![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U bent echt fantastisch bezig Moi!!! VL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef de bovenhand niet te halen. Ik kijk gewoon vanop eenzame belgische unitaristische hoogte neer op jullie beknepen, kruideniersachtige, separatistische gewriemel en gekronkel omwille van een fictieve schamele Euro meer. Mijn vaderland is één en ondeelbaar, unique et indivisible.
Citaat:
Kijk maar naar mijn medestanders op volgende link: http://users.skynet.be/royal/BU.html
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een heleboel fouten in 1 zinnetje, mijn beste. 1. ALS moet zijn AEL 2. Constant mag dus met kleine c 3. 'hij' moet 'het' worden 4. 'als Geertje' moet 'dan Geert' worden Blijkbaar gaan ze er hier niet op vooruit sinds mijn 'tijdelijk' vertrek.
![]() |
![]() |
#86 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.hoe.lang.nog.be/postkaart/card.cgi Toch veel beter dan die (letterlijk) oogverblindende site. Uit ethisch oogpunt is dit dus wat men noemt webshit.
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oef! Matilleke als gekroonde chimpansee. Superstaaf zal in een gorillarazernij ontsteken als hij de apenstreek van Pieterjan ziet, denk ik... 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementslid
|
![]() Moest de vorige link niet lukken, dan zal u hier meer resultaat boeken.
http://www.splits.nu/postkaart
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik mag blijkbaar rustig op beide belgische oren slapen. 8) Zelfs de tweede link vermag niet te tornen aan mijn gemoedsrust, laat staan mijn toorn op te wekken. ![]() Blijven trainen PieterJan............. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wel beste Superstaaf, ik had reeds mijn eerste link gepost toen ik door had dat deze waarschijnlijk nergens heen zou leiden. Ik kon natuurlijk nog een wijziging aanbrengen, maar mijn trots hield mij tegen. U zou me er namelijk van kunnen beschuldigen dat het een poging was om een dt-fout of iets dergelijks te maskeren. Een tweede posting leek me de aangewezen manier om geen onrust te veroorzaken. ![]() Als zelfs de tweede link u geen spasmen laat veroorzaken dan is voor mij alle plezier vervlogen. Het jammerlijke van de zaak is dat het separtistische 'kwaad' niet langer zichtbaar is. Het sluimert nu in mijn zachtaardige gemoed om ooit met een ongeziene explosieve kracht zich aan de buitenwereld te tonen. Wees gewaarschuwd, gij belgicistisch demoon.
![]() |
![]() |
#91 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar Geertje blijft Geertje
![]() |
![]() |
#94 |
Gouverneur
|
![]() Maar kinderen toch...
Als Geertje Geertje blijft, dan denk ik dat je in juni nogal grote ogen zult trekken, als Geertje plots Geert wordt. Het Vlaams-nationalisme leeft, wat al jullie statistieken en opiniepeilingen ook mogen zeggen. En vooral: de sereniteit in de politiek leeft (enkel bij de N-VA). Ze menen het serieus. En dat kan je van de rest niet zeggen!!! VL |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad... het vl-nat leeft (nog even) verder in de politiek, maar bij het volk is het reeds enkele jaren dood en begraven.
Binnenkort zal dit ook wel voelbaar zijn in de politiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees gerust, ik zal op de begrafenis van de Vlaamse Leeuw zijn, uit respect voor wat die allemaal gedaan heeft voor de Nederlandstalige Belgen.
Helaas is ie na de eerste wereldoorlog wat ontspoord, en dat zal hem uiteindelijk fataal worden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() Dan hebben wij geluk dat er weer een nieuwe nietszeggende en onbenullige partij op de voorgrond treedt in alle kranten en nieuwsuitzendingen! De BUB!!!
Zijn massaal aantal leden en sympathisanten is het bewijs dat België leeft als nooit tevoren! (en nu ben ik gaan kotsen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet ik me nu ook excuseren ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Gouverneur
|
![]() Daar (aan dat kotsen) kan ik niets doen hoor! Het is gewoon sterker dan mezelf! Ik ben dan ook niet gewoon tegennatuurlijke dingen uit te kramen. Vandaar mijn lichamelijke reactie daarop. Niets meer en niets minder!
|
![]() |
![]() |