![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is gemaakt met powerpoint 2003.
http://www.youtube.com/watch?v=rDOaq...eature=related Als je powerpoint leert kennen en alle mogelijkheden benut dan kan je presentaties maken die met keynote niet mogelijk zijn. Voor alledaagse presentaties die er goed moeten uitzien is keynote echter wel beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementslid
|
![]() Dat was mijn eerste gedachte ook, maar andere professoren hadden nochtans geen problemen met hun presentaties overzichtelijk te houden. Enkel de Keynote presentaties waren niks waard.
![]() |
#84 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elke windows-pc heeft windows live. Dus nogmaals, welke extra software heeft een mac? Keynote (geen flash, VBA en embed fonts problemen) is vergelijkbaar met powerpoint (moeilijker in gebruik om optimaal te gebruiken en iets minder in transitie-effecten) maar word en excel zijn nog altijd heer en meester. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Ligt aan het manneke, presentaties moeten simpel en duidelijk zijn. Al die poespas is leuk om op te vallen maar irrelevant als je de kernpunten wilt benadrukken. Bovendien heeft die poespas een nadelig effect, het leidt uw af van wat belangerijk is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() mijn dell is van 2004 en doet het nog goed. alleen traag en klein geheugen. daarom uitgerangeerd. ik heb het niet over functionaliteit maar om hetgeen je als gebruiker nodig hebt. een architect is uiteraard beter af met een Mac omwille van de grafiek maar wat maakt het voor jan met de pet uit of je laptop in 30 seconden opstart of in 2 minuten? zeker als er een prijsverschil van € 500 tegenover staat? de hardware in mijn lapje van vorig jaar heeft quasi hetzlefde niveau als de apple laptop van dat jaar maar is 450 goedkoper. 450 extra voor naam, imago en design opleggen kan ik niet (en met mij velen denk ik). dan denigrerend afkommen met powerpuke lijkt mij misplaatst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kwam bij ons, les geven over presentatie, en vooral over web/video conference tools etc... Het kwam er dus op neer dat je dat zo simpel mogelijk moet houden, en met keywords moet werken, zeker geen tekst in je slide en al die foefkes zoveel mogelijk vermijden, want dat leidt inderdaad af. Dat kan er wel eens inzitten als je echt op iets wil focussen maar dat is het dan ook. Hij was wel zelf niet zo goed, want his ingliesjh was ai little biet like allo allo... en dan ben je dus ook weer afgeleid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons management ja, die lopen met mac's rond te zeulen en met ipad's te spelen, ... ja dat staat nu eenmaal trendy. Als wij Linux kiezen (als sysadmin dan ) dan is dat voor specifieke applicatie servers, dat is dan weloverwogen en wordt gebruikt als een black box, je deployed dat, het werkt, en that's it. En mijn mac thuis is puur hobby en de kracht van Vmware om wat met exotische toestanden te spelen. En een geweldig scherm, je kan die kwaliteit ook op PC vinden, maar dan kost het ook veel geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Solve it yourself. ![]() Trouwens het is keigrappig hoe snel een mac waardeloos is. Streepjes in het scherm -> iMac in vuilbak. Ik heb hier en daar pc-tjes draaien uit de jaren 90 (als servers) met linux op die ondertussen al vele duizenden! dagen uptime hebben. Dan blijkt toch dat zowel windows als Mac toch niet alles zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar het ging bvb ook bvb over video gebruik... Meestal is dat dus totaal niet ondersteunend, omdat een of andere pipo in die video chat, toch iets zit te doen dat hij niet moet doen, en dat werkt dus enorm storend . Ook van die mensen die het normaal vinden van conference calls te organiseren langer dan 4 uur, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wel, Mac gebruikers voelen zich vaak beter dan de rest. Veel mensen die een Mac hebben voelen zich hip, eco en intellectueel. Met hun Mac denken ze dat ze iets speciaals in handen hebben. Mac gebruikers denken dat Apple een proper bedrijf is met een fantastisch imago en zo willen ze het ook laten uitschijnen maar Apple is in hetzelfde bedje ziek zoals het merendeel van de multinationals (Foxconn). Ik erger me vooral aan de zeer hoge prijzen van Apple. Een iPhone 3GS kost nog altijd meer dan 400€. Meer dan 400€ vragen ze nog voor een toestel dat niet meer de nieuwste technologie bevat, je moet het toch maar durven
![]() ![]()
“Every generation needs a new revolution.” Laatst gewijzigd door Frost : 11 oktober 2011 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementslid
|
![]() Wel grappig dat als het over het Mac-programma gaat de kwaliteit afhangt van de gebruiker en als het over het PC-programma gaat de kwaliteit afhangt van het programma zelf.
Dat is denk ik ook ineens het verschil tussen een objectieve vergelijking en een fanboy-vergelijking.
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 11 oktober 2011 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() een straf van God : hij heeft zn dochter nooit erkend