![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Bart De Wever heeft gezegd dat we pas nadat het volledige federale regeerakkoord rond is, we een evaluatie zullen maken en beslissen of we al dan niet uit de Vlaamse regering stappen omdat onze coalitiepartners in de Vlaamse regering op federaal niveau afspraken maakten die haaks staan op het Vlaams regeerakkoord. " Dus nu moeten ze consequent zijn. De NVA schreeuwt het van de daken dat het Federale regeerakkoord niet deugt. Dat ze de Vlaamse regering dan verlaat. Of moet die zogenaamde 'evaluatie' nog komen? Volgens mij blijven ze rustig zitten omdat ze daar lekker aan de vleespotten zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 7 januari 2012 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zon gaat in het Westen opkomen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() ander en beter ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vervolg: Citaat:
Hypocrisie zonder grenzen Laatst gewijzigd door Jakko : 8 januari 2012 om 01:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Partijlid
|
![]() Mocht ik zeker weten dat veruit het grootste deel van de NV-A "getuigen" die hier in dit forum schrijven een totaal verkeerd beeld geven van het gros van de NV-A-ers, dan zou ik lokaal eventueel wel durven kiezen voor hen.
Maar als ik het taalgebruik hier overschouw ben ik er toch niet gerust in: wie niet slaafs het NV-A partijstandpunt verdedigt wordt voor alles en nog wat uitgescholden. BDW is véél meer gentleman dan een groot deel van zijn achterban en dat geeft mij een zeer benauwend gevoel. Ik vrees dat hij die achterban niet in de hand heeft mocht hij aan de macht komen.
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Men is nu al aan het proberen om de NVA buiten schot te houden door coalities te sluiten met als excuus dat hun standpunten overeenkomen. Zeer juist... Mijn voorspelling: NVA komt er enkel door indien ze meer dan 40% halen. Zoniet worden ze ook in het democratisch cordon geduwd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() De CD&V-burgemeester, die nochtans goed werk heeft geleverd, moet wat mij betreft afgestraft worden voor zijn tsjevische partijgenoten in Brussel.
Fair? Neen. Maar dan moet hij zich maar tot Wouter en co richten... |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hebben we dit integraal regeerakkoord wèl. En het regeerakkoord wordt afgekraakt tot en met door de NVA met Ben Weyts en Jambon op kop. Dus kan dit niets anders betekenen dat het ook slecht is voor Vlaanderen volgens deze heren en deze partij. En dus moet de NVA toch negatief evalueren en niet met partners blijven regeren die -volgens de NVA- slechte dingen hebben bedongen voor Vlaanderen. Waarom dient anders deze evaluatie? Maar neen, de NVA blijft rustig zitten, wel degelijk postjesjagers als ze zijn, ook al beweert Peumans schijnheilig het tegenovergestelde. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 januari 2012 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zich niet opzij laten zetten en meewringen om trachten de schade voor Vlaanderen te beperken ? Iets wat hen niet is gelukt op federaal vlak vanwege de streken van de regeringspartijen + groen die onder zich gaan verderpraten zijn zonder de N-VA uit te nodigen en op hun eigen een regering ineen hebben gedraaid ? Zoals ik al gezegd heb betreur ik dat de N-VA er niet is in geslaagd om de regeringsvorming verder tegen te houden, maar ik weet niet in welke mate dat nog mogelijk was.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 januari 2012 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 januari 2012 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, en in mijn geval is dat voor het VB .
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Consequent voor Vlaanderen opkomen, of consequent gemanipuleerd worden ?
Waarom zou de N-VA zich aan uitspraken moeten houden als niemand anders dat doet ?
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U geeft nu tenminste toe dat de NVA niet consequent is. Dat is al een vooruitgang. Maar ik heb wel uit u moeten sleuren.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 januari 2012 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men kan toch ook niet verwachten dat de VLD niet in een federale regering stapt onder voorwaarde dat de N-VA uit de Vlaamse stapt? Trouwens, ze waren toch ook nooit van plan om zonder de N-VA in de federale te stappen? Het is dus de problemen een beetje zelf opzoeken. Laatst gewijzigd door Jakko : 8 januari 2012 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |