![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() \infty - 1 punten van overeenstemming te gaan.
![]() |
![]() |
#84 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of dan kan de gemeentewerker evenveel verdienen als zijn baas? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een ambtenaar die mediaproblemen oplost bestaat. Een ambtenaar die in de mediasector werkt niet. Tenzij jij meer weet dan mij, hoe moet een werkgever in de privé een werknemer onder het statuut ambtenaar brengen? Allé, ik ben gaan slapen maar mocht ge een manier gevonden hebben om die privé werknemer te verheven tot ambtenaar, ik ben een en al oor ![]()
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 28 december 2011 om 01:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En trouwens waar is de geloofwaardigheid van uw test, als men ogenschijnlijk zinloze dingen kan vergelijken?? Het zal hier altijd rond de pot draaien zijn. Maar ik zeg u 1 ding en als u dit ontkent kan ik niets doen voor u: de ambtenaar kost teveel aan pensioenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik heb de de laatste weken de weinige beschikbare zogenaamd objectieve gegevens bekeken. Ik krijg zo langzamerhand een idee. Ik kan niet zeggen dat de ambtenaar daar niet schitterend uitkomt op gebied van pensioenen.
Ik zou dat verworven beeld nu moeten vergelijken met de inkomenskant. Dat lijkt me niet eenvoudig |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() En met de bijdragen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat gelijk welke rechter zal stellen dat die firma een contract heeft uitgeschreven en dat contract nu maar moet honoreren, he... en kan die firma dat niet betalen, dan is ze gewoon failliet, meer niet. Gewoon omdat men zal stellen dat die conditie mee deel uitmaakte van het aanlokkelijke van de betrekking. Of die werknemers dat nu 'verdiend' hebben of niet, daar gaat het niet om. Ik zie niet goed in waarom de staat wel zulke impliciete contractbreuk mag plegen. Als dat zo is, wil dat zeggen dat gelijk welke afspraak met de staat als heel "onbetrouwenswaardig" moet beschouwd worden, maw, dat men aan zo een staat totaal geen krediet mag verlenen. De staat is met andere woorden een onbetrouwbare bedrieger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de bedoeling van de verandering van de regel is om "het gat te dichten" is het duidelijk dat die verandering van die regel zal leiden tot kleinere pensioenen in het algemeen he. En dat wil dus zeggen dat de kans om een kleiner pensioen te krijgen door die regelverandering reeel is. Je kan dus stellen dat die rekenregel deel was van het impliciete contract met de ambtenaar. Of dat nu "teveel" is, of "niet te betalen is" of gelijk wat heeft in deze discussie totaal geen belang. Het was een afspraak. Het was een van de redenen om ambtenaar te worden. Dat kan je dus wel eventueel voor NIEUWE ambtenaren invoeren, maar niet voor degenen die al jaren ambtenaar zijn - dat is gewoon contractbreuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de wetgever doet wat ie wil Een beambte van 25 zou anders 40 jaar gegarandeerd de contractuele zekerheid van nu hebben over zijn pensioen Wat er geldt is de wet over 40 jaar. Het zijn trouwens de mensen van over 40 jaar die hem zijn pensioen zullen betalen. Dat heet REPARTITIE Laatst gewijzigd door eno2 : 29 december 2011 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Daarvan gaan de belastingen en RSZ nù al met een dik pak lopen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 december 2011 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dacht je soms dat de huidige regering de zogenaamde contractuele pensioenverplichtingen van 1972 moet uitvoeren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
€ 1.233,28 dus als ik minder krijg betaald u de rest bij ? ![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister
|
![]() Goh mijn beste.. mocht je het nog niet wxeten daar teren we hier op.
De hetze tegen het roken, de NV-A en VB, tegen overheid, tegen verkeersproblemen,... meer stemmingmakerij dan iets anders. De meesten doen er maar al te graag actief of passief aan mee.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |