![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Europees Commissaris
|
Zou gij u niet wat slaappillekes gaan kopen en thee zetten ipv hier te zitten. Ge gaat niet goed slapen anders vannacht.
|
|
#82 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ho maar, ik ben al lang bekeerd. Bart De Wever is een uitstekende premier voor ons land.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
#84 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik Het Oosten en Rikske wel mis in deze draad! Zouden die echt naar de kienavond van de Boerinnenbond zijn?
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#86 | ||
|
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Naja, de federale regering kan nog verder spelen in de poppenkast maar dan zonder de nodige centen van Vlaanderen.
|
|
|
#88 | |
|
|
Het is de bittere waarheid, je smaakt bijna hoe bitter hij is door deze poll....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Banneling
|
Eigenaardig
Het bevalt hen schijnbaar niet goed... Laatst gewijzigd door freelancer : 2 december 2011 om 23:06. |
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de gemeenteraadsverkiezingen, ga ik uit van de slechtst mogelijke hypothese.
En die is: de nva gaat overal vooruit, doch verovert lang niet overal de burgemeestersjerp. De nva wordt wel overal een grote lokale speler. Dit is puur te wijten aan de lokale bekendheden en tradities. En heeft dus heel weinig voorspellingskracht voor de volgende Vlaams/federale/Europese verkiezingen. Die laatste volgen meer de trend van de actuele peiligen. Ik word dronken van gelukzaligheid.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 december 2011 om 23:06. |
|
|
|
|
#91 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Its always fun when the flies give you an opportunity to swat them [CHESHIRE CAT SMILE MODE ON]
|
|
#92 |
|
Europees Commissaris
|
No fuckin' way!
NVA'ers stemmen bewust. Een grote hoop Vlamingen stemt nog steeds onbewust. Iedere dag spreek ik met mensen die onbewust stemmen. Ze weten gewoon niks af van de mesthoop die dit land is. Eens ze de ogen geopend zijn, keren ze nooit meer naar hun zombie-toestand terug. België kan niet anders dan verliezen. Maak mensen bewust van België!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
#93 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ieder verzet zal bestraft worden met een enkeltje onafhankelijk Wallonië. Een ergere straf opleggen is onmogelijk!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vlaanderen stemt 64% tegen de zuilen, zogoed als een nipte tweederde meerderheid stemt tegen de zuilen. Great times are coming.
|
|
|
|
|
#96 |
|
Banneling
|
di rupette zal wel gratis pampers krijgen
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
Ach, volgens hun eigen berekeningen spelen de flaminganten nu al in blessuretijd. Zonder stadionklok.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
#98 |
|
|
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
#99 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|