![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Ge zijt ook nog één van die goedgelovigen? Ze worden met de dag schaarser.
Laatst gewijzigd door Jakko : 4 december 2011 om 18:58. |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wie is hier weggelopen? Vogens mij zijn dat de vld en cd&v van hun beloftes. "Wij stappen niet in een regering zonder nva" "Wij zullen nooit in een vlaamse minderheidsregering stappen" "Wij zullen onderhandelen over een confederatie" ... De enigste partij die zijn woord tot nu toe heeft gehouden is niemand minder dan de nva. De rest heef tal maanden geleden hun programma overboord gegooit voor een postje. Laatst gewijzigd door matthias999 : 4 december 2011 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Daarnet op het vtm nieuws.
Wouter Beke: Peilingen zijn maar peilingen, ons resultaat is niet goed maar het communitair akkoord en het regeerakkoord is wel goed en dat gaat ons veel kiezers terugwinnen. Beke serieus... Ik walg van deze hypocriete vent meer en meer. ![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 4 december 2011 om 19:04. |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 december 2011 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Ik geef toe dat hij zich duidelijk heeft gemanifesteerd als voorzitter en dat aura van onervaren vervangertje van zich afgeworpen heeft. Voor de rest is hij een über-tsjeef. Wat er ook moet gebeuren of gedaan worden, de macht is het enige doel.
#86 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Is ook het enige wat de 'Vlaamse' partijen kunnen doen cfs partijcongressen van VLD en CD&V.
#89 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het doel van de politiek is: besturen. Wachten zoals het VB dit 30 jaar deed, en zoals de NVA nu doet, wachten dus op de fouten van de tegenstrever, is allesbehalve een moedige houding, maar de houding van een kwal.
|
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
wel veel graaien. maar dat is ook de schuld van de n-va zekers? |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
NVA moet gewoon dood, net zoals in die tijd met het vb. Maar of dat dat een 2de keer zal pakken, hmmm... |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
* cobarde En blijven herhalen dat BDW weggelopen is nadat Gennez toegaf dat de nota zo geschreven was zodat BDW wel nee moest zeggen, maakt het nog altijd niet de waarheid. De NV-A zal wel zakken, dus je zal wel gelijk krijgen, ... ooit. |
|
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de topmensen van de N-VA uitgruwelen dat ze geen separatisten zijn, dan is de boodschap: geen separatisten = we blijven in Belgie. Is dat duidelijk genoeg?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 december 2011 om 19:39. |
||
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Toch kan ik het niet verhelen dat ik een beetje schadenfreude heb als ik zie hoe de Tjeven nu hun beproefde taktiek toepassen waarmee ze het VB jarenlang hebben bestookt mét aktieve medewerking van de NVA. Plaats de bedreigende partij buiten het democratische speelveld en beschuldig daarna van "afwezigheid", "geen oplossingen aanvoeren", "overal tegen te zijn" enz enz..... Ik ga het voor de honderdste keer herhalen: De NVA heeft vier jaar lang de minister van media geleverd en die heeft geneens de moed gehad om één heel klein studietje te laten maken (toch de geprefereerde bezigheid van ministers en hun vriendjes) ivm de objectiviteit van de VRT, de politieke oriëntatie van de Vlaamse pers en de wenselijkheid tot eventuele pluralisering van de gesubsidieerde informatiekanalen....noppes....ivm het Vlaams Nationalisme had men evengoed Lieten of Bert Anciaux op die post kunnen zetten....schande Eigen schuld dikke bult....
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() Tja de schrik zal er in zitten om te verliezen te leiden bij de gemeenteraadsverkiezingen. Nu een beetje zwart maken, binnenkort een schandaalleke op zijn schoenen schuiven (zo iets van Bart heeft zijn pak friet niet betaald). Maar eerlijk gezegd denk ik dat een groot deel van de NVA kiezers mensen zij die het vertrouwen in de huidige politiek kwijt zijn (corruptie, Dexia affairekes, zakkenvullerij, enz...) en dat dit niet zomaar kan weggewerkt worden met een beetje zwartmakerij...
|
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovenop alles wat er door Vlaanderen al bespaard is de laatste jaren komt nu nog de rekening voor het federale akkoord. Goed bezig mannen, doe zo verder, de Walen en het Belgicistische profitariaat juichen.
![]() |