Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2011, 20:49   #81
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
maar blijkbaar wel een reden genoeg om haar af te breken
Waar breek ik haar af?
Ik zeg gewoon dat andere kinderen ook zo'n tekstje kunnen voorlezen.
Blijkbaar is het afbreken als een prinses dingen doet die anderen ook kunnen, en ze dus niet alles op wonderniveau doet ofzo.
Oud 10 september 2011, 20:51   #82
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Ook Frans voor een Nederlandstalige? En dan bedoel ik nog volwassenen he. Ben benieuwd hoevelen hier een zin perfect en uiteraard accentloos kunnen aflezen. En wat dat Deens betreft: ik daag u uit. (of het moet zijn dat je Deens spreekt).
Tenslotte: het gaat hier over een KIND.
Een paar zinnen in 't Deens zeggen, na begeleiding en oefening? Dat zal wel lukken, zelfs al volwassene. Als kind gaat dat natuurlijk veel beter, de capaciteit om nieuwe talen te leren en andere klanken te leren uitspreken is op z'n hoogst tijdens de kindertijd, en neemt daarna af.
Oud 10 september 2011, 20:59   #83
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Waar breek ik haar af?
Ik zeg gewoon dat andere kinderen ook zo'n tekstje kunnen voorlezen.
Blijkbaar is het afbreken als een prinses dingen doet die anderen ook kunnen, en ze dus niet alles op wonderniveau doet ofzo.
Waarom heb jij het hier steeds over "de prinses'? Ok: dat kind IS een prinses. Jij weet dat, ik weet dat en iedereen weet dat. Maar of zijzelf ook -op die jonge leeftijd- al in die termen denkt???
Ik stelde de vraag hier al enkele uren geleden: welke volwassene (!!) zou het aandurven om voor al die camera's en fotografen een tekst voor te lezen? Dan nog perfect en accentloos?En met een niet-vervormd gezicht!
Ik zou het alvast niet aandurven.
En zonder Elisabeth dus op te hemelen of te prijzen: chapeau voor dat kind.
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 21:01   #84
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
over die misvorming.... het lijkt me niet haar gezicht dat misvormd is, maar eerder iets anders :
Die trekt nogal op Laurent he?
Oud 10 september 2011, 21:04   #85
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand die dat hier beweert. Staaf je bewering.

Dit forum stikt van de separatisten die elk woord over België of het koningshuis zonder enige diepgang meteen verfoeien. Hun haat is nader dan hun rede.

En wat is je alternatief ? Een president ? Haal de rekennota maar eens boven. Het kost 3x meer als een dynastie en dan hebben we de toelagen aan de prinsen nog niet eens afgeschaft. En dat komt er, sowieso !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 21:09   #86
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
over die misvorming.... het lijkt me niet haar gezicht dat misvormd is, maar eerder iets anders :
Kijk Nynorsk; ik ken je niet. Ik weet niks over jouw persoonlijke situatie,wil dat ook ni weten,maar ik veronderstel dat jij geen mama bent.
Ik kan me immers niet voorstellen dat je-als moeder-zoiets over andere kinderen zegt.
Want dat zou betekenen dat anderen ook zo over uw kinderen zouden spreken.
Ik ben ni vlug geshockeerd maar na uw uitspraak wel.
En als ik jou was: bedenk dat je hier mensen kwetst die met een misvorming ter wereld kwamen.
Oud 10 september 2011, 21:12   #87
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom heb jij het hier steeds over "de prinses'? Ok: dat kind IS een prinses. Jij weet dat, ik weet dat en iedereen weet dat. Maar of zijzelf ook -op die jonge leeftijd- al in die termen denkt???
Ik stelde de vraag hier al enkele uren geleden: welke volwassene (!!) zou het aandurven om voor al die camera's en fotografen een tekst voor te lezen? Dan nog perfect en accentloos?En met een niet-vervormd gezicht!
Ik zou het alvast niet aandurven.
En zonder Elisabeth dus op te hemelen of te prijzen: chapeau voor dat kind.
Ik reageerde op haar kwaliteit van het Nederlands. Capiche?
Verder vind ik dat zo'n kind, eender welk kind, niet in zo'n dingen moet geduwd worden. Ik heb het over "de prinses" omdat het weldegelijk over "de prinses" gaat. Een kind dus, dat in sé niet anders is dan andere kinderen, maar dat natuurlijk WEL is, omdat ze, zonder ook maar iets te moeten doen of bewijzen, ooit het hoofd van dit land gaat zijn. Camera's en fotografen is ze trouwens al gewend vanaf haar geboorte. Ze is de voorbije jaren continu voorbereid om dit te doen. Ze heeft die flitsen en camera's allemaal al gehad, en moest nu voor het eerst eens iets zeggen. Eigenlijk is het al bijzonder triestig dat ze zo lang moest zwijgen, maar het is vooral spijtig hoe zo'n kinderleven gekneed wordt.
Oud 10 september 2011, 21:13   #88
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk Nynorsk; ik ken je niet. Ik weet niks over jouw persoonlijke situatie,wil dat ook ni weten,maar ik veronderstel dat jij geen mama bent.
Ik kan me immers niet voorstellen dat je-als moeder-zoiets over andere kinderen zegt.
En als ik jou was: bedenk dat je hier mensen kwetst die met een misvorming ter wereld kwamen.
hebt ge die foto eigenlijk überhaupt bekeken?
Oud 10 september 2011, 21:13   #89
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad, Nynorsk heeft een terechtwijzing echt wel verdiend/nodig. Ze gaat over de schreef dat het een lieve lust is.
Oud 10 september 2011, 21:14   #90
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Inderdaad, Nynorsk heeft een terechtwijzing echt wel verdiend/nodig. Ze gaat over de schreef dat het een lieve lust is.
Ik zou denken dat Trixie een beetje heel erg blind is. Nochtans kan ze blijkbaar zien. Als dat geen belediging is voor alle mensen die helaas NIET kunnen zien...
Oud 10 september 2011, 21:16   #91
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Jij ook !
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 21:18   #92
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Verder vind ik dat zo'n kind, eender welk kind, niet in zo'n dingen moet geduwd worden. Ik heb het over "de prinses" omdat het weldegelijk over "de prinses" gaat. Een kind dus, dat in sé niet anders is dan andere kinderen, maar dat natuurlijk WEL is, omdat ze, zonder ook maar iets te moeten doen of bewijzen, ooit het hoofd van dit land gaat zijn. Camera's en fotografen is ze trouwens al gewend vanaf haar geboorte. Ze is de voorbije jaren continu voorbereid om dit te doen. Ze heeft die flitsen en camera's allemaal al gehad, en moest nu voor het eerst eens iets zeggen. Eigenlijk is het al bijzonder triestig dat ze zo lang moest zwijgen, maar het is vooral spijtig hoe zo'n kinderleven gekneed wordt.
Ik kan uw uitleg wel tot op een zeker punt volgen. Maar zeg eens: wat is de fout van dat meisje? Zij wordt hier overladen door alle zonden ter wereld. Denk je nu echt, omdat ze een prinses is, dat ze niet gewoon KIND is? Allee, amper 9 jaar. Moet ze daarom zo bekritiseerd worden? Ben er zeker van dat ze daar nog helemaal niet mee bezig is. Gelukkig zou ik zeggen. Laat haar nog even kind zijn. Ook al is ze volgens sommigen "misvormd". Bah.
Oud 10 september 2011, 21:22   #93
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan uw uitleg wel tot op een zeker punt volgen. Maar zeg eens: wat is de fout van dat meisje? Zij wordt hier overladen door alle zonden ter wereld. Denk je nu echt, omdat ze een prinses is, dat ze niet gewoon KIND is? Allee, amper 9 jaar. Moet ze daarom zo bekritiseerd worden? Ben er zeker van dat ze daar nog helemaal niet mee bezig is. Gelukkig zou ik zeggen. Laat haar nog even kind zijn. Ook al is ze volgens sommigen "misvormd". Bah.
heb ik ergens gezegd dat er iets de fout van die prinses is?
toon dat maar eens aan.
hebt ge nu al eens uw ogen opengedaan en naar die foto gekeken, of gaat ge zelf met gratuite verwijten blijven gooien?

Laatst gewijzigd door Nynorsk : 10 september 2011 om 21:22.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 21:23   #94
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik zou graag willen dat ge uw "capiche" voor uzelf houdt. Ik heb hier evenveel het recht als gij om mijn mening te geven.
Ik pik het niet om zo aangesproken te worden.
Oud 10 september 2011, 21:24   #95
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Jij ook !
Ja, zo zit ik nu eenmaal in mekaar. En in het echte leven werkt dat op een schaal die veel groter is dan diegene die jij gewoon bent. Als je dat nu zou willen proberen begrijpen - inplaats van altijd negatief te zijn, dan zou je er misschien het grappige van inzien.
Oud 10 september 2011, 21:28   #96
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zou graag willen dat ge uw "capiche" voor uzelf houdt. Ik heb hier evenveel het recht als gij om mijn mening te geven.
Ik pik het niet om zo aangesproken te worden.
Capiche capiche capiche capiche.
Ik wist al langer dat iets mis was met je gevoel voor humor maar met je reactie daar eerder op die foto ben je in mijn ogen ZO diep gestuikt dat ge onmogelijk nog recht kunt komen.
Capiche capiche capiche capiche?
Oud 10 september 2011, 21:33   #97
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Capiche capiche capiche capiche.
Ik wist al langer dat iets mis was met je gevoel voor humor maar met je reactie daar eerder op die foto ben je in mijn ogen ZO diep gestuikt dat ge onmogelijk nog recht kunt komen.
Capiche capiche capiche capiche?
Is best mogelijk dat ik niet meer recht kan komen. Maar volgens mij heb JIJ nooit rechtgestaan.
Wat is dan het ergste volgens jou?
Oud 10 september 2011, 21:33   #98
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is best mogelijk dat ik niet meer recht kan komen. Maar volgens mij heb JIJ nooit rechtgestaan.
Wat is dan het ergste volgens jou?
Hebt ge die foto nu al bekeken?
Oud 10 september 2011, 21:35   #99
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hebt ge die foto nu al bekeken?
Kijk mss eerst eens naar uw eigen foto. Doen he!
Oud 10 september 2011, 21:36   #100
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk mss eerst eens naar uw eigen foto. Doen he!
Ge zijt echt blind eh?
De mensen op m'n foto hebben 2 benen.
Hoeveel benen heeft Elisabeth?
Manmanman.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be