![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Staatssecretaris
|
![]() Gezien ik niet mag posten in 'links' en geen interesse heb me enkel aan te melden voor 'links' ...
Soit ... ik keek zo uit naar deze partij en dan verknallen ze het met hun punt 40. Heeft hun ondertussen al meerdere leden en potentiele waardevolle medewerkers gekost (dankzij mij ![]() Waarom houden ze hun neus niet uit niet-technologische dingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 1 april 2012 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Dit is echt nodig hier in Berlijn. Iemand download 1 album - gevolg, huisbaas of de bezitter van het huis krijgt een zware boete of die nu verantwoordelijk was voor de download of niet - geen discussie mogelijk. Het is er een beetje over.
Een vriend zn huisbaas heeft twee weken terug rond de 1000€ moeten betalen voor omdat iemand met de internetconnectie van het huis een album van Kasabian gedownload had. Waar ik woon kreeg m'n huisgenote diverse brieven met aanmaning voor betaling ookal gebruikt ze enkel haar computer voor mails, en heb ik geen torrents of wat dan ook gebruikt hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan ook niet posten in het subforum links.
Weet iemand of deze partij nog actief is? Het laatste bericht op hun website is van vorig jaar, en is een vrij generieke perstekst over ACTA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() tenzij je via private trackers werkt (die 100% te vertrouwen zijn) smijt je al je info te grabbel.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Ben al menig artikel tegen gekomen (oa in der spiegel) over dat de piratenpartij in Duitsland geïnfiltreerd is door of de extreem rechtse kant op gaat.
Linkje.
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.spiegel.de/international/...791451,00.html Veel controverse ook rond gewoonweg ex-NPD'ers die geen racistische uitspraken (meer) doen, wat ik zelf niet begrijp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() Wat is punt 40? Is het verkiezingensprogamma nog ergens te vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het thema draait rond identiteit, cultuur, religie. Zonder gemeenschappelijke normen en waarden is er eenvoudigweg geen maatschappij.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 18 juni 2012 om 01:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Punt 40 lijkt me toch logisch?
Wie belastingen betaald, moet dan ook alle rechten hebben van andere burgers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Dat is ook wel de eerste politieke partij die een verwijzing geeft naar 'a hitchhiker's guide to the galaxy'.