Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2011, 14:48   #81
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Maar een willekeurige persoon die zich normaal gedraagd met zijn wagen, die bestempel ik niet gauw crimineel.
Een haantje dat met gillende banden wegstuift, eerder achterlijk, met een knipoog, want ik ken mezelf.
Maar als ie dat doet in een woonzone, dan ben ik redelijk onmild in de krachttermen.
Er stond nergens te lezen dat ze met gillende banden wegstoven, of wel? Weerom, dit voorbeeld slaat nergens op.
Oud 1 november 2011, 14:51   #82
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Er stond nergens te lezen dat ze met gillende banden wegstoven, of wel? Weerom, dit voorbeeld slaat nergens op.
Ik spreek hier niet over dat neefje van Suqar_7Loe, of over McNab's 4 blingers in dure BMW, maar over een willekeurig haantje. Kleur, religie of wat dan ook niet van toepassing, gewoon een hormonengeteisterde "jonge"man.
Oud 1 november 2011, 15:00   #83
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Ik heb voor die ziekte mijn eigen term bedacht: opvallendheidsgierigheid.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2011, 15:07   #84
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik spreek hier niet over dat neefje van Suqar_7Loe, of over McNab's 4 blingers in dure BMW, maar over een willekeurig haantje. Kleur, religie of wat dan ook niet van toepassing, gewoon een hormonengeteisterde "jonge"man.
Dan moet ge op mijn posts niet reageren, want die gingen daar wel over. Ik zeg heel de tijd dat ge niet kunt oordelen over iemand de ge op straat ziet rondrijden, want ge weet er te weinig over. Mij kan het niet schelen wie wat koopt, zolang ze zich aan de geldende wetten houden is er geen probleem.
Oud 1 november 2011, 15:12   #85
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Torkilson Bekijk bericht
Dan moet ge op mijn posts niet reageren, want die gingen daar wel over. Ik zeg heel de tijd dat ge niet kunt oordelen over iemand de ge op straat ziet rondrijden, want ge weet er te weinig over. Mij kan het niet schelen wie wat koopt, zolang ze zich aan de geldende wetten houden is er geen probleem.
Die desbetreffende posting waar U nu artisjokaans over aan't doen bent was een reactie op Suqar_7Loe's neefje.

Maar dan als extra context, waarin dat ik mijn eigen standpunt duidelijk maak.

En als U mijn postings overleest, zal U zien dat ik alleen contextueel een afkomst hanteer. (de uitzondering bevestigd de regel)
Oud 1 november 2011, 15:23   #86
Torkilson
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Die desbetreffende posting waar U nu artisjokaans over aan't doen bent was een reactie op Suqar_7Loe's neefje.

Maar dan als extra context, waarin dat ik mijn eigen standpunt duidelijk maak.

En als U mijn postings overleest, zal U zien dat ik alleen contextueel een afkomst hanteer. (de uitzondering bevestigd de regel)
Hier en daar niet, ik ben het misschien iets te gewend geraakt daar op te reageren.
Oud 1 november 2011, 17:11   #87
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Jij begrijpt ook niet veel hoor. Mijn punt is, probeer maar eens zo'n wagen te stelen.

Iedereen kan tegenwoordig een auto lenen. Mijn neefje bijvoorbeeld (18jaar) rijdt met een mooie BMW. Mama en papa hebben hard gestudeerd, zijn rijk en hebben meegetekend. Jij zou zo iemand een crimineel noemen als je hem zou voorbij zien rijden?
Ik wil hier niks zeggen over wel of niet Marokkanen in dikke BMW's en dergelijke. Maar ik vind het sowieso stom om een zo jonge jongen een zo dure auto te geven! Laat hij beginnen met een bescheiden wagentje en later als hij zelf volledig voor de kosten kan opdraaien en ... als hij voldoende rijervaring heeft om veilig door het verkeer te gaan met zo'n zware bak, dan kan hij nog voor een grotere wagen gaan.
Ik heb mijn kinderen nooit op dat punt geholpen.
Volgens mij zou overigens het rijbewijs nog niet op 18 jaar mogen gegeven worden, in dit helse verkeer tegenwoordig is het gewoon niet verantwoord.
Veel van die snotapen denken dat ze volwassen zijn maar gedragen zich achter het stuur van zo'n wagen waarmee ze flink kunnen stoefen als echte pubers.
Oud 2 november 2011, 21:19   #88
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Moet onschuld bewezen worden? D�*�*r draait het om.
Voor het CGKR ben je al schuldig nog vooraleer de rechter zijn uitspraak heeft gedaan als het om discriminatie/racisme gaat.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be