![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
![]() Anderzijds zou ik er echt wel enorm veel aan hebben, maar daarna ook verschrikkelijk aan slaap inboeten denk ik. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Dat is trouwens een ander probleem:ik lust geen water. ![]() Fruitsap kost stukken van mensen. Een euro per liter ongeveer, voor het meest goedkope, maar het is dan ook niet te drinken. De Colruyt is trouwens vaak goedkoper. En soms kan je prullen in de wibra of zeeman kopen. De andere dingen doe ik trouwens niet hoor. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Als ik zie wat daar voor de venster ligt en tegen welke prijzen, vraag ik me af of het niet tijd wordt om maximumprijzen in te stellen voor bakkerijproducten. Is gewoon belachelijk duur en de kwaliteit is navenant niet om over te stoefen.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Als je de economie wilt doen crashen zodat we allemaal terug in een hut kunnen gaan leven: heel goed idee. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Vis etc. van het seizoen aan dumpingprijzen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben even van mijn sokken geblazen ... Als dit allemaal waar is, heel veel respect en chapeau!
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Om bij de originele vraag te blijven :
Hard werken, de baas laten betalen voor hotel en restaurant. Af en toe opslag vragen ( en nog harder werken). Je geld niet aan onnodige dingen verprutsen. Beseffen dat elke dag je laatste dag kan zijn. Ook al rook je niet, drink je niet ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vind het superjammer dat ik niet daar kan gaan winkelen om al mijn goederen dan mee naar Leuven te nemen. Het beste fruitsap daar, is goedkoper dan het slechtse hier. En zo zijn er 50 000 producten, waarvoor we hier echt schromelijk te veel betalen. Het gevolg van in een mini-land te leven met drie officiële talen! Wat ook leuk is, is dat je aan onze kanten een delhaize hebt die alle producten die dicht bij de vervaldatum zijn aan -50% verkoopt. Dat is enorm de moeite! Een volle kar voor 20 euro aan heel goede producten. Invriezen maar! ![]() Ook daarvan vind ik het vreselijk dat ik ze niet naar Leuven kan meenemen. Als ik een studentenjob heb moet ik misschien toch maar een wagen overwegen. Volgens mij bespaar je de benzine, taksen, ... uit op winkelen in NL. ![]() Ik wou trouwens dat alle delhaize's die politiek voerden. Deze heeft volgens mij geen keuze omdat ze in een Limburgse migrantenstad gevestigd is. Citaat:
![]() Ik heb hier de reclame liggen, ik durf niet te kijken zelfs. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Check. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zou je dat wel doen? Zeker dat je het niet moet bijkopen aan vitaminesupplementen of doktersbezoeken? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk laat ik elk jaar een test doen op lood, omdat ik ten eerste op het chemisch eiland werk, en ten tweede soms koppen (voor kogels) giet, tot ik er hoofdpijn van krijg. Ik had bij de laatste test iets van 248, geen probleem volgens de arts ![]() Wie lust nu geen water? Drink bier. 28cent voor 33cl.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ideaal om eens met collega's te praten.
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dof haar opnieuw laten glanzen: ja haar spoelen met azijnwater vettig haar: wassen met zo koud mogelijk water Droge huid: gewoon een advocado pletten , op je huid aanbrengen , laten inwerken en afspoelen. en zo zijn er nog een paar.
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bespaar nu niet meteen actief, maar toch enkele tips:
- voor de NMBS-Groep gaan werken, bespaarde me €130 per maand aan vervoerskosten - ik spaar een vast bedrag per maand + pensioensparen + wat aan de beurs; ik verreken dat allemaal in het begin van de maand en doe dan de rest door met wat ik overhoud --- andersom doen = nefast - ik heb één stijl van kleren (geklede broek, hemd, das, vest) waar ik me op richt, en val op die manier niet ten prooi aan allerlei modes of zotte aankopen - de verwarming staat altijd op 19°C - ik koop elke week ongeveer hetzelfde eten en weet dus perfect wat hier per week aan supermarktaankopen gespendeerd wordt (alternatief is: winkelen met vast bedrag) Maar dat is het zowat.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is best drinkbaar, hoor. De meesten die ik ken die in Leuven wonen (als student of als werkende) drinken altijd kraantjeswater, ook in gebouwen van 50 jaar oud. Je kan in de blokker ook brita kannen kopen als je het water zo wilt zuiveren, dat is verre van duur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet doenbaar zijn. Ik dacht dat ongeveer 1,5 miljard mensen het dagelijks met minder dan 1$ moeten doen, en zij overleven ook net zoals iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gebraadje kan je in lapjes snijden, wat je niet gebruikt gaat de diepvries in. Besparen op eten gaat, maar 't lijkt me toch beter andere besparingszaken te vinden. |
|
![]() |
![]() |