![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Staatssecretaris
|
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ja soms heb ik nog teveel vertrouwen in de intelligentie van de mens.
Noem me maar naief ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In den deze noem ik jou intelligent.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gaat dat lukken, denk je? Of ben ik nu te naïef en heb ik teveel vertrouwen in jouw intelligentie?
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
2 keer geprobeerd = tot daar toe 3 keer is teveel van het goede ...
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 4 oktober 2011 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ter herinnering: Het enige wat ik van jou wil weten, is sinds wanneer Nederlanders een ras zijn. Uiteraard dien je dat dan wel even te documenteren.
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Meestal wordt onderscheid gemaakt tussen het Kaukasische ras (europa, n-amerika (ook de indianen en de latino's)), het Aziatische ras , en het afrikaanse ras. Er bestaat echter een hoop controverse over of deze rassen uberhaupt wel bestaan, en of je deze indeling kunt maken en of je het eigenlijk wel kunt hebben over menselijke rassen (alle "rassen" kunnen namelijk met elkaar vruchtbaar nageslacht krijgen) Maar in dit geval behoren de Nederlanders tot het Kaukasische ras. Hoewel er dan nog verschil is tussen de afkomst van de volkeren binnen Europa. Je hebt er veel: Caucasian (blanke ras) : Europa - NoordAfrika - WestAzie Mongoolide (gele ras) Azie - Eskimo's Negroide ( zwarte ras) Afrika Je hebt ook subrassen Blanke ras: - Mediteraanse ras -> ZUID-EUROPA + NOORD-AFRIKA ( Egypte niet ) - ORIENTAL -> Midden-Oosten (Arabieren) - Dinaric -> Oost-europa ( + Turkije - Syrie - Iran ) - Nordic -> Scandinavie - Noord-europa ( Ook sommige berbers (riffians) in noordafrika zijn nordics met blond haar en lichte ogen ) - Alpine -> Midden-Europa Dat zijn de blanke subrassen Dus ja een Nederlanders behoort tot een ras maar wordt niet gedefinieerd door een geloof. Tevreden? Voor verdere info over rassen in forums: http://dodona.proboards35.com/index.cgi
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" Laatst gewijzigd door gfpatch : 4 oktober 2011 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Meneer Wilders haalt uit naar criminele allochtone mensen. Niet naar allemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Een gouden kalf? Had Mozes die niet vernietigd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Nederlands stond op zn kop toen de rechtse elite hoorde dat Theo Van Gogh (vervloekt is hij) zo'n kalf in de wacht had gesleept. Maar een Marokkaan die uitgeroepen wordt tot beste Nederlandse acteur, ho maar. Stelletje zuurpruimen.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En zelfs dat klopt niet, want zoals maddox jou al liet zien, is Ruud Gullit een echte Nederlander, maar bepaald blank zou ik hem niet willen noemen. Ik zal het jouw intelligentie verder niet te moeilijk meer maken, en volsta met je te zeggen dat er een wereld van verschil is tussen een ras en een nationaliteit/etniciteit.
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ben jij er ook zo eentje die Mohamed Bouyeri een held vindt?
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Absoluut niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() Maar je vindt Theo van Gogh wel vervloekt, net zoals Mohamed Bouyeri dat ook vond en er naar handelde.
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het laagje vernis blijkt weer eens héél dunnetjes uitgesmeerd te zijn. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 oktober 2011 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
enfin, ze zal zèlf wel kennis maken met haar versie van Van Gogh, vermits haar pedofeet blijkbaar een kijkje is kunnen gaan nemen in die hel van haar, en die zat vol met vrouwen.... |
|
![]() |
![]() |