![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij reguleren toestaan dat er reclame gemaakt wordt is een zeer slecht idee. Reclame is sowieso een slecht idee. Reclame is eenzijdige informatie tot regelrechte leugens ter promotie; terwijl we correcte en volledige informatie nodig hebben om een goede keuze te kunnen maken. Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=66 Het onderzoek doorbreekt wel het stigma over drugsgebruik(ers) dat bij velen leeft. (voor zover dat stigma niet vastgeroest is) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je een echte correlatie zien? 100% van alle drugsverslaafden is begonnen met drugsgebruik. Er zit er geen enkele tussen die zo niet is begonnen. Geloof gerust dat die types intelligent bezig zijn, als dat je gerust stelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een mogelijke verklaring is misschien te vinden in het laatste nummer van Behavioral and Brain Sciences. Daarin schrijven de psychologen Christian Müller en Günter Schumann dat de meeste drugsgebruikers geen verslaafden zijn, en dat ook nooit zullen worden. Ze beargumenteren vervolgens dat drugs mensen in staat stellen om hun geestelijke toestand doelgericht te veranderen, wat mogelijk een aanpassing zou kunnen zijn aan de moderne levensstijl.http://www.wetenschap24.nl/nieuws/ar...e=Intelligente |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw deze draad gaat nergens causaals over, zoals mijn steunpilaar en toeverlaat in deze Savatage zegt. Ook zijn er veel intelligente stommekloten die hun intelligentie succesvol gebruiken om zeer efficiënt enorme stommiteiten te organiseren en uit te halen en te vertellen. Waarom zouden er dan geen intelligente druggebruikers zijn? Laatst gewijzigd door eno2 : 20 november 2011 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Jawel, dat weet ik maar al te goed. Je doet aan provocatieve flooding met je addictie aan PRO-drugdraden.
Laatst gewijzigd door eno2 : 20 november 2011 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er bestaan geen objectieve criteria om niet-verslaafdheid te meten. De mate van inspanning en last bij het definitief stoppen , ja zelfs de onmogelijkheid om af te kicken bepaalt de graad van verslaving. En alleen dat. De rest is waardeloos getheoretiseer en speculatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lees er de OP op na. Is het verschil tussen reguleren en promoten nu al duidelijk? p.s. Waarom laat je de link weg bij het citeren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk zijn het niet allemaal losers en achterlijken die drugs nemen, ook studenten en rijkeren. Het is weliswaar niet verstandig. Ze zouden daar beter eens rattevergif in steken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
verslaving : Onweerstaanbare behoefte en dwang om het drugmisbruik voort te zetten ten einde opnieuw het gewenste effect van een psychofarmacon te verkrijgen Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/verslaving |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat te maken met objectieve criteria om te bepalen dat je niet verslaafd bent? Sommige druggebruikers zijn het effect zelf geworden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Te beginnen met de discussie over wat het mogelijke onderwerp ervan is. Het onderwerp van jouw draadje is zo goed als leeg. Het is een insinuerende provocatie. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Mijn gebuur, die echt nog dommer is dan mezelf en dus nog nooit drugs gebruikt heeft, heeft deze draad ook gevolgd... en is nacht begonnen met te tutteren...
Hij hoopt nu als intelligent aanzien te worden... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je miste in de definitie "Onweerstaanbare behoefte en dwang om het drugmisbruik voort te zetten" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Zou iemand die om de haverklap een topic opent over het dringend toelaten van drugs echt niet naar drugs snakken?
![]() Of doen die gasten dat enkel uit bezorgdheid voor de financiële toestand van het land? ![]() Pas op hé.. dat kan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij reguleren toestaan dat er reclame gemaakt wordt is een zeer slecht idee. Reclame is sowieso een slecht idee. Reclame is eenzijdige informatie tot regelrechte leugens ter promotie; terwijl we correcte en volledige informatie nodig hebben om een goede keuze te kunnen maken.http://forum.politics.be/showthread....91#post5812891 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Correcte en volledige informatie tegen druggebruik is de volksgezondheid promoten. |
|
![]() |
![]() |