![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
-------------------------------------------------------------------------------- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=cQ8atTAfaDE En ik geloof hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik keur het gedrag van die flikken niet goed, maar zijn taalluiheid ook niet. Het getuigt alleen maar van typisch francofone gemakzucht, van de Herenvolk mentaliteit van ik laat me hier bedienen en français. Merk op dat hij niet 1 woord in het NL zegt. En zef toegeeft : je ne comprends pas le NL. Demandez-moi ma carte d'identité en français, je vous la donne, demandez la en NL, je ne la vous donne pas. Franskiljone arrogantie. Denkt u nu werkelijk dat Waalse flikken moeite gaan doen om Vlamingen in hun taal te bedienen. Not in a million years ... Laatst gewijzigd door Elbow : 23 januari 2012 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel, onbekend. Misschien kent u dit liedje. Het was alvast een dikke hit in Franstalig België en in Frankrijk begin jaren 90. http://www.youtube.com/watch?v=k2SwTMOOYGs Wel, een van de leden is Daddy K. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dé vraag is of Nederlands eigenlijk wel 'een taal' is, en niet toch eerder 'une maladie de la gorge' ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste 'Belgen' vinden dat niet eens zo erg:
"Als we mekaar maar verstaan ..." Sommige 'Belgen' - niet noodzakelijk dezelfde - vinden het trouwens niet nodig Nederlands te kunnen spreken omdat dat niet in het regeerakkoord staat ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tuurlijk zou dat belachelijk zijn, maar niet belachelijker dan die dj die kwaad is omdat VLAAMSE agenten in VLAANDEREN hem in het VLAAMS durfden aan te pakken en ze geen Frans spraken. Hoe dat gerijmd kan worden met racisme...
Zelfs al spraken ze Frans en wilden ze bewust geen Nederlands spreken, dan nog hoeft dat niet als racistisch bestempeld te worden, dat is gewoon een principe. Ikzelf spreek Frans en zal dat zelfs doen tegen een Waal die mij hier iets vraagt hoewel ik daar principieel wel een probleem mee heb als die Waal niets eens probeert om zelfs maar 1 woord Nederlands te spreken (een simpele goededag is al voldoende), in dat laatste geval leg ik hem/haar het gevraagde gewoon in het Nederlands uit. Respect moet nu eenmaal van 2 kanten komen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinardet laat zich trouwens uiterst kritisch uit over de journalistiek op de RTBF.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 januari 2012 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Weer zo'n typisch voorbeeld van een Franstalige die zich zo superieur voelt dat hij vindt diep in Vlaanderen geen Nederlands te hoeven spreken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die studie was niet van Maddens. Het is een studie die door mensen is uitgevoerd die ik niet ken van deze of gene politieke voorkeur. Veel geloofwaardiger dan heel Sinardet en ook veel geloofwaardiger dan had die studie uitgevoerd geweest door Maddens. Dat moet zelfs jij begrijpen. En dat haalt mijn redenering niet onderuit. Want er zijn wel degelijk onafhankelijke professoren die apolitiek zijn. En de feiten liggen zo klaar als een klontje blootgelegd in die studie. Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 januari 2012 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |