![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Want als iemand het volgende beweert: 'Ik geloof dat mijn mening juist is, of, ik ben van mening dat mijn geloof juist is', kan dat imo moeilijk bestraft worden. Woordspelerij dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Parlementslid
|
![]() Veel geblaat weinig wol die mannen van sharia4belgium. Meneer heeft al tal van veroordelingen op zijn palmares, waaronder diefstal met geweld. Als ik mij niet vergis schrijft de sharia voor om dieven hun hand af te hakken, dus consequent wezen aub, en kom dan nog eens over de sharia leuteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanaf 1 jaar effectief kan men je onmiddelijk aanhouden. Af en toe gebeurd dit nog, maar zelden, naargelang de rechter en de feiten. Deze shoarma4Belgium heeft niets fysieks gedaan, enkel wat staan blazen over allahsaus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() 3 puntjes hierbij:
1) De Belg: zit vast aan zijn woonst/zaakje, heeft nog te weinig kapitaal om weg te gaan, en weet men dus te vinden. De niet-Belg: die vindt men niet (officiële woonst?). Indien gevonden, heeft men er schrik van (racist, illegale wapens…). Indien geen schrik, heeft geen zichtbare waarde (geld naar buitenland). 2) We moeten politiek correct blijven, dus: Niets aan de hand. Niets te zien of te horen. Niets gebeurd. Alles normaal. Alles in orde. Alles onder controle. Doorlopen aub. ![]() 3) Waarom denk je dat geldboetes (cfr verkeer) en straffen niet in verhouding staan tot elkaar? Antwoord: een gevangene kost geld. Een boete brengt geld op. PS: puntje 3 werd ooit eens door een online krant niet gepost/gecensureerd. De kleine man wordt uitgeperst, en hardhandig aangepakt. Een ticket voor de trein niet gekocht -> deurwaarder aan je deur. Ik zeg nu niet dat de Belg alles ongestraft mag doen. Maar de Belg voelt zich niet meer beschermd, doch is opgejaagd wild. En dan dit, tja… Ik stond erbij en heb schrik om morgen mijn brievenbus open te doen omdat ze weeral geld nodig hebben.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want anders kunnen we meneer pastoor ook in de gevangenis opsluiten, die verteld ook die zever over branden in de hel.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Aanzetten tot geweld, en je krijgt 2 jaar die toch niet wordt uitgevoerd, en wordt nog vrijgelaten want geen reden tot aanhouding. Probeer dit eens als kleine Belg, te beginnen met de alledaagse kleine dingen en de strafmaten/geldboetes die daarop staan. De deurwaarder zal je zeer snel vinden, en de rechter ook !
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat toch niet over God aanzetten tot geweld? Want dan kunnen iemand die zegt, "ik hoop dat de boze wolf uit Roodkapje u op eet" ook strafbaar maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En vuiler als dieren, ik ken wel iemand die harder stinkt als een varken, moet ik of hij nu in de gevangenis? Citaat:
Moeten ze hun dan daarover bekommeren? Is dat verplicht? En dan een jaar bij verstek, ook dat is om te lachen, hij tekent verzet aan en hij krijgt een nieuw proces. Als er een jaar max staat op die feiten, want de max is wat word uitgesproken bij verstek, hoe erg kan het dan zijn? Hij moet daar in het ergste geval 4 maand voor binnen. Ik heb al twee jaar gehad voor wat wiet, hoe erg zijn die man zijn feiten dat hij een jaar krijgt bij verstek dan nog? Ik heb de indruk dat het allemaal wat overroepen word. Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 13 februari 2012 om 01:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De (video)boodschappen zetten duidelijk aan tot haat en geweld tegenover niet-moslims zoals het door de wet bedoeld was. de Er moet maar één of andere idioot gehoor geven aan die oproep. Ik houd u niet tegen om uw kennisen selectief stinkdier of andere leuke benamingen te geven, maar als je ze dan nog aan uw mes wil rijgen en dit nog eens op het internet gaat rondbazuinen, ga je toch vroeg of laat in de problemen komen. De wet is daar vrij duidelijk over. Zeker het CGKR is hiervoor niet over één nacht ijs gegaan, maar eens is de maat vol. Laatst gewijzigd door Jakko : 13 februari 2012 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat o.a. over autozwendel, BTW fraude, schriftvervalsing en in Marokko heeft ie tien jaar gekregen voor drugsdealen. Maar als "belg" wordt hij daar niet naar uitgeleverd. Praktisch toch die dubbele nationaliteit waar je �* fur �* mesure van gebruik kan maken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |