![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
u heeft mij ongefundeerd homofoob genoemd. Laatst gewijzigd door Anna List : 13 januari 2012 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Je merkt dit overal, het is niet enkel Amerikaans. Maar het klopt wel. En je moet weten dat dit mensen zijn uit dezelfde partij, het zou zijn alsof Elio Di Rupo en Paul Magnette onfrisse details over elkaars privéleven zouden uitbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door drosophila : 13 januari 2012 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan we alle moslims en katholieken en joden exporteren naar Iran misschien?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 januari 2012 om 13:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 13 januari 2012 om 13:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegen mij zijn er zover ik weet gaan aanwijzingen noch geruchten, zelfs niet uit de lucht gegrepen, derhalve kan men 'aannemen' dat ik 0,0 pedofiel ben. Wat ik ook ben. Tegen Di Rupo zijn er wel zulke geruchten dus kan ik dat niet aannemen en moet het in feite onderzocht worden en waarschijnlijk degene die de aantijgingen doet daarvoor straffen. Als het gerecht dat niet doet blijft het een gerucht. Persoonlijk vind ik zo'n aantijgingen niet lichtzinnig te nemen en u gaat er veel te lichtzinnig mee om. Dat is dus storend, al begrijp ik wel uw punt, dat moet u dan maar op een andere manier maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ofwel worden de aantijgingen ontkracht ofwel zijn ze juist. Waarschijnlijk het eerste. Maar als het gerecht niets onderzoekt, of die perceptie heerst, dan blijft Di Rupo een probleem hebben, hoe klein ook. En ik niet. En u ook niet. De manier waarop u het formuleert stuit me tegen de borst. Ik ben geen pedofiel en wens zelfs nog geen alusie dat ik de verste verte een pedofiel zou zijn te zien verschijnen op wat voor bedekte manier dan ook. Dus stellen dat Di Rupo evenveel pedofiel is als ik, dat wil ik niet horen. Dit soort mediabelangstelling is ook niet goed, als het gerecht dit onderzoekt zou het discreet moeten gebeuren. Dit ligt nu eenmaal veel te gevoelig allemaal. En dat is net mijn punt. Zo gevoelig dat u uw befaamd zinnetje beter achterwege laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
@drosophila Jij moet jouw berichten eens goed doorlezen inplaats van als een halve gare hier rond te slaan en prietpraat te verkopen en doen alsof je neus bloed... ![]() Laatst gewijzigd door Brakelaar : 13 januari 2012 om 15:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap niet wat het ermee te maken heeft. Het gaat om te beginnen niet eens over pedofilie.
Citaat:
Laatst gewijzigd door drosophila : 13 januari 2012 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verwacht u maar aan "bewijzen"" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik blijf het eigenaardig vinden dat de belangrijkste persoon in de Belgische politiek van dat ogenblik zich in volle onderhandelingsperiode 's nachts en alleen in de buurt van Fontainas ophoudt (dus niet in Bergen) en daar enkele Friezen tegen het lijf loopt die dat toevallig op film vastleggen. PS: De opname gebeurde op ongeveer 200 meter in vogelvlucht van Fontainas. Bewijs: de People Shoe Design winkel waarvan de neonreclame goed in het filmpje in beeld komt, ligt op de hoek van de Lombaardstraat en de Zuidlaan. Gemakkelijk te vinden via Google maps en en Google Street View.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20111215_169 http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/...n-brussel.aspx Ik beweer hiermee niets, ik stel gewoon vast, maar ik kan mij niet ontdoen van de indruk dat dit niet 'normaal' is.
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat vogeltje zo gebekt is mag het voor mijn part zwijgen. Als je zelf wordt aangepakt zoals je zelf doet dan vindt u dat trouwens ook niet prettig en eist u veronschuldigingen en zo. Dan gaat u dus jammeren. Wellicht vond men in het verleden de aantijgingen tegen VanGeluwe ook uit de lucht gegrepen. Men had dit beter wel onderzocht. Omdat pedofilie zo'n serieuze gevolgen heeft, vind ik dat het onderzocht moet worden om de persoon in kwestie te kunnen vrijpleiten ofwel door het gerecht ofwel door de rechter. De persoon die iemand valselijk beschuldigd is schuldig aan laster. Het voordeel van het onderzoek te doen, is net dat iemand wordt vrijgepleit. Als dat onderzoek niet gebeurt, dan blijf je met die geruchten zitten. Ik zie ook niet in waarom ik anders zou moeten piepen als ik valselijk wordt beschuldigd van pedofilie. Dan moet het onderzocht worden, wat wellicht ook zou gebeuren en dan wordt ik vrijgepleit. Dus uw statement in deze begrijp ik al helemaal niet. Ik denk dat u wel anders zou piepen als u beschuldigd wordt van iets dat u niet gedaan heeft. Dan schreewt u moord en brand. Zoals dat vogeltje gebekt is weliswaar. Het gerecht zal wel degelijk in gang schieten, niet zozeer om een anonieme tip, maar als iemand een klacht komt neerleggen dan kan het gerecht zich niet zomaar veroorloven om dit niet ernstig te nemen. Het gerecht schiet soms zelfs in gang naar aanleiding van een krantenartikel, of televisie programma. De gevoeligheid van dit onderwerp ontgaat u volkomen. Tussen haakjes als ik u was zou ik eens kijken naar de reacties die u losweekt. U heeft een probleem, niet ik. En dat heeft niets te maken met Vlaams Nationalisme. Geen bal. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 januari 2012 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik heb hier dan ook over nagedacht, en ik ben volwassen. In tegenstelling tot het vaak kinderachtig gedrag dat hier tentoon gespreid wordt door vuilgebekte vogeltjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt mij nog nooit in iets geduwd. U hebt dat misschien wel gedacht, maar u bent nogal snel tevreden van uzelf. En u hebt nog heel veel lessen van mij te leren. Die misquotes van u, uit zijn context gerukte posts waarvan de voorgeschiedenis verdwenen is, heb ik netjes weerlegd door die van u ernaast te leggen waartegen de mijne verbleken. En ik zal u blijven wijzen op uw vuile praat, zonder zelf in dezelfde val te trappen zodat u in uw eigen stront trapt. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 januari 2012 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |