![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerlijk gezegd, ik ook niet. Maar ik ga er wel zijn, samen met hopelijk heel veel andere mensen. En eigenlijk ben ik er zeker van dat er genoeg andere betogers zijn waar ik wel tussen wil lopen.
|
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is tenminste een consequente houding. Je kan een betoging alleen maar vormgeven als je ook daadwerkelijk opdaagt.
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik snap niet goed waar die betoging precies voor of tegen is. "de verfransing"? of gewoon "de splitsing van bhv"? |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me een beetje belachelijk te zijn. Uw troll-gehalte ligt te hoog om u ernstig te nemen.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dat wijkt wat te ver af van uw, "IMF! Roll uw matteuh!"
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nationalisme kan geen enkele kritiek verdragen, dat is wel duidelijk hier. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik weet dat betogen toch niets opbrengt, kijk naar de witte betoging. Sinds die door Dehaene politiek gerecupereerd werd met de hulp van Pol Marshall die er de ziel van zijn vermoord kind voor verkocht, weten we toch dat betogingen om te lachen zijn. Belgie heeft daar geen angst van, het volk is wat te dom, het is bespeelbaar als snotjong.
![]() |
![]() |
#92 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een andere mening dan het vlaams-nationalisme wordt hier niet getolereerd. Zo kreeg ik, bij mijn eerste discussie op dit forum, de opmerking 'je bent hier niet nodig, jochie'. Blijkbaar moet je op dit forum meegaan met de mainstream vlaams-nationalisten of wordt je van alles naar de kop geslingerd.
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 |
Gouverneur
|
![]() ²
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige echte politieke eis die daar door de betogers zal worden geuit is de splitsing van BHV, en de onderhandelaars gaan zich echt niets aantrekken van een betoging. |
|
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Een andere mogelijkheid is het vermijden van het maken van debiele opmerkingen zoals 'de N-VA is extreem-rechts', vooral aangezien je zelf te kennen gaf voor het confederalisme te zijn.
|
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De NVA zit met hun sociaal economische programma zeer rechts (zonder een vergelijking te willen maken met VB).
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |