Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 25 oktober 2011, 22:41   #81
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
ik weet ni maar hoe maak je nageslacht met een lul ter grootte van een kleine teen?
Kunstmatige inseminatie?
eno2 is offline  
Oud 25 oktober 2011, 23:57   #82
Pontifex
Super Moderator

Standaard

Beste forumbezoekers,

In principe is het forumreglement duidelijk, en zijn scheldpartijen niet toegelaten. Wie zich door een scheldwoord echt héél zwaar beledigd voelt, kan dus van het rode driehoekje gebruik maken, en als we het terecht vinden grijpen we in met knippen, en soms zelfs banpunten of ban.
Anderzijds vraag ik jullie om niet voor elke bagatel van deze optie gebruik te maken. Ik vermoed dat we hier met volwassen mensen saam zijn, en dat we net als in het echte leven toch een beetje eelt op onze ziel hebben gekweekt, en niet voor elk onvertogen woord een advokaat inhuren.
Klachten vanwege mensen die scheldpartijen zelf reproduceren via quote of in hun handtekening, neem ik totaal niet serieus, daar hoeft geen verdere uitleg bij. In tegenstelling tot andere mods, knip ik wanneer een melding terecht is de volledige tekst. Dat lijkt me een soort straf op zich, vooral als de tekst lang is. Mensen die dus extra knipwerk vragen, door in hun tekst of sigs de beledigingen te reproduceren, riskeren dat ook hun teksten voor de bijl gaan.
In afwachting van volwassen, tolerant forumgedrag, groet ik jullie allen.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 26 oktober 2011, 00:12   #83
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Dus woorden worden hier collectief gestraft voor één verkeerd woord dat er tussen zit? Da's fraai.
Hertog van Gelre is offline  
Oud 26 oktober 2011, 00:16   #84
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Pontifex
Klachten vanwege mensen die scheldpartijen zelf reproduceren via quote of in hun handtekening, neem ik totaal niet serieus
Terecht.
Maar daar gaat het niet om.
Het gaat om via het R.D. gemelde gescheld dat blijft staan en dat daarna uit frustratie en onmacht gekwoot wordt door de geviseerde bij wijze van protest, of in zijn handtekening geplaatst (allemaal op zich niet verboden)

Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 00:17.
eno2 is offline  
Oud 26 oktober 2011, 00:20   #85
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Zeg ponti,

Ni alles serieus nemen. Sommige hebben nu eenmaal De blauiwe hand als fles gekregen toen ze nog klein en rimpelig waren.

Nu zovelen jaren later hebben ze daar nog een mentaal gebrek aan over gehouden. Een gebrek aan humor tenzij ge de grappen hoste goed vind. Dan is het eerder een trauma omwille van dat papa weeral op mama moest kruipen.

Met vriendelijke groeten en de pootjes badend in joods water.

Ratatosk, een beest van een eekhoorn.

PS; voor de moderatie zijn handgetekende foto's beschikbaar via PM. En voor het vrouwtje doe ik er nog 2 eikels bij.
Oud 26 oktober 2011, 06:26   #86
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg ponti,

Ni alles serieus nemen. Sommige hebben nu eenmaal De blauiwe hand als fles gekregen toen ze nog klein en rimpelig waren.

Nu zovelen jaren later hebben ze daar nog een mentaal gebrek aan over gehouden. Een gebrek aan humor tenzij ge de grappen hoste goed vind. Dan is het eerder een trauma omwille van dat papa weeral op mama moest kruipen.

Met vriendelijke groeten en de pootjes badend in joods water.

Ratatosk, een beest van een eekhoorn.

PS; voor de moderatie zijn handgetekende foto's beschikbaar via PM. En voor het vrouwtje doe ik er nog 2 eikels bij.
Quorn is offline  
Oud 26 oktober 2011, 07:22   #87
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste forumbezoekers,

In principe is het forumreglement duidelijk, en zijn scheldpartijen niet toegelaten. Wie zich door een scheldwoord echt héél zwaar beledigd voelt, kan dus van het rode driehoekje gebruik maken, en als we het terecht vinden grijpen we in met knippen, en soms zelfs banpunten of ban.
Anderzijds vraag ik jullie om niet voor elke bagatel van deze optie gebruik te maken. Ik vermoed dat we hier met volwassen mensen saam zijn, en dat we net als in het echte leven toch een beetje eelt op onze ziel hebben gekweekt, en niet voor elk onvertogen woord een advokaat inhuren.
Klachten vanwege mensen die scheldpartijen zelf reproduceren via quote of in hun handtekening, neem ik totaal niet serieus, daar hoeft geen verdere uitleg bij. In tegenstelling tot andere mods, knip ik wanneer een melding terecht is de volledige tekst. Dat lijkt me een soort straf op zich, vooral als de tekst lang is. Mensen die dus extra knipwerk vragen, door in hun tekst of sigs de beledigingen te reproduceren, riskeren dat ook hun teksten voor de bijl gaan.
In afwachting van volwassen, tolerant forumgedrag, groet ik jullie allen.

Pontifex.
Beste Pontifex,

Het forumreglement is duidelijk, maar het oordeel van de moderatie is dat niet altijd.

Ik verneem nu dat de rode driehoek enkel geldt voor wie zich "echt héél zwaar beledigd voelt". Impliciet betekent dit dat het toegelaten is om "met mate" te beledigen. Dat voor een forum waarbij vermoed wordt dat volwassen mensen er gebruik van maken.
Bovendien verleg je daarmee het "daderschap" van degene die beledigt naar degene aan wie deze beledigende woorden zijn gericht.

Gelieve het forumreglement aan te passen aan de moderatie en hun interpretatie; dan is het duidelijk en eenduidig.

Met vriendelijke groeten.
artisjok is offline  
Oud 26 oktober 2011, 07:36   #88
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Beste Pontifex,

Het forumreglement is duidelijk, maar het oordeel van de moderatie is dat niet altijd.

Ik verneem nu dat de rode driehoek enkel geldt voor wie zich "echt héél zwaar beledigd voelt". Impliciet betekent dit dat het toegelaten is om "met mate" te beledigen. Dat voor een forum waarbij vermoed wordt dat volwassen mensen er gebruik van maken.
Bovendien verleg je daarmee het "daderschap" van degene die beledigt naar degene aan wie deze beledigende woorden zijn gericht.

Gelieve het forumreglement aan te passen aan de moderatie en hun interpretatie; dan is het duidelijk en eenduidig.

Het werd tijd dat schelden, uitgelokt door trollen en pure provocaties als een 'natuurlijke' reflex werd beschouwd..
Eigenzinnig is offline  
Oud 26 oktober 2011, 07:39   #89
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
... 't Is maar dat je het weet, mijn lieve t(d)rol.

...

Ik dacht tot voor kort dat U echt zo dom was. Maar ik heb die mening herzien. Domheid van dat kaliber is moedwil, of U gaat door het leven als zeeanemoon.
artisjok is offline  
Oud 26 oktober 2011, 10:23   #90
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Beste Pontifex,

Er is constant een ernstig vervuilingsprobleem met forum.
De aan moderatie gegeven richtlijnen zijn te slap.
eno2 is offline  
Oud 26 oktober 2011, 11:21   #91
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oblique
Kleuter
Het zal wel blijven staan. ik kan niet wachten tot het verdwijnt
En ik heb ook geen zin om het verdwijnen op te zoeken.
En ik collaboreer ook niet meer door het te signaleren.

Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 11:23.
eno2 is offline  
Oud 26 oktober 2011, 12:38   #92
eno2
Banneling

Standaard

@moderatie:

Citaat:
Eigenzinnig

Het werd tijd dat schelden, uitgelokt door trollen en pure provocaties als een 'natuurlijke' reflex werd beschouwd..
Dat soort escalatie krijg je dan bij een bepaald soort moderatie

Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 12:39.
eno2 is offline  
Oud 26 oktober 2011, 12:39   #93
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Pontifex,

Voor u is dit van toepassing.

http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=85
Oud 26 oktober 2011, 12:41   #94
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Dus woorden worden hier collectief gestraft voor één verkeerd woord dat er tussen zit? Da's fraai.
Men denkt dat dreigen met schieten met een kanon op een mug een afschrik-effect sorteert, terwijl er dikwijls niet op olifanten geschoten wordt, nog niet met een klakkebusse.

Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 12:43.
eno2 is offline  
Oud 26 oktober 2011, 12:45   #95
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfcitaat
Mag maar één keer.

Trouwens de moeite niet om te lezen. Beetje rotzooi.
eno2 is offline  
Oud 26 oktober 2011, 12:46   #96
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
@moderatie:

Dat soort escalatie krijg je dan bij een bepaald soort moderatie
38.018 berichten waarvan 2/3 onversneden zever, DAT krijg je ook bij een bepaald soort moderatie en misplaatst 'medelijden'
Eigenzinnig is offline  
Oud 26 oktober 2011, 12:49   #97
eno2
Banneling

Standaard

Ik geef seriële bully III geen praat
eno2 is offline  
Oud 26 oktober 2011, 12:50   #98
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
38.018 berichten waarvan 2/3 onversneden zever, DAT krijg je ook bij een bepaald soort moderatie en misplaatst 'medelijden'
dronkoers heeft meer berichten dacht ik hoor.
Oud 26 oktober 2011, 12:51   #99
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
dronkoers heeft meer berichten dacht ik hoor.
Die plaatst een bericht bij iedere slok

En ik heb nog maar pas mijn laptop.Wat gaat dat worden? Allemaal bloeddnuchter en niet-gedrogeerd, zoals zo weinigen hier.

Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 12:53.
eno2 is offline  
Oud 26 oktober 2011, 12:52   #100
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Die plaatst een bericht bij iedere slok
en gij bij iedere zure oprisping.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be