![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek hier niet over dat neefje van Suqar_7Loe, of over McNab's 4 blingers in dure BMW, maar over een willekeurig haantje. Kleur, religie of wat dan ook niet van toepassing, gewoon een hormonengeteisterde "jonge"man.
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb voor die ziekte mijn eigen term bedacht: opvallendheidsgierigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Gouverneur
|
![]() Dan moet ge op mijn posts niet reageren, want die gingen daar wel over. Ik zeg heel de tijd dat ge niet kunt oordelen over iemand de ge op straat ziet rondrijden, want ge weet er te weinig over. Mij kan het niet schelen wie wat koopt, zolang ze zich aan de geldende wetten houden is er geen probleem.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan als extra context, waarin dat ik mijn eigen standpunt duidelijk maak. En als U mijn postings overleest, zal U zien dat ik alleen contextueel een afkomst hanteer. (de uitzondering bevestigd de regel)
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn kinderen nooit op dat punt geholpen. Volgens mij zou overigens het rijbewijs nog niet op 18 jaar mogen gegeven worden, in dit helse verkeer tegenwoordig is het gewoon niet verantwoord. Veel van die snotapen denken dat ze volwassen zijn maar gedragen zich achter het stuur van zo'n wagen waarmee ze flink kunnen stoefen als echte pubers.
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |