![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er niet eens om of je het met iemand zoals Wilders/Dewinter eens bent, dat ben ik namelijk ook niet, maar wel of er binnen het politiek debat heikele punten mogen worden aangehaald in het kader van het vrij uiten van een mening. Wat u doet is pleiten voor pure sencuur binnen het politieke debat als basis voor een linkse dictatuur,en bovendien bent u niet eens consequent, u weet toch dat er eremoorden gebeuren, zet u daarom iedere imam tegen de muur? Breivik was een psychopaat met obsessieve neigingen die overal vanalles bij mekaar plukte en uit verband haalde om vervolgens zijn hoogt persoonlijke visie samen te vatten in een of ander document waarbij hij zowat alles heeft misbruikt wat hij te pakken kon krijgen. Niemand staat achter dat gedrocht van die Breivik, schande hoe u dat even probeert te misbruiken als pleidooi voor sencuur op wie een andere politieke mening heeft dan deze van u of mezelf. Nu even on topic, van mij mogen ze die kerels van bloed, eer en trouw verooordelen voor samenzwering met terroristische bedoelingen, dat soort radicalen moet je gewoon strafrechtelijk vervolgen en liefst nog opsluiten ook. Laatst gewijzigd door alice : 22 september 2011 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Grappig dat je het voor zo'n krapuul opneemt, gewoon omdat ze uit een gelijkaardig politiek straatje komen als u. Daarmee zeg ik niet da je BEET aanhanger bent, of even radicaal als hen. Goed, als ik de BEET artikels vind scan ik ze speciaal voor u. Ik herinner me heel "straffe" teksten over homo's ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Was Horemans niet UITGEVER van dat blad dat vol bedreigingen en geweldverheerling stond?
En schreef Horemans niet onder de nick "Paul Kruger" ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of waartoe het stelselmatig wegmoffelen van een probleem kan leiden... Hou Lampedusa maar eens goed in het oog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onnozele hansworsten van BBET.
Weten zij niet dat de ideologie van Abou Jaja eeuwen lang is getuned om oorlog te voeren, andersdenkenden te vermoorden en een extreem achterlijke partiarchale maatschappij te stichen terwijl hier, als FDW wordt vermoord, helemaal niet naar de origine van het wapen wordt gekeken maar dat er vooral in het Vlaamse "weg met ons" milieu in het desbetreffende geval gewoon feest wordt gevierd? Edit:Enkel de linkse achterlijkheid zou op het idee komen om die gasten au serieux te nemen teneinde ook eens iets van extreem rechts te kunnen zeggen... Maar niet getreurd: diegenen die op deze draad het laatste buitengaat doet het (noorder)licht uit...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 23 september 2011 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij noemt dat dan heel vrolijk onnozele hansworsten ?????
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef anders - voor de duidelijkheid, het aantal slachtoffers die gemaakt zijn met die "honderden" wapens?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik kon het natuurlijk al raden dat de draad zou omgetoverd worden tot een anti-islam, anti-abou jahjah, anti-sharia for Belgium draad. Zo kennen we de gemiddelde Vlaming natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Jij kent juist niets. Anders zou je niet pro-islam, pro-Abou Jajah, en pro-sharia zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doet me wat denken aan de berichtgeving als de politie ergens controle deed, die vonden dan daarbij ook altijd verboden wapens. Bleek dan later dat het om een pennemes en een busje pepperspray ging.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() respectabele wapenverzamelaars, hebben daar de nodige vergunningen voor, carlgustaaf. En wat hebben springstoffen (als semtex) met verzamelen te maken ??
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 23 september 2011 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De rechter zal het die brave burger wel uitleggen wat hij denkt van mensen die illegale wapens en explosieven stockeren. Vooral als die ook dergelijk gedachtengoed propageren en er pamfletten over schrijven met details van de plannen en hoe ze uit te voeren... Die gast zijn carrièreplanning voor de eerstkomende jaren is vrij voorspelbaar : de gevangenis.
Laatst gewijzigd door peter1962 : 24 september 2011 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Kijk, ik heb geen medelijden met een paar extreemrechtse wapenfreaks met snode plannen die naar de gevangenis moeten.
Maar anderen van een bepaald geloof die met een schouderholster de omverwerping en verovering van onze samenleving prediken worden ongemoeid gelaten (uit schrik voor rellen). En d�*t is broekschijterij. En die broekschijterij gaat ons ooit zuur opbreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |