![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herinner me nog verschillende jaarlijkse schoolreizen én hetgeen we daarbij geleerd hebben. Heel plezant! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jaja, bal, man (of in dit geval vrouw), het onderscheid is moeilijk precies
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, er bestaat een ondersheid tussen verplichte activiteiten gekoppeld aan een maximum-schoolkostenfactuur enerzijds, en niet-verplichte activiteiten pedagogisch of niet die op wie zijn kosten ook mogen doorgaan anderzijds. Goed om weten. Ik vrees dat dit niet de bedoeling was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() als je het zelf doen moet het wel in de krokus of paasvakantie als de prijzen lekker hoog liggen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot uw dienst, M. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inshallah zullen mijn kinderen moslims zijn die het niet op een lopen zetten omwille van debiele sneeuwklassen. Ik beklaag jou en je kinderen toch echt, hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Goed argument. Eerst zijn ze te jong voor sneeuwklassen, en als ze ouder zijn wordt het verboden vanwege het haram-gehalte.
Laatst gewijzigd door Mam : 15 maart 2012 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat is haram ? Al hetgeen waarvoor moslims in eerste instantie naar hier zijn gekomen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de chauffeur was 45 min aan't rijden, dit ongeluk kon dus evengoed gebeurt zijn richting zee of bosklassen.
Ik heb 1x het geluk gehad om ooit in Zwitserland te komen en dit was via een schoolreis (mijn ouders waren totaal niet kapitaalkrachtig) en nog steeds denk ik terug aan het plezier dat ik er beleeft heb. Kinderen dit ontnemen wegens religieuze redenen is gewoon achtelijk!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder doden bij het bungee jumpen dan bij zwemmen.
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het is wel heel slecht getimed om een discussie over de (on)zin van dergelijk dure en bijna prestigieuze uitstapjes te beginnen.
wij gingen in de lagere school naar het peerdsbos en iedereen was even gelukkig |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het voorbeeld van uw profeet in gedachten die met een acht/negenjarige in de luster hing te zwieren (negen maanjaren = acht zonnejaren) is me dit dus niet erg duidelijk. blijkbaar zijn ze bij jullie sneller geschikt om in de luster te hangen dan onder begeleiding van volwassen monitoren op sneeuwklassen te gaan! Een nadenkertje. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 15 maart 2012 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn toch al veel doden mee gevallen hoor.
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zie je toe op het haraamgehalte in gemende klassen? Laatst gewijzigd door Elbow : 15 maart 2012 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je Zwitserland leren kennen, neem dan je rugzak erbij, ga in de lente of zomer naar Zwitserland en trek door de bergen. Dan kom je met de plaatselijke mensen in aanraking. |
|
![]() |
![]() |