![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik ben er nog nooit geweest, maar dat lijkt me gewoon een griezelige omgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daar is toch niks 'spontaans' meer aan ?? motorclubs, wil je zeggen dat je die ook allemaal bezocht (antwerpen, brussel, parijs)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien hoeft zo een relatie nog niet eens om seks te draaien, er zijn er die des duivels worden als ge nog maar gewoon met hun vrouw praat, of als ge met een ander vrouw een goeie relatie hebt, (vriendschap etc... ) Seks kan inderdaad extreem banaal zijn, voor sommige mannen en misschien ook wel vrouwen is het gewoon neuken en gedaan, de partner dus fysisch bedriegen, is misschien dus niet eens zo erg, al zal niemand dat echt leuk vinden uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The chasse is better than the catch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
puur sex is het toch nooit hé ?! ... ttz t zou mijn ding toch ni echt zijn ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je gewoon wil partyen en dansen kan dat ook. Als je daarentegen een jongedame (resp. jongeheer) tegenkomt die je wel lekker vindt, moet je tenminste niet heel het klassieke toenaderingsritueel doorlopen. (zo vermoeiend ![]() Dan is de seks gewoon vanzelfsprekend en zonder omwegen. Ik zou dat spontaan durven noemen. Hoe spontaan is het als je op zaterdag-avond na de derde date een vriendin binnenvraagt voor 'koffie'? Citaat:
![]() Nope, insert 'motorclub' in de tekst van Freespirit, niet in mijn tekst. Laatst gewijzigd door parcifal : 10 november 2011 om 11:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
echt, in die zin is de sex alleen wel banaal, mij te banaal dan ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() In ieder geval, toen ik mijn vrouw leerde kennen, interesseerden die anderen mij niet meer. Zij was de vrouw van mijn leven.. 30 jaar lang. Sex is wel belangrijk in een relatie, maar het moet vooral klikken. En je moet er samen voor gaan en niet tegen elkaar zoals ik zo vaak zie, tegenwoordig. Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Met de haren naar boven sleuren en dan rampetampen is het niet echt, maar wat mij betreft, heel die sociale poespas en wel/geen goesting en dergelijke is contra-productief. Dan hoeft het gewoon niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(edit : dit is publiekelijk beschikbare informatie, geen privacy-schending imo. ) Ge moet haar eens vragen welke relatie ze had met de venten tijdens haar wereldrecordpoging gangbang. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 10 november 2011 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb de schoonste herinneringen aan een prachtig mooie vrouw waar ik een bijzonder gezellige avond mee had, keiplezant getetterd, gedanst ... heel de avond en een stuk in de nacht. ineens doet ze mij binnen en zegt daarna : nu moet ik echt naar huis, ik heb al genoeg problemen zo ! awel, meer moest dat voor mij ook ni zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() The chase he, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() keigoe voor mijn ego ze !
t schoonste meiske van de keet, echt, een stuk jong ... en dat in gezelschap van een paar maten van mij we stonden daar met vier te zien gelijk een koei naar den trein ... en dan met vier in gieren uitbarsten ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
terwijl ik anders mss mijn maten kwijt was mijne getuige en de peter van een van mijn kinderen stonden daar toch al bij ze ... ![]() |
|
![]() |
![]() |