![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar wel een probleem is zijn de inferieure culturen op school. Als je een aantal goede appels steekt in een vat met hopen slechte appels, dan eindig je meestal met allemaal slechte appels. Die ouders hier in Vlaanderen willen gewoon het beste voor hun kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Betalen ze dat van hun dopgeld? Of is het van hun OCMW-trok? 't Zal van 't kindergeld zijn zeker? ![]() ![]() ![]() Citaat:
Per definitie is dit inefficiënt en verspillend. Thuisonderwijs kan veel efficiënter en goedkoper. Maar het blijft een fikse som. Hoe dan ook, elke frank die het onderwijs terecht of ten onrechte kost, wordt opgehoest door de autochtone belastingbetaler. Citaat:
Uw vraag was niet alleen zeer naast de kwestie maar des te boertiger in mijn geval. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je staat te blazen over je eigen hoge inkomsten, wil ik weleens weten waarmee je onze samenleving dan precies verrijkt. Citaat:
Citaat:
Vlaamse tv > 85 % Engels Noem je dat divers? Grapjas. Eerder slaafs. Citaat:
Citaat:
Je wist toch al dat Belgie een monarchie is? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 april 2012 om 11:09. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het voor artisjok al heel eenvoudig uitgelegd, dus ik mag aannemen dat je het ook begrijpt. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom dit land niet zou mogen bestaan, heb je daar ook nog argumenten voor en dan liefst iets meer dan je irritatie over Engelstalige muziek en tv programma's? En waarom concludeer je dat " het vrouwtje te beroerd is om haar handen te laten wapperen"??? Geen verdienste aan wat voorvaderen bereikt hebben? Denk het wel, wij houden dat erfgoed namelijk in stand, zij kunnen dat vanuit hun kist natuurlijk niet meer ![]() En ja we zijn een monarchie, waarbij de gerechtelijke en bestuurlijke macht in handen van een DEMOCRATISCH verkozen regering, bestaande uit burgers ligt! Je mening is weer een beetje die van het moppersmurfje.. moet beter kunnen! ![]() Allé, kom eens met een argument! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||||
Banneling
|
![]() Dat is solidariteit.
Citaat:
Wist je dat niet? Dacht je dat zij vrijgesteld zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is het onderwijl duidelijk? Jij reageerde op mijn post in reactie op Alice's post over diversiteit en verrijkend. http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=35 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp echt niet wat Eberhardtje in elke topic komt trollen over engelstalige liedjes op zijn radio.
Ik heb daar geen probleem mee: ik zet gewoon de radio niet op. Zullen we dat onderwerp nu maar laten rusten in elk onderwerp dat geopend wordt? Of gaat ie binnenkort zeuren omdat we wit brood eten en de boekweitpap niet meer op het menu staat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schreef : ALs je dat niet snapt, dan is het héél triestig.en Sommige essenties zijn te evident om hier omstandig uit te leggen.Dat is geen uitleg. Laatst gewijzigd door artisjok : 22 april 2012 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dat is diefstal van staatswege om een ongevraagde en bovendien slechte en nodeloos dure dienst te leveren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals ik aan een kleuter ook niet ga uitleggen wat differentiaal rekenen is: het is zinloos.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 22 april 2012 om 13:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand de tafels van vermenigvuldiging niet meester is, dan is het zinloos om aan de regel van drie te beginnen.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's heel erg niet-Nederlands in haar eigen media. Dat mag. Dat is democratisch zo besloten. TS stelde met een citaat: Gemengde scholen moeten de cultuur van hun allochtone leerlingen niet uitdragen Dus dan is de onvermijdelijke vraag: Waarom zou de overheid via scholen een 'Vlaamse cultuur' moeten aanbieden, als zij dat zelf niet doet in haar eigen media? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoogstaande opvoeding gehad zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Muziek is wel wereldwijd de allergrootste, de massaalste en misschien wel de belangrijkste hedendaagse cultuurvorm. Pregnant dus dat de Vlaamse overheid daar voor een andere cultuur kiest dan de Nederlandse. Verder lijkt me poësie op een beat een vrij hoogstaande cultuurvorm potentieel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Pas je aan of verhuis. Citaat:
Op hun loon, op hun inkomsten als zelfstandige/bedrijfsleider betalen ze belastingen. Wist je dat niet? Dacht je dat zij vrijgesteld zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien volkomen naast de kwestie, want zelfs al was ik een gesubsidiëerde student geweest, dan nog heb ik daar recht op gezien de oorspronkelijke Belgische nationaliteit en de bijdragen van mijn antecedenten alhier. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. zich hierbij neerleggen 2. op democratische wijze zijn medeburgers proberen overtuigen van noodzakelijke veranderingen 3. opkrassen
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus huidskleur zal bepalen hoeveel rechten iemand heeft. Wat dacht Joseph Goebbels daar nu weer van?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu kan iedereen hier aankloppen en aan het infuus gaan hangen (of waarom zouden die Roma zigeuners naar hier komen? ) Uitzondering: afvallige moslims die nu uit hun "bevrijde" noord afrikaanse landen gaan vluchten omdat hun leven in gevaar is, die mogen niet binnen, want ginds is het nu een "democratie". Dus laten ze de salafistische baardmannen binnen, dat is beter voor het volk en de moraal. Jawohl! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roma zigeuners komen, omdat je in Belgie asiel kunt aanvragen, ookal ben je van een ander EU land, dat kan enkel hier en nergens anders.
Bovendien komen nu veel allochtonen uit Nederland, omdat zij hier als EU burgers niet onder de bepalingen voor gezinshereniging vallen. Voeg hierbij kinderbijslag die een pak hoger is dan in Nederland, de mutualiteit die in Nederland niet meer bestaat,studiebeurzen niet niet terugvorderbaar zijn, werkloosheidsuitkeringen die onbeperkt zijn in tijd...niet vreemd dat het aantal allochtonen stijgt. Laatst gewijzigd door alice : 22 april 2012 om 14:03. |
![]() |
![]() |