![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stel ik kom buiten van een feestje en iemand vraagt: "is't een tof feestje?" en ik zeg: "jaja natuurlijk, 't is een studentenfeestje" dan heb ik hen al geprovoceerd? Immers, de anderen hebben mss. niet gestudeerd en zijn dus mss geshoqueerd door mijn "vrijpostigheid"? Ik vind uw argument echt te ver gaan zenne. Mijn redenering gaat op, want de uwe redenering impliceert dat ge al aan iemands gezicht kunt zien dat ze allochtoon en onverdraagzaam zijn. Vergeet niet dat heel wat mensen, zeker in Leuven, vrienden hebben van allochtone afkomst die geen enkel probleem maken van homoseksualiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus een beetje respect voor die dieren a.u.b.! ![]() Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 29 februari 2012 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iran is er al zeker een van...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eveneens : Saoedi-Arabië, SoedanJemen, Mauritanië en de Verenigde Arabische Emiraten
...allemaal even achterlijk Maar ook : Bangladesh, Bhutan, India, de Maldiven, Nepal, Guyana, Oeganda en Singapore zijn eveneens even achterlijk. Levenslang of de doodstraf ? ... is dat meestal geen onderdeel van een zuiver juridisch-technisch en ethisch debat ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet dat Iran tegenwoordig op enige schaal mensen terechtsteld louter vanwege hun homoseksuele aard?
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar werd het omstreden voorstel juist afgekaatst... Overigens heeft Oeganda een moratorium op de doodstraf ingesteld.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel begrijp ik jou niet goed...ófwel heb jij mij niet goed begrepen. De landen die je hier opsomt en waar je vervolgens je bedenkingen inzake doodstraf bij neerzet zijn de landen die ik opsomde onder het lijstje waar je levenslang voor homoseks krijgt en dus niet het lijstje van de landen waar je de doodstraf krijgt voor homoseks. (Of die lijstjes perfect kloppen weet ik niet... ik heb ze ook maar ergens van wiki dacht ik) Ik zei gewoon dat die landen in dat laatste rijtje al even achterlijk zijn als je homoseksualiteit gaat bestraffen met levenslang |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet je "levenslang"-clausule in dat geval voor je lijst zetten in plaats van erna? ![]() Hoe dan ook blijf ik op zoek naar de landen waar homoseksuelen louter omwille van hun homoseksualiteit "de strop" krijgen. En zelfs als in de landen die jij opsomt mensen vanwege hun geaardheid levenslang kunnen krijgen, is dit in de praktijk quasi nihil in bijvoorbeeld Bangladesh, Nepal, Iran, Oeganda, Singapore, ...
Laatst gewijzigd door lombas : 1 maart 2012 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik weet het niet, want het is niet zo. Nergens ter wereld worden homoseksuelen nog op enige schaal louter wegens hun geaardheid door de overheid terechtgesteld.
![]() |
![]() |
#99 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Klopt die info niet of wordt die straf zogoed als nooit (ten volle) uitgevoerd |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Uiteraard zijn er in die landen zware sociale stigmata, maar dat is ook in een flink pak landen waar homoseksualiteit niet bij wet verboden is. Ik denk bijvoorbeeld aan China.
![]() |