![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Super Moderator
|
![]() Beste forumbezoekers,
In principe is het forumreglement duidelijk, en zijn scheldpartijen niet toegelaten. Wie zich door een scheldwoord echt héél zwaar beledigd voelt, kan dus van het rode driehoekje gebruik maken, en als we het terecht vinden grijpen we in met knippen, en soms zelfs banpunten of ban. Anderzijds vraag ik jullie om niet voor elke bagatel van deze optie gebruik te maken. Ik vermoed dat we hier met volwassen mensen saam zijn, en dat we net als in het echte leven toch een beetje eelt op onze ziel hebben gekweekt, en niet voor elk onvertogen woord een advokaat inhuren. Klachten vanwege mensen die scheldpartijen zelf reproduceren via quote of in hun handtekening, neem ik totaal niet serieus, daar hoeft geen verdere uitleg bij. In tegenstelling tot andere mods, knip ik wanneer een melding terecht is de volledige tekst. Dat lijkt me een soort straf op zich, vooral als de tekst lang is. Mensen die dus extra knipwerk vragen, door in hun tekst of sigs de beledigingen te reproduceren, riskeren dat ook hun teksten voor de bijl gaan. In afwachting van volwassen, tolerant forumgedrag, groet ik jullie allen. Pontifex. |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus woorden worden hier collectief gestraft voor één verkeerd woord dat er tussen zit? Da's fraai.
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het niet om. Het gaat om via het R.D. gemelde gescheld dat blijft staan en dat daarna uit frustratie en onmacht gekwoot wordt door de geviseerde bij wijze van protest, of in zijn handtekening geplaatst (allemaal op zich niet verboden) Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg ponti,
Ni alles serieus nemen. Sommige hebben nu eenmaal De blauiwe hand als fles gekregen toen ze nog klein en rimpelig waren. Nu zovelen jaren later hebben ze daar nog een mentaal gebrek aan over gehouden. Een gebrek aan humor tenzij ge de grappen hoste goed vind. Dan is het eerder een trauma omwille van dat papa weeral op mama moest kruipen. Met vriendelijke groeten en de pootjes badend in joods water. Ratatosk, een beest van een eekhoorn. PS; voor de moderatie zijn handgetekende foto's beschikbaar via PM. En voor het vrouwtje doe ik er nog 2 eikels bij.
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het forumreglement is duidelijk, maar het oordeel van de moderatie is dat niet altijd. Ik verneem nu dat de rode driehoek enkel geldt voor wie zich "echt héél zwaar beledigd voelt". Impliciet betekent dit dat het toegelaten is om "met mate" te beledigen. Dat voor een forum waarbij vermoed wordt dat volwassen mensen er gebruik van maken. Bovendien verleg je daarmee het "daderschap" van degene die beledigt naar degene aan wie deze beledigende woorden zijn gericht. Gelieve het forumreglement aan te passen aan de moderatie en hun interpretatie; dan is het duidelijk en eenduidig. Met vriendelijke groeten. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De aan moderatie gegeven richtlijnen zijn te slap. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik heb ook geen zin om het verdwijnen op te zoeken. En ik collaboreer ook niet meer door het te signaleren. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() @moderatie:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=85
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Men denkt dat dreigen met schieten met een kanon op een mug een afschrik-effect sorteert, terwijl er dikwijls niet op olifanten geschoten wordt, nog niet met een klakkebusse.
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 12:43. |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag maar één keer. Trouwens de moeite niet om te lezen. Beetje rotzooi. |
|
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Ik geef seriële bully III geen praat
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dronkoers heeft meer berichten dacht ik hoor.
#99 |
Banneling
|
![]() Die plaatst een bericht bij iedere slok
En ik heb nog maar pas mijn laptop.Wat gaat dat worden? Allemaal bloeddnuchter en niet-gedrogeerd, zoals zo weinigen hier. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 oktober 2011 om 12:53. |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en gij bij iedere zure oprisping.