Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Bekijk resultaten enquête: Ban alle trolls omschreven in deze thread?
Ja 11 50,00%
Nee 10 45,45%
Kinepolis XXL game avond met Halo 3 1 4,55%
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 29 december 2011, 12:18   #81
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Stel je toch voor. Een hoekje waar voornamelijk Vlaams nationalisten reageren. Leuk hé
Dat doen ze nu ook al.

Gelukkig maar dat er nog een paar mensen zijn op dit forum die hen constant het vuur aan de schenen legt. Anders zou het hier een forum worden waarin de ene zich zou uitsloven om de andere gelijk te geven.

Enfin en kortom zo'n forum zoals het in een Vlaams-nationalistisch wereldje past.
Het Oosten is offline  
Oud 29 december 2011, 12:18   #82
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
freelancer is niet bereid om een diepe discussie te voeren over onderwerpen waar hij juist kritiek op geeft, zoals bv. het communisme. Ik heb al 3x geprobeerd om een deftige en diepe discussie met hem te voeren over de uitwerkselen van het communisme, maar telkens heeft hij mij genegeerd. Ik heb ook eens 4 keren een PM gestuurd naar hem met allerlei vragen die als doel hadden een discussie uit te lokken, heeft hij ook telkens genegeerd.

Zijn manier van kritiek geven is altijd een banale on-liner geven met daarachter een emoticon, en als er iemand daarop reageert, roept hij telkenmale van zijn ivoren toren dezelfde dingen als voordien, maar anders gekauwd.

Dit is niet enkel hoe ik over hem denk, maar ook anderen.
Hier ben ik het 100% mee eens. Freelancer staat als enige persoon van gans het forum op negeer bij mij daar hij geen enkele nuttige reactie geeft. Als ik een glimlach wil zal ik zijn post openklappen, maar reageren heeft geen enkele zin.
Effect is offline  
Oud 29 december 2011, 12:18   #83
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
freelancer is niet bereid om een diepe discussie te voeren over onderwerpen waar hij juist kritiek op geeft, zoals bv. het communisme. Ik heb al 3x geprobeerd om een deftige en diepe discussie met hem te voeren over de uitwerkselen van het communisme, maar telkens heeft hij mij genegeerd. Ik heb ook eens 4 keren een PM gestuurd naar hem met allerlei vragen die als doel hadden een discussie uit te lokken, heeft hij ook telkens genegeerd.

Zijn manier van kritiek geven is altijd een banale on-liner geven met daarachter een emoticon, en als er iemand daarop reageert, roept hij telkenmale van zijn ivoren toren dezelfde dingen als voordien, maar anders gekauwd.

Dit is niet enkel hoe ik over hem denk, maar ook anderen.
Hier ben ik het 100% mee eens. Freelancer staat als enige persoon van gans het forum op negeer bij mij daar hij geen enkele nuttige reactie geeft. Als ik een glimlach wil zal ik zijn post openklappen, maar reageren heeft geen enkele zin.
Effect is offline  
Oud 29 december 2011, 12:19   #84
Effect
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime de Bourgogne Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...26&postcount=1

Naam vernoemd, le même draadstarteir
Bekent u een dubbelnick, want uw naam staat niet in die post als ik kan lezen.
Effect is offline  
Oud 29 december 2011, 12:20   #85
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Suqar, jullie wederzijdse vriendschap gaat wellicht al heel lang terug dat ik niet kan weten wie van de 2 begonnen is om de ander met een koosnaampje toe te dichten. Ik kies dus geen partij, ik stel alleen vast dat jullie allebei reageren alsof je een rood doek hebt gezien.
Voor mij is niet bewezen dat Fonne een racist is, dat hij vroeger een Blokker geweest zou zijn intereseert me zelfs niet, ik ben altijd tegen een cordon geweest. En het is evenmin bewezen dat jij iets met sharia4Belgium te maken heeft. Je zou beter zijn posts op jou negeren. Toon dat je de slimste bent.
Een racist zou een neger moeten neerknallen, eer die zal bestempeld worden voor racist volgens bepaalde individuen hier. Maar dat was helemaal mijn punt niet. Ik waardeer fonne's reacties soms, maar soms ook niet. Dus je moet hier niet doen alsof ik die man niet kan luchten. Mensen die off topic beginnen te zeiken en je persoonlijk aanvallen, dat zijn trollen. U denkt er natuurlijk van wat u wilt. Het zal me koude cervela wezen.
Oud 29 december 2011, 12:20   #86
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Liever trollen dan mollen ...

Smurfenland aan de Duitsche kroon
wonderfrisse tepel;
Smurfenland, welig-zoete hoon
van den koenen klepel.
Op de heide gloort de zoom
ons zoo knallend tegen,
en uit hooge darmgeboom
ruischen vroo de scheten.
Op de heide laat men wind,
vrij van streep en drek,
op de heide laat men wind
alle mollen wek.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 29 december 2011 om 12:20.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 29 december 2011, 12:20   #87
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat doen ze nu ook al.

Gelukkig maar dat er nog een paar mensen zijn op dit forum die hen constant het vuur aan de schenen legt. Anders zou het hier een forum worden waarin de ene zich zou uitsloven om de andere gelijk te geven.

Enfin en kortom zo'n forum zoals het in een Vlaams-nationalistisch wereldje past.
Misschien moeten wij als gangmakers eens vakantie nemen en een maand of 3 alleen lezen.

Wedden dat er dan een pak een depressie hebben.
Henri1 is offline  
Oud 29 december 2011, 12:21   #88
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
U moet niet overal en altijd op spoken jagen.
Henri1 is offline  
Oud 29 december 2011, 12:21   #89
Lavox
Gouverneur

Lavox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Misschien moeten wij als gangmakers eens vakantie nemen en een maand of 3 alleen lezen.

Uiteraard, er moet toch eens gelachen kunnen worden zeker.

Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande.
Lavox is offline  
Oud 29 december 2011, 12:21   #90
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een racist zou een neger moeten neerknallen, eer die zal bestempeld worden voor racist volgens bepaalde individuen hier. Maar dat was helemaal mijn punt niet. Ik waardeer fonne's reacties soms, maar soms ook niet. Dus je moet hier niet doen alsof ik die man niet kan luchten. Mensen die off topic beginnen te zeiken en je persoonlijk aanvallen, dat zijn trollen. U denkt er natuurlijk van wat u wilt. Het zal me koude cervela wezen.
Doet men u oneerbare voorstellen ?
Henri1 is offline  
Oud 29 december 2011, 12:21   #91
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
U zit nooit zonder argumenten?
Als ik vraag om de moderatoren een actievere rol te laten spelen dan is dat ook van toepassing op mijn posts.
Ik ben ervan overtuigd dat ik me soms heb laten gaan, omdat ik uitgedaagd ben, ttz dat is mijn visie. Ik heb welgeteld 2 waarschuwingen gekregen en heb nog geen banpunten. Ik ben niet heilig maar ik heb toch graag een intelligente discussie en dat kan niet met een trol.
Ik geef ook gemakkelijker toe als ik fout zit. Ik heb ooit de vergissing gemaakt om te vergeten dat BDW informateur was, dat heb ik achteraf netjes toegegeven, ik had het ook kunnen doodzwijgen. Ik kan u wel vertellen dat als je uw fout toegeeft er sommigen zijn die dan serieus op je beginnen in te hakken met de bedoeling om je te kakken te zetten. Respect voor eenieders mening is soms ver te zoeken. Ik wordt bijvoorbeeld niet graag Pé genoemd mag het ?
stuyckp is offline  
Oud 29 december 2011, 12:22   #92
Maxime de Bourgogne
Vreemdeling

Maxime de Bourgogne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
p stuyck refereerde naar Het Oosten, die U daar de trol noemt.
Oud 29 december 2011, 12:22   #93
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Als ik vraag om de moderatoren een actievere rol te laten spelen dan is dat ook van toepassing op mijn posts.
Ik ben ervan overtuigd dat ik me soms heb laten gaan, omdat ik uitgedaagd ben, ttz dat is mijn visie. Ik heb welgeteld 2 waarschuwingen gekregen en heb nog geen banpunten. Ik ben niet heilig maar ik heb toch graag een intelligente discussie en dat kan niet met een trol.
Ik geef ook gemakkelijker toe als ik fout zit. Ik heb ooit de vergissing gemaakt om te vergeten dat BDW informateur was, dat heb ik achteraf netjes toegegeven, ik had het ook kunnen doodzwijgen. Ik kan u wel vertellen dat als je uw fout toegeeft er sommigen zijn die dan serieus op je beginnen in te hakken met de bedoeling om je te kakken te zetten. Respect voor eenieders mening is soms ver te zoeken. Ik wordt bijvoorbeeld niet graag Pé genoemd mag het ?
Regeltjes regeltjes regeltjes.......

Controleren, straffen, vermanen.....
Henri1 is offline  
Oud 29 december 2011, 12:23   #94
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Deze discussie begint een strijd op leven en dood te worden waarin de ene trollende partij de andere trollende partij verwijt van zelf te trollen. De potten verwijten de ketels.
Marxmannetje is offline  
Oud 29 december 2011, 12:23   #95
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deze discussie begint een strijd op leven en dood te worden waarin de ene trollende partij de andere trollende partij verwijt van zelf te trollen. De potten verwijten de ketels.
U probeert toch te volgen.

Wat deze draad in Verkiezingen en Regeringsvorming doet is me evenwel een raadsel.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 december 2011 om 12:24.
Henri1 is offline  
Oud 29 december 2011, 12:24   #96
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan toch niets anders verwachten hier?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 29 december 2011, 12:24   #97
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tja , u zegt nu zoiets. Ik denk er ook aan. Veel verstandige praat komt er de laatste tijd niet uit. Natuurlijk, ik kan hun ontgoocheling wel begrijpen nu dat ze er niet bij zijn, maar dat is geen reden om constant kletspraat te komen vertellen of te trollen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 december 2011 om 12:25.
Het Oosten is offline  
Oud 29 december 2011, 12:24   #98
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Tja , u zegt nu zoiets. Veel verstandige praat komt er de laatste tijd niet uit. Natuurlijk, ik kan hun ontgoocheling wel begrijpen nu dat ze er niet bij zijn, maar dat is geen reden om constant kletspraat te komen vertellen of te trollen.
Toen ze de kans hadden erbij te zijn hadden ze schrik.
Henri1 is offline  
Oud 29 december 2011, 12:25   #99
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat een pretentie! Nuja!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 29 december 2011, 12:25   #100
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ik stel voor dat de moderatie tabula rasa maakt van dit forum. Alleen de door mij gestarte draden mogen blijven staan.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 29 december 2011 om 12:26.
Txiki is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be