![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of staat er in het strafwetboek weer iets anders? Remember? http://forum.politics.be/viewtopic.p...hlight=#508193 Ik wacht nog steeds vol spanning op dat artikel uit het strafwetboek...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zullen de vraag dus eventjes herformuleren tot een eenvoudige ja-nee vraag: "Mag bijv. Colruyt een politieke mening ventileren, bijv. door het plaatsen van verkiezingsborden?".
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor ge uit uw nek zit te lullen zou ge u beter informeren. De omringende stuurgroep is VOLLEDIG van het OCMW! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een verkiezingsbord plaatsen is echter nog altijd iets anders dan poppetjes in het uitstalraam zetten met een leugenachtige tekst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
- Voorzitter VZW kringloopwinkel Kortrijk: Jacques Soenens, voorzitter - staflid OCMW Kortrijk - Sociaal coördinator VZW Kringloop kortrijk: Lieve Derijcke - sociaal assistente OCMW Kortrijk. - Bart Vandenbussche, bedrijfsleider sociaal asistent OCMW Kortrijk De rest van de RVB VZW kringloopwinkel Kortrijk: ALLEMAAL OCMW PERSONEEL + hier en daar een paar politiekers! Subsidiering SIF project + Phoenix project toegekend aan OCMW Kortrijk ter beheer voor projecten in Kortrijk. Waarvan een deel onderandere naar de VZW Kringloopwinkel-Kortrijk, VZW De Poort, VZW Constructief, VZW De Link gaat. De kringloopwinkel in kortrijk was de eerste van Vlaanderen die werd opgericht in opdracht van het OCMW- Kortrijk + stadsbestuur Kortrijk 3 jaar geleden hebben alle kringloopwinkels uit de streek zich verenigt (overkoepelende VZW Kringloopcentrum Zuid-West Vlaanderen) voor samenwerking om extra subsidiering los te krijgen. Dus stop maar vlug met uit uw nek te kletsen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() let wel,
Bart Vandenbussche, bedrijfsleider en Jacques Soenens, voorzitter zijn tijdelijk geattacheerd naar de Kringloop winkel |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |