![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu we het wel allemaal weten liggen de zaken even wat anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Ik vind dat we hier de "vrouw" (moeder?) en vriendin Uyttersprot niet mogen veroordelen.
Vele forummers hebben gelijk als zij opmerken dat het hier gaat om een gezonde jonge vrouw met een gezonde sexuele appetijt die eens iets anders wou enz enz...no prob...ieders fantasie laat ruimte om...en komaan we hebben allemaal wel eens "you know"...enz... Laat ons onszelf hier eens over het hart wrijven en met een knipoog eens grinnikend een schampere "et alors" plegen. Maar het gaat hier ook om de "burgemeester" Uyttersprot. Ik vind het nogal hypocriet dat men enerzijds de "moraliteit" gebruikt als het gaat om aanspraak te maken op zeer verantwoordelijke funkties zoals burgemeesterschap waar ethische beslissingen dagdagelijkse kost zouden moeten zijn maar anderzijds in een oogwenk kan afstand doen van diezelfde moraliteit en deontologie als het gaat om uw publieke leven (neen het gaat hier niet over haar privé)
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat filmpke is wel al 4 jaar oud , toen was ze zelfs nog geen burgemeester denk ik !!! en trouwens dan nog , da mens was op verlof !!!! 'k blijf erbij , ze moet klacht indienen tegen zij die dit filmpke op't net gezet heeft ![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik zie enkel hypocrisie bij zij die gluren en achteraf afkomen met termen als moraliteit en andere onzin. Er is niks verkeerd aan het hebben van sex en als u het vies vindt kijk dan niet!
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 26 augustus 2011 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze was op dat ogenblik geen burgemeester, was op verlof in een land waar ze haar niet kenden, en bovendien: wie zegt dat ze aan het rampetampen waren? ze kunnen evengoed een ritmisch dansje gepleegd hebben. Ik zie geen sperma her en der rondspuiten. Als die gluurders hun camera niet zo diep had kunnen inzoomen zag je gewoon twee hoofdjes, niks meer. Nu beginnen ze zelfs over strafbaarheid en een jaar gevangenisstraf? Dieven en inbrekers mogen wel niet gefilmd worden tijdens de uitoefening van hun beroep, en mogen zéker niet op het internet worden gezet. Maar hier zouden de "dansers" al strafbaar zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
- ofwel heeft u mijn posting niet gelezen en wil u wat in het wilde weg blaffen. Dat mag. - ofwel heeft u mijn posting wel gelezen en heeft u een selectieve blind spot waar ik uitdrukkelijke zeg dat we die vrouw niet mogen veroordelen en dat het waarschijnlijk gaat om een gezonde jonge vrouw. Anderzijds moet je wel tjeef zijn om sex in het openbaar strafbaar te maken maar anderzijds diegenen te veroordelen die er naar kijken.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 26 augustus 2011 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Ze heeft dit in haar vrije tijd gedaan, niet in haar functie als burgemeester.
Buiten dat er wat mee gelachen zal worden, zal dat haar functioneren niet beïnvloeden (goed of slecht). En met alle respect, maar Aalst is niet direct een metropool waar de rest van de wereld naar zit te kijken. Voor mij storm in een glas water. En wat openbare zedenschennis betreft : juridisch komt dit er wel voor in aanmerking, maar ook al was het een openbare plaats, ze dachten dat ze niet gezien werden. Zou het zelf niet doen, maat 't is nu ook niet dat ze te midden van een mensenmassa hun ding deden. Als Mitterand en Clinton zo'n storm overleefd hebben, zal dat haar ook wel lukken zeker ? Laatst gewijzigd door schietboog : 26 augustus 2011 om 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is niks verwerpelijks aan het hebben van sex, integendeel mensen die geen sex hebben zullen eerder onderhevig zijn aan een verstoord moraliteitsbesef.
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Tegenwoordig is dat allemaal normaal he. Ik heb niet zo van die seksuele driften, ik zal dan wel abnormaal zijn zeker. Trouwens, wat is privacy? Ook naaktlopen in de tuin, of zelfs in je woonkamer, is verboden wanneer je gezien wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat progressief gespuis nogal opdringerig wat hun moraal betreft, nog erger dan de kerk van vroeger. Wie nog maar vermoedt wordt een licht bedenking te hebben bij openbare sex, homofilie, enzovoort moet dat ontgelden voor die progressieven. Is het nu zo moeilijk om mensen in hun waardigheid te laten. Voor mij doet Ilse wat ze wilt, doen homos wat ze willen, maar godverdomme de progressieve varkenshuishouding moet van mij niet eisen om daar respect voor te hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Live and let live. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() op basis van w�*t is het dan openbare zedenschennis? wie gaat bewijzen dat het echt over sex ging en niet over een suggestief dansje?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang er geent taalwetten overtreden worden, mag een burgemeester zowat alles.
|
![]() |
![]() |