Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2012, 13:36   #81
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ik viel van mijn stoel af.

Commentaar leveren op de massale bevolkingsgroei in de onderontwikkelde landen is dus al not-done volgens mevrouw Rutten! Dat ze met z'n allen tien kinderen per vrouw produceren is niks, zolang GIJ uw portemonnaie maar openhoudt? Bekijk haar "tolerante" tussenkomst!

Kijk even mee, en verbaas je met mij:

tussenkomst parlement
Ik ben geen Vlaams belanger , maar het probleem blijven ontkennen zoals rutten hier deed is een echte schande . Proff Vermeulen heeft daar een veel betere kijk op en is ook geen Vlaams Belanger
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2012, 14:28   #82
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Ha ja? waar haal jij die cijfers? Toen ik klein was had Belgique 9 miljoen inwoners en Nederland 12 miljoen of zo. En dankzij uw DALING hebben we er nu 12 miljoen en Nederland 16 miljoen.

Of zijn dat ineens dan toch allemaal miljoenen vreemdelingen die zijn bijgekomen?
Ik vermoed dat hij het had over geboortecijfers of over het afnemen in snelheid van die bevolingsgroei.

Toen gij klein waart... ik neem even minimum 25 jaar en 12/9 of 16/12 is een factor 1.33 ... dat valt dan nog behoorlijk mee uitgaande van een verdubbeling van de wereldpopulatie de laatste 50 jaar
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2012, 10:12   #83
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ik ben geen Vlaams belanger , maar het probleem blijven ontkennen zoals rutten hier deed is een echte schande . Proff Vermeulen heeft daar een veel betere kijk op en is ook geen Vlaams Belanger
een mens wordt daar echt kwaad van. Die politiekers leven in een lalaland, de bevolkingsgroei is vernietigend voor onze planeet; is er daar nu echt geen ene die een normaal tijdschrift leest? Geraken die verkozenen echt niet verder dan Story of Dag allemaal om hun algemene kennis op pijl te houden?
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2012, 14:39   #84
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Met paniek geraak je nergens.
Nogmaals: alhoewel er een zware discrepantie is tussen het "mijn portomonee" verhaal en het ecologische, gaat het uiteindelijk wel allemaal om schrik.
Schrik van de bange blanke westerse burger. Eigenlijk zijn we allemaal mietjes, die niet beseffen dat het enige dat de wereld echt zwaar belast ONS levenspatroon is en onze veelvuldige ecologische voetafdruk. Elk Afrikaans kind dat er bij komt heeft de kans niet om nog maar een 100ste te vervuilen dan één kind van Cynara.
Vandaar dat gij er dus drie maakt?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 februari 2012 om 14:40.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be