![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zèlf uitzendingen maken (maar zouden ze wel weten hoe ze dat moeten doen?) in een andere taal dan het Nederlands is een overtreding van de taalwetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er ook niet blij mee dat mijn geld verspild wordt voor en door een openbare omroep.
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Ja lantjes, er zijn er die dat doen maar niet allemaal zeker?
Alsof alle Vlamingen (of Ajoinen, want dat ben je toch he?) naar VRT kijken ![]() Dat kan nog wel goeie TV zijn als ze een voorbeeld nemen aan de uitzendingen op de Nederlandse televisie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dag in dag uit kan je de confrontatie met islamieten onmogelijk nog vermijden. Radio, tv, media, het loopt over van de islam en zijn volgelingen. Ik heb er alvast geen enkele behoefte aan om nog meer door mijn strot te krijgen, integendeel. Als voormalige Ajoin, want het is daar voor Vlaamse Aboriginals nog met moeite leefbaar te noemen, kijk ik trouwens zelden naar de VRT om verdere indoctrinatie te ontlopen. Islamitische programma's op de nationale tv is een zoveelste toegeving aan de invasie van islamieten die hier toestroomt.
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Of ga je me wijsmaken dat je in een dorp als Aalst problemen hebt met islamieten? Want ik woon namelijk in de buurt... en heb daar geen enkele problemen mee. En jij noemt dat met moeite leefbaar? Komaan zeg. Akkoord, er wonen islamieten, maar daarom heeft men er niet meteen een conflict mee. Uiteraard moet je noodgedwongen de confrontatie aangaan met andere mensen die hier leven. Net als ik de confrontatie aan moet met elke katholiek. Daarom hoef ik daar geen probleem van te maken. Misschien moet jij eens beseffen dat je niet alleen bent in deze maatschappij en dat er ook anderen zijn. Angsthaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() De VRT is een nederlandstalige zender...ALLE producties van eigen bodem ( begin nu niet over fictieseries in 't westvloams a.u.b.) moeten in het nederlands gebracht worden...dat is gewoon de taak van de openbare omroep..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je hebt er geen probleem mee dat VRT een anderstalige productie koopt van laat ons zeggen BBC, die VRT dan ondertiteld naar het Nederlands Maar als een organisatie zélf betaalt om een uitzending te doen met Nederlandstalige ondertitels, die VRT gewoon hoeft uit te zenden, dan mag het niet volgens jou? Of begrijp ik het goed dat je liever hebt dat VRT er wél voor betaalt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Heb je er een probleem mee om de confrontatie aan te gaan? Of kan je de confrontatie niet aan, tout court? We leven nou eenmaal in een samenleving, leer dan samen te leven... anders moet je maar alleen op een onbewoond eiland gaan? Ga hier maar wat verder tuffen: http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...-te-koop.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh? Nee hoor, de VRT is een met Vlaams belastinggeld gefinancieerde zender die zich vnl bezig houdt als doorgeefluik van de Angelsaksische cultuur en op de tweede plaats als doorgeefluik van de gevestigde Vlaamse orde. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 september 2011 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar we wijken af, 't gaat hier over de VRT en mogelijke islamitische uitzendingen.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik baseer mij gewoon op eerdere posts van jou.
Illwill start een draad op over criminele allochtonen wat volgens jou haatzaaien is. Dros start een identieke draad op over criminele autochtonen en dat is volgens dan weer geen haat zaaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je daar een correct citaat voor geven, met link. (Voor die identieke draad) Laatst gewijzigd door artisjok : 6 september 2011 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |