![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Ik heb ook niet gezegd dat morosofen geen idioten zijn.
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Nou, Mark heeft toch zijn eigen pseudowetenschap over de ruimtevaart en de werkingen van de pil? Zijn politieke paranoia is dan weer pseudowetenschappelijk, maar een ordinaire samenzweringstheorie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Creationisten zijn goed in het vragen stellen en dat is prima. Maar op het gebied van verklaringen presteren ze nog geen duizendste van wat de evolutionisten presteren. Ik wacht nog steeds op het moment waarop creationisten verklaren hoe het bestaan van rudimentaire eigenschappen bewijst dat er sprake is van een doelmatig ontwerp door God de schepper. Waarom is het aannemelijker dat God aan zijn ontwerp voor het skelet van de walvis twee rudimentaire achterpoten toevoegde, dan te veronderstellen dat de walvis afstamt van een hoefachtig zoogdier? Overtuig mij Fonne en ik wordt creationist. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() God was gehaast, en heeft in zijn haast een paar productiefoutjes gemaakt.
Zelfs voor een god is zeven dagen krap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
http://scienceblogs.com/grrlscientis...of_the_gir.php
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Antwoorden die hun petje te boven gaan zijn dan natuurlijk op voorhand al fout.
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Beste Fonne, dwalende ziel, meet the Lenski Experiment dat reeds sinds 1988 loopt en dat momenteel ruim 50 000 generaties overspant : http://en.wikipedia.org/wiki/E._coli...ion_experiment Citaat:
![]() Moving the goalposts towards infinity, noemen ze dat. Wel, nobody cares, ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 12 november 2011 om 19:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Die gekke fonne toch,
Toen ik hem ooit vroeg of Noah ook houtwormen meenam op zijn Ark (fonne is nl. overtuigd van de historiciteit van alle bijbelse verhalen) antwoordde hij me dat Noah dat voorzien had en heel zijn Ark had bekleed met teer. Ik bedoel maar: waar zijn we in godsnaam mee bezig? Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 november 2011 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Dit experiment heeft betekenis in het geval van ongeslachtelijke voortplanting. De betekenis voor geslachtelijke voortplanting is niet duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk van niet. 50 000 generaties via geslachtelijke voortplantingen zijn niet zo direct praktisch haalbaar overigens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overtuiging van de gelovigen is hier even juist of onjuist als die van de wetenschappers, die het ook niet helemaal weten.
De volledige waarheid is in mijn atoomtheorie te vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
De onderscheiding van groepen genen (homologie) bij verschillende diersoorten is voldoende als verklaring van diersoorten met een verre gemeenschappelijke voorouder. Ooit zijn die groepen uit één of meer soorten bacteriën ontstaan. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() GOD, dat zijn de microwezentjes, hebben de evolutie van het leven geschapen.
Zij besturen ons lichaam van binnen uit, want ze wonen in ons. Dus het gaat niet allemaal vanzelf zoals de domme wetenschap beweert. En ook heeft God de wereld niet in 6 dagen geschapen. Ook dat is fout. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draden verpesten met inhoudsloos getrol in jouw geval.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |