![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk is ze echt begaan met die kwestie en leeft en voelt ze mee met Armenië en de Armeniërs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn veel belangrijker genociden die eerst moeten erkend worden...door 's werelds grootste Imperium |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Arti heeft de deur al open gezet en ik duik er in 't kort wel eens in. Post die muziek eens, misschien ontdek ik nog eens iets. en dan on topic : Shit... je quasi laten uitroeien omdat je op iets zit/woont waar iedereen nu nog letterlijk moorden voor begaat, maar dat zéker binnen 100jaar als een te lang volgehouden stommiteit zal worden bezien... Da's pas wat ze 'pech' noemen. Mijn beste wensen voor 2012, trouwens!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wens je ook een gezond en gelukkig 2012. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar �*lles begint met een eerste keer he? Alles. Maakt niet uit wie die eerste is, het is het gevolg dat telt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 31 december 2011 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar het is niet helemaal dat. Mijn beste wensen voor 2012, trouwens! Thnx, ook zo. Laatst gewijzigd door eno2 : 31 december 2011 om 19:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb dat album ![]() Van Seyed nergens meer iets te vinden noch een spoor Dat is een van mijn topfavorieten van de hele wereldmuziek. Spoorloos.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden ze een goed leerling zijn als ze volkomen autodidactisch al voldoende vakkennis hebben opgebouwd. Dat wil dus niet zeggen dat -Europa zelf geen vakkennis heeft opgedaan -Europa de Turken heeft moeten leren om deze vakkennis op te doen Het wil gewoon zeggen dat de Turken genoeg eigen ervaring hadden opgedaan uit hun eigen geschiedenis. En niet dat ze Europa hebben moeten na-apen op dat vlak. Dat zou een belachelijke ontkenning zijn van het feit dat de Turken Europa vaak genoeg zijn binnen gevallen. Of is het niet politiek correct om dat te mogen vaststellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl we zelf boter op het hoofd hebben, en de Armeense genocide misbruiken voor politieke doeleinden. Turkije is lid van de NATO, hé. En van de raad van Europa. Niet eens alle leden van de EU erkennen de Armeense genocide. Met het verdrag van Lausanne van 1923 kreeg Turkije een deel van Armenië. De grote mogendheden van Europa zaten toen aan de onderhandelingstafel. She describes the geo-political situation of the Genocide times and other issues of interest, such as the betrayal of Armenians by the 1923 Lausanne Treaty which did not mention Armenia nor the Armenian massacres, essentially rewarding the perpetrators of the Genocide with the land of the victims. The omission of fairly settling the Armenian issue was in order for allies to control the oil wealth in the region. "He who owns the oil will rule the world." (M. Henry Berenger, French Senate, 12-12-1919)http://www.prweb.com/releases/2011/12/prweb9025154.htm Je mag gerust vaststellen dat Turkije Europa vaak genoeg heeft binnengevallen. Maar de auteur van "En die gasten willen bij Europa komen......" hoeft niet te doen alsof de landen van Europa nooit (hun buur)landen binnenvielen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Jij zou dit toch moeten weten.
Je volgt de niet-erkenning van de Armeense genocide al jaren. She describes the geo-political situation of the Genocide times and other issues of interest, such as the betrayal of Armenians by the 1923 Lausanne Treaty which did not mention Armenia nor the Armenian massacres, essentially rewarding the perpetrators of the Genocide with the land of the victims. The omission of fairly settling the Armenian issue was in order for allies to control the oil wealth in the region. "He who owns the oil will rule the world." (M. Henry Berenger, French Senate, 12-12-1919)http://www.prweb.com/releases/2011/12/prweb9025154.htm Wie denk je dat er aan de onderhandelingstafel zat? Welke redenen speelden mee? Humanitaire of politieke? De president Sarkozy komt nu af met die wet, omdat hij denkt/hoopt zo stemmen te winnen bij Armeense Fransen. Sarkozy tries to win votes of French Armenianshttp://www.a1plus.am/en/politics/201...uben-melkonyan Niet om humanitaire redenen, maar puur politiek spel. Dat is toch ook niet het respect die de vele slachtoffers van de genocide verdienen. Soms wordt daar het woord "lijkenpikkerij" voor gebruikt. En wat Israël betreft : Israel Mustn’t Politicize the Armenian Genocidehttp://www.epress.am/en/2011/12/28/i...-genocide.html http://forum.politics.be/showthread....54#post5900354 Jij start toch ook maar een topic over de Armeense genocide wanneer je de Turken kan schofferen, als Israël er minder positief uitkomt horen we je niet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() We zitten in dit draadje bij de Koerden, niet bij de Armeniers Artisjok. Armenie ligt ergens anders.
Hoeveel posten denk je nog nodig te hebben om te bewijzen dat de Mossad de Armeniers in Koerdistan hebben uitgemoord, met de hulp van de VS en de Bush administratie die dan ondergonds ertoe aanleiding hebben gegeven om de twin towers via de armeense inwijkelingen door de koerden die door israel betaald werden te laten instorten? Geef maar een seintje als je gedaan hebt. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 januari 2012 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In post 39 werd de Armeense genocide aangehaald. Ik heb in post 40 verwezen naar die andere draad, maar wanneer men hier verder spreekt over de Armeense genocide, mag ik toch wel repliceren. Laatst gewijzigd door artisjok : 1 januari 2012 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige reden waarom we hier iets van gehoord hebben is omdat er toevallig pers in de buurt was.
Turkije is al decennialang oorlogje aan't spelen in Koerdistan ('t bestaat dan ook maar 90 jaar nietwaar), en de Koerden zijn al eeuwenlang krijgertje aan't spelen in de aangrenzende gebieden. In plaats van dat ze terroristjes hebben opgeblazen in een neolithisch dorpje in de heuvels, zijn het smokkelaars. Wat is het verschil in die streken? 't Is niet alsof ze er boter over de grens aan't brengen waren, indien het echt smokkelaars waren.
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ingenieur ontwerpt de wapens. De architect ontwerpt de doelwitten. Slechte architecten, de Turken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Turkije is terughoudend in ombrengen onschuldigen. De reden dat ze deze keer zo opereerden was omdat de Pkk afgelopen maanden zware aanvallen uitvoerde op Turkse leger, zoals vorige keer toen ze meer dan 20 Turkse soldaten doodden. Het Turkse leger stond op zeer scherp en nam geen risico toen vanuit onbemande vliegtuigen bewegingen van mensen waargenomen werd op paden waar Pkk opereerde. Het gedrag van de mensen -in het donker- was zelfde als een Pkk-eenheid van tientallen die zich klaarmaakte voor een aanval. Turkije heeft zijn fout erkend en compensatie beloofd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |