![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal ik wel krachten krijgen.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() groentje
heb je die site al eens geprobeerd http://twoo.com/?loginRequired=1 heel eenvoudig, kje kunt vragen om wat intelligentie in de kuip te hebben en dan die http://www.parship.be/?pscode=01_510...3ad7251cf50bID die gaat puur op karakter, ongeloofelijke sterke site |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is niet echt nodig.
Tenzij een nieuw stel ouders, een deftig onderkomen, mijn twee diploma's en last but not least een goede gezondheid kunnen geregeld worden. ![]() Verder veel vriendjes en vriendinnekes die er voor me zijn, restaurantjes, drankjes gaan drinken, kuuroordjes doen, ... en dat soort dingen. ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Was jij inderdaad niet de persoon met een *ahum* bovengemiddelde frietconsumptie?
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() Op dit moment nieuwe mensen leren kennen lijkt me bijna euh ... psychopatisch? ![]() ![]() Daarbij is nu mijn sociale agenda eigenlijk al overvol. Soit, bedankt in ieder geval. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Er zijn weinig redenen om te denken aan een onderliggende depressie of psychosomatiek, jammergenoeg.
Die puzzel past niet. Ik weet dat het gebruikt wordt door chronische pijn patiënten en mensen met de gekste dingen, maar er zit tot nog toe veel te veel logica in de klachten en er is jammergenoeg niet gekeken naar die logische plaatsen. Daarbij zijn er in mijn geval ook specifieke redenen om niet met A.D. te beginnen (zelfs met niets anders dan hooguit benzo's) die medisch-fysiologisch zijn. ![]() Spiergebonden kan �* la limite nog (nog niet naar osteo/kine kunnen gaan doordat mijn rug/lijf nu niet te veel gemanipuleerd mogen worden door die wonde. Maar dat zou moeten beteren in warme omgevingen. Dat is niet zo. Extreme dehydratatie kan volgens mij ook nog steeds. Maar, naar het schijnt wordt dat standaard nagegaan in je bloed met een heel simpele test. Dus dat is in principe al lang en zeven keer uitgesloten. Stress is niet uit te sluiten, dat klopt. ![]() Maar de logica ... de gestuwde aders, de gezwollen lymfeklieren, de vlekjes, plekjes en bobbeltjes in verschillende soorten, de vermagering, haaruitval, nagel-onregelmatigheden ![]() moest dit psychisch zijn. God dan moet ik dringend opgesloten worden. ![]() (En dan natuurlijk de bloedafwijkingen.) Ik zal morgen wel zien wat de huisarts van hier zegt. Ik hoop alleen dat hij niet (zichtbaar) panikeert in mijn plaats als ik iets zeg over de moedervlek of hij het gat ziet. Misschien dat hij het nodig vindt om meteen al mijn lymfeklieren eruit te smijten Jammergenoeg kan ik hem wel niet de bloeduitslagen met de afwijkende RBC'en die een pleidooi voor een beenmergpunctie zijn, geven, noch de mislukte CT-thorax. Het laatste ziekenhuis heeft die nog steeds in haar bezit, of direct in de prullenmand gesmeten en zelfs nooit bekeken natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 november 2011 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() zou wel leuk zijn, je vervangt morgen die pleister en dan kijk je met je handspiegel nr je rug en je ziet ... een derde oog ! waar eerst dat moedervlekje was
![]() zie 't wel zitten : met jou als kermisattractie de wereld rond reizen ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 14 november 2011 om 04:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() Ik ben benieuwd. Mogen we gokken ?
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Meunière" is een manier om vis te bakken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'k en heb dat ook ![]() Is erfelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Fuck.
Net naar de arts geweest. Lichte koorts. Die is dan al ten laatste bezig sinds half oktober. Want volgens de artsen was dat geen koorts en gezien er geen aanwijzingen voor infectie waren in mijn bloed maar enkel aanwijzingen dat een klier- en beenmergpunctie zich opdrong... Allemaal potjes meegekregen om weefsels in te steken. Voor hem is psychosomatisch eigenlijk uitgesloten en hij begrijpt niet hoe het kan dat ik zo behandeld werd. Hij wil nu wel eerst de uitslag van de vlek afwachten. Hij was verbaasd over de grootte die ze had ... Zucht.
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() Sorry. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Nee, zou prima nieuws zijn, schimmeldingetje of zo.
Koorts ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 14 november 2011 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Ga je gang.
![]() Ik zou dringend aan mijn blog moeten werken zodat men zelfs internationaal kan gokken en alles kan volgen. Hoewel het erop lijkt dat het niet meer nodig is. Binnen dit en twee weken weet ik het vermoed ik.
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Waarschijnlijk metastasen van de melanoom ...
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Relax, goeie dokter vanmorgen. Gewoon er voor zorgen dat de onderzoeken snel vooruit gaan. Zal wel snel licht gaan schijnen denk ik. Schimmel die is doorgebroken ten gevolge van antibioticakuren, was 1 van m'n eerste ideeën, dat geeft een logisch verhaal. Laatst gewijzigd door Knipp : 14 november 2011 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Een raar idee misschien : maar kan je te weten komen wie voor jou in dat studiootje heeft gewoond ... en of die persoon soms ook een medisch probleem had ?
Detectivewerk alom ![]() |
![]() |
![]() |