![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vrees ik ook. En als het forum niet beheersbaar blijft, dan is het de moeite niet meer waard. En dan wordt het tijd ander en beter te zoeken. Jammer ( vooral ) maar helaas.
|
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal 't blijde nieuws vast al vernomen hebben, maar helaas pindakaas, er waren geen puntjes aan vastgeplakt, maar ik zou zeggen; "Blijven proberen meid, je doet dat goed!" ![]() Citaat:
![]() Ik hoop dat je je vingertje niet bezeerd hebt bij 't 'klikken'?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
http://www.cyberpesten.be/cyberpestenenmediablog.htm http://bolwerken-stopppestennu.blogs...esterijen.html http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland...-facebook.aspx
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen een vrijwilligersorganisatie hangt veel af van de gedrevenheid van een persoon. De rest zijn meelopers. Als de motor het laat afweten druipt de rest af wegens andere prioriteiten. Niet zo onmenselijk, maar toch zo inherent aan vrijwilligerswerk.
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() Het wordt hier steeds meer een twitter-forum.
Ik bedoel dit: soms scroll ik wel 3 pages in een discussie en 9 van de 10 bijdragen hebben een lengte minder dan 140 letters. Misschien zou een filter een uitkomst beiden? "Uw bericht wordt niet geplaatst want de minimum lengte moet 500 letters zijn." Laatst gewijzigd door Mahalingam : 12 april 2012 om 18:30. |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het is steeds lastiger scrollen. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier mag een slotje op. Ik stel vast dat er terug leven is in het moderatiekamp.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé, het forum is weer eens gered.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#93 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=17466 Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=153381 Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het is precies gedaan met ons TaAlveriFikateuRtje eh. Hij is stil geworden, hij is klein geworden. ![]() ![]() ![]() ![]() TaAaaAaaaaAlveriFikateEEEeEeEeeEeUUuUuuUuuRrrrRRrt jEEeeEeeEeEeEEuuuuUuUhH ![]() ![]()
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Magni is op de lappen geweest mss? Magni is losgeslagen? MaaaaaaggggNNNNNNiiiiiiiii!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje beter kijken dan. Er werd gisteren geknipt en geband. Den Dinges, Floppy, Roflhaha werden naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Zijn inmiddels wel allemaal terug, maar goed. Er is toch leven in moderatieland.
![]() |