niet in staat is deze wezentjes nergens terug te vinden.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 22 augustus 2011 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed: dat mis je blijkbaar. Citaat:
Jij bent alwetend en weet ook alles van mijn atoomtheorie. Niemand is zo knap als jij. Citaat:
Het is mateloos dom en zonder enige inhoud. Citaat:
Dit soort bagger stel ik niet op prijs. Hou het voor je zelf en poets er je schoenen mee. |
||||
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hogere is een ruimtevaartcultuur. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als we al photons kunnen opmerken op die schaal, dan hadden we die wezentjes al lang gevonden. Goed geprobeerd, volgende keer beter.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 22 augustus 2011 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
#89 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het verklaart bijvoorbeeld de werking van ons lichaam. Citaat:
Kortom: je kletst maar wat. Eerst goed lezen en nadenken en vragen stellen voor je zomaar je mond open doet. |
||||
![]() |
![]() |
#90 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn beste vriend, ik heb jaren fysica, chemie en astrofysica gestudeerd om het verschil te kunnen merken tussen wat iemand beweert te weten en wat er werkelijk te weten valt. U heeft blijkbaar niet diezelfde toewijding in het zoeken naar de waarheid. U houdt zich halstarrig vast aan een fantasie, en het enige dat ten onder zal gaan is u, samen met uw grote liefde. En niemand zal het merken.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 22 augustus 2011 om 14:10. |
||
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar blijkbaar kun je helemaal niet rekenen en je hebt ook geen enkel voorstellingsvermogen en je kletst maar wat. Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 augustus 2011 om 14:10. |
||
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nevermind.
No use in investing in a lost cause.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 22 augustus 2011 om 14:13. |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nergens hoor ik enige kennis van mijn atoomtheorie noch een zinnig tegenargument. Maar de waarheid zal het winnen van de immense leugen van de wetenschap. Als je niet eens het verschil weet tussen een foton en de grootte van een microwezen, dan heb je volgens mij de kleuterschool nog niet eens bezocht. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 22 augustus 2011 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Hij speelt niet enkel met mijn voeten, ook de zijne zijn aan het dansen. ![]()
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed: van een domme hond kan ik moeilijk iets inhoudelijks verwachten. Blaf maar rustig voort. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel maakt het beestje zich belachelijk door ook nog te beweren dat ie Ahuramazda is en natuurkunde heeft gestudeerd. Tja: wat er al niet op deze aarde mogelijk is. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |