![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In sommige trams of bussen weet men totaal niet meer in welk land men zit: Turkije, Marokko, etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Ik geloof dat er iemand anders karretje tegen Guns karretje botste:
Citaat:
Ik hoop dat de Groep Diane interveniëerde om Gun uit die hachelijke toestand te redden. Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2012 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan scheelt er toch iets met jou hoor. het is toch niet omdat er wat mensen rond jou staan die toevallig een andere huidskleur hebben, dat je opeens in een ander land bent??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over welke huidskleur heb je het trouwens? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 maart 2012 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2012 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2012 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Er zijn hier precies veel mensen die hun hoofdstad willen zien vervuilbakken tot Midden-Oosten achterbuurttoestand. Ze roepen erom om gekoloniseerd te worden. Ik heb liever geen magrebisering van mijn cultuur. Mag het nog ja? Iedereen heeft recht om zich thuis te voelen in eigen land behalve de Vlamingen. Maar oh wee als er 5 Amerikanen te veel rondlopen in magrebland, dan spreken ze ineens van bezetting. en keren ze hun kar ...hoe hypocriet sommigen wel niet zijn.
![]() Ze noemen het multicultuur en zijn zo stekeblind dat ze niet zien dat eens de Oude belgen verdreven zijn er alleen maar monocultuur overblijft, die van djellabas en hoofddoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() [quote=filosoof;6015830]verrader, allochtonenknuffelaar, allochtonenpamperaar, linkse, sos! :/QUOTE]
Als je u als verrader, collaborateur, allochtonenknuffelaar, allochtonenpamperaar, linkse en sos gedraagt moet je daarna niet komen klagen dat de mensen u zo noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan vragen politiekers zich af waarom er geen jonge mensen met kinderen nog in't stad willen wonen. Omda ze met de witte vlucht mee zijn tiens. Wie wil zijn kinderen in een school steken waar geen Oude Belgen meer zitten en de drommen hoofddoeken in't arabisch aan de poort staan te kwetteren? mag ne mens nog voeling hebben met zijn omgeving & identiteit, of is da nu ook al verboden voor de Oude belgen? Moeten we binnenkort verplicht Arabisch leren en bidmatten aankopen? Moeten we binnenkort allemaal verplicht alal eten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De collaborateurs van links doen verder mee met de vernieting van de Westerse cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() bestaan die randdebielen nog? Of zijn ze overgenomen door een andere instelling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ooit gebruikte hele dikke roma-mama mijn pull als steun op een optrekkende tram, waardooin die pull loskwam en ik in lingerie op de tram stond.... eenmaal de tram op kruissnelheid ging ze gewoon zitten. Heb jij een verontschuldiging gehoord omdat ze me als steun gebruikte en me in mijn blootje zette voor héél de tram? Hewel ik ook niet, zelfs geen blik. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 maart 2012 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2012 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |