Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 25 augustus 2011, 12:25   #81
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ga gerust voor, u hebt dringende zorgen nodig.
Inderdaad. Zijn smerige varkenspoten zijn dringend aan verzorging toe. Als het al niet te laat is...
robert t is offline  
Oud 25 augustus 2011, 12:28   #82
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ja dat dacht ik al. U geeft impliciet toe dat het de NVA niet te doen is om tot een overeenkomst te komen.
Ik weet niet wat de bedoelingen zijn van de N-VA, maar als ze mijn bedoelingen dienen, dan steun ik ze.

Maar we hebben dat al 500 keer gezegd he: de N-VA wil WEL tot een akkoord komen, over de enige goeie oplossing voor belgie: namelijk alles scheiden en de federale overheid uithollen/afbreken/afschaffen noem het zoals je wil. De rest is geen oplossing en daar moet dan ook niet aan meegewerkt worden. Enkel de modaliteiten en de snelheid van de afbouw is iets waar zinnig kan over gepraat worden. Dat is wat ik HOOP dat de N-VA wil. Het lijkt erop. Zolang ik dat denk, steun ik ze.

Citaat:
U zet zich hiermee zelf schaakmat. Dat komt ervan. Weer eens een Vlaams-nationalistische kornuit die door de mand valt.
Ik ben geen vlaams nationalist. Ik wil enkel en alleen maar het einde van de Belgische federale overheid. Voor mijn eigen agenda. In de mate dat de N-VA daarvoor het beste instrument is, steun ik ze.

Laatst gewijzigd door patrickve : 25 augustus 2011 om 12:29.
patrickve is offline  
Oud 25 augustus 2011, 12:31   #83
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik weet niet wat de bedoelingen zijn van de N-VA, maar als ze mijn bedoelingen dienen, dan steun ik ze.Maar we hebben dat al 500 keer gezegd he: de N-VA wil WEL tot een akkoord komen, over de enige goeie oplossing voor belgie: namelijk alles scheiden en de federale overheid uithollen/afbreken/afschaffen noem het zoals je wil. De rest is geen oplossing en daar moet dan ook niet aan meegewerkt worden. Enkel de modaliteiten en de snelheid van de afbouw is iets waar zinnig kan over gepraat worden.

Ik ben geen vlaams nationalist. Ik wil enkel en alleen maar het einde van de Belgische federale overheid. Voor mijn eigen agenda. In de mate dat de N-VA daarvoor het beste instrument is, steun ik ze.
U weet niet wat de bedoelingen zijn van de NVA, maar u steunt deze partij blijkbaar onverkort op dit forum. Mooi staaltje van beginselvastheid moet ik zeggen.
system is offline  
Oud 25 augustus 2011, 12:36   #84
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De NVA is uiteindelijk te reduceren tot een oppositiepartij. Veel kwelen, de caliméro uithangen, en regelmatig terugkomen op datgene wat de partij dag voordien zegde. Maar voor de rest een droevig rapport, een dikke 0 /10.

In de Humo stond er deze week een zeer ontluisterend artikel over de NVA. Een dwingelandspartij blijkt het te zijn. En de mensen die het zeggen, kunnen erover meepraten.
Ik wist niet dat je je verlaagde tot literatuur van Story- en Dag Allemaal-allooi! Nuja, waarom verwondert me dat niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 25 augustus 2011, 12:38   #85
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U weet niet wat de bedoelingen zijn van de NVA, maar u steunt deze partij blijkbaar onverkort op dit forum. Mooi staaltje van beginselvastheid moet ik zeggen.
Ik zeg dat omdat je altijd mijn woorden schijnt te nemen als zijnde N-VA standpunten terwijl ik zelfs geen lid ben van de N-VA. Ik DENK te weten wat de standpunten zijn van de N-VA *volgens hun publieke gedragingen* en die staan mij aan. Of ze er eigenlijk anderen hebben, weet ik niet aangezien ik geen lid ben van de inner (of zelfs outer) circle.

En ik heb geen beginselvastheid te hebben, he. Ik wil gewoon het einde van de Belgische federale staatsmacht, en tracht met de middelen die ik daartoe heb (discussies en een stem) daarnaar te werken. De N-VA LIJKT mij een geschikt instrument om die doelstelling te bewerkstelligen en daarom steun ik ze. Misschien ben ik mis. Misschien wil de N-VA dat niet, of is ze niet het beste middel om de Belgische staat doen te zinken. Maar dan weet ik ook niet waar ik mijn steun moet aan geven om wel die staat naar de knoppen te krijgen. Ik weet niet of het VB het geschikte instrument is. Lijkt mij in het verleden contra-produktief. De toekomst zal het uitwijzen.
Oud 25 augustus 2011, 12:59   #86
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
In de Humo stond er deze week een zeer ontluisterend artikel over de NVA. Een dwingelandspartij blijkt het te zijn. En de mensen die het zeggen, kunnen erover meepraten.
Ochgottekes toch. Een drugverslaafde en een halfgebakken dokter die zich in de luren lieten leggen zijn volgens jou "mensen die er erover kunnen meepraten". Ik heb het artikel gelezen en kwam tot de conclusie dat we hier te doen hebben met twee gefrusteerde sukkelaars die jij natuurlijk ophemelt. Het tegenovergestelde zou me mateloos verbaasd hebben.
robert t is offline  
Oud 25 augustus 2011, 15:46   #87
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ochgottekes toch. Een drugverslaafde en een halfgebakken dokter die zich in de luren lieten leggen zijn volgens jou "mensen die er erover kunnen meepraten". Ik heb het artikel gelezen en kwam tot de conclusie dat we hier te doen hebben met twee gefrusteerde sukkelaars die jij natuurlijk ophemelt. Het tegenovergestelde zou me mateloos verbaasd hebben.
Niks van!! De NVA, een eerder onfris partijtje als ik het goed begrijp.

Homo-pesterijen binnen de NVA, het alziend oog van de Kleine Leider, de persoonlijke afrekeningen op touw gezet door de VNV, de zogenaamde (ultra-rechtse) Vlaams Nationale Vrienden (van Bart) binnen de partij tegen alles wat zweemt naar progessiviteit, dat zijn zo de ingrediënten van hetgeen een 'frisse' nieuwe partij zou moeten zijn.

Weinig fris, en nog minder fraai als ge het me vraagt, die hele NVA.

Niet veel veranderd die Vlaams-nationalistische kornuiten. Het zijn nog altijd dezelfde rechtse rakkertjes van vroeger.

Laatst gewijzigd door system : 25 augustus 2011 om 15:54.
system is offline  
Oud 25 augustus 2011, 15:55   #88
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Homo-pesterijen binnen de NVA, het alziend oog van de Kleine Leider, de persoonlijke afrekeningen op touw gezet door de VNV, de zogenaamde (ultra-rechtse) Vlaams Nationale Vrienden (van Bart) binnen de partij tegen alles wat zweemt naar progessiviteit, dat zijn zo de ingrediënten van hetgeen een 'frisse' nieuwe partij zou moeten zijn.

Ja, raar toch dat de gemiddelde Vlaming dit helemaal niet ziet. Of het moest zijn dat hij het wel ziet, maar er niet wakker van ligt
Oud 25 augustus 2011, 16:02   #89
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, raar toch dat de gemiddelde Vlaming dit helemaal niet ziet. Of het moest zijn dat hij het wel ziet, maar er niet wakker van ligt
D�*t zal wel dat die dat niet zien. U denkt toch niet dat het-weinig-fris-partijtje dit allemaal aan het stadhuis gaat uithangen.

Het alziend oog van Bartje in de NVA, een beetje geholpen door het twijfelachtig oog van broeder-overloper Valère Descherp, alias Broeder Bracke.

Laatst gewijzigd door system : 25 augustus 2011 om 16:21.
system is offline  
Oud 25 augustus 2011, 16:26   #90
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
D�*t zal wel dat die dat niet zien. U denkt toch niet dat het-weinig-fris-partijtje dit allemaal aan het stadhuis gaat uithangen.

Het alziend oog van Bartje in de NVA, een beetje geholpen door het twijfelachtig oog van broeder-overloper Valère Descherp, alias Broeder Bracke.
Misschien denkt de Vlaming wel, we stemmen op een crapuleuze Vlaamse partij, om de crapuleuze Belgiscistische partijen te bestrijden.

Fight fire with fire!

Je kan het ze niet eens kwalijk nemen.
Oud 25 augustus 2011, 16:37   #91
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien denkt de Vlaming wel, we stemmen op een crapuleuze Vlaamse partij, om de crapuleuze Belgiscistische partijen te bestrijden.

Fight fire with fire!

Je kan het ze niet eens kwalijk nemen.
Lulkoek.
system is offline  
Oud 25 augustus 2011, 16:40   #92
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Niet veel veranderd die Vlaams-nationalistische kornuiten. Het zijn nog altijd dezelfde rechtse rakkertjes van vroeger.
Heeft allemaal geen belang, zolang ze de belgische federale staat maar afbouwen of naar de knoppen helpen.
Oud 25 augustus 2011, 16:43   #93
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft allemaal geen belang, zolang ze de belgische federale staat maar afbouwen of naar de knoppen helpen.
Homopesterijen hebben dus allemaal geen belang, enz, enz. Voor zover het maar het politieke doel dient. Pff, zwak, zeer zwak. Als dat nu degelijke en rationele argumenten zijn... Het pleit allemaal niet voor u. U laat hier weer eens uw masker vallen. Meer nog, u maneuvreert zich telkens weer in een bedenkelijke hoek. Hebt u soms masochistische tendenzen? U valt vandaag anders weer eens goed door de mand.

Laatst gewijzigd door system : 25 augustus 2011 om 16:46.
system is offline  
Oud 25 augustus 2011, 16:47   #94
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pff, zwak, zeer zwak. Als dat nu degelijke en rationele argumenten zijn... U laat hier weer eens uw masker vallen. Meer nog, u maneuvreert zich telkens weer in een bedenkelijke hoek. Hebt u soms masochistische tendenzen? U valt vandaag anders weer eens goed door de mand.
Hoezo ? Ik ben toch totaal consistent met wat ik altijd gesteld heb ?

Ik wil dat de Belgische federale staat ophoudt met enige invloed te hebben, met enige zeggenschap te hebben. Hoe zou jij het doen als dat jouw streven was ? Wat zou jij steunen ? Wat zou jouw strategie zijn om dat te verwezenlijken ?
Oud 25 augustus 2011, 16:48   #95
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lulkoek.
Inderdaad!

Maar nu die van uzelve nog leren herkennen.
Oud 25 augustus 2011, 16:48   #96
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Homopesterijen hebben dus allemaal geen belang, enz, enz. Voor zover het maar het politieke doel dient.
Uiteraard. De N-VA is een middel om een doel te bewerkstelligen. Zolang dat middel dat doel kan bereiken is dat ok he. Voorlopig zijn we er nog niet, maar van alles wat er ter beschikking staat qua partijen lukt ze toch het beste om de machine doen te kraken, nee ?
Oud 25 augustus 2011, 16:50   #97
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard. De N-VA is een middel om een doel te bewerkstelligen. Zolang dat middel dat doel kan bereiken is dat ok he. Voorlopig zijn we er nog niet, maar van alles wat er ter beschikking staat qua partijen lukt ze toch het beste om de machine doen te kraken, nee ?
Een partij die anders-denkenden en anders-geaarden binnen haar eigen kaders lastig valt, is verkeerd bezig! Maar blijkbaar deert u dit geenzins. Mooi is dit, en goed om te weten.

Laatst gewijzigd door system : 25 augustus 2011 om 16:53.
system is offline  
Oud 25 augustus 2011, 17:39   #98
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En ook raar dat arme Kim daar geen enkel probleem mee had toen ze nog haar senaatszeteltje had, niet?
SDG is offline  
Oud 25 augustus 2011, 17:49   #99
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
En ook raar dat arme Kim daar geen enkel probleem mee had toen ze nog haar senaatszeteltje had, niet?
Tja, zo'n zot gesnoven sletje, wat maakt het uit wat die denkt?
Oud 25 augustus 2011, 17:53   #100
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
De NVA-omert�*.

Laatst gewijzigd door system : 25 augustus 2011 om 17:53.
system is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be