![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om bij Uw voorbeeld te blijven. Een optie, om binnen een jaar een aandeel dat nu 100 staat, voor 80 te mogen kopen gaat ge wel eerder 30 betalen (in elk geval steeds 100-80=20, plus de verwachtingswaarde, die afhankelijk is van de tijdsduur en de vreesfactor (volatiliteit)). Als het aandeel binnen een jaar nog op 100 staat, dan zal Uw optie nog maar 20 waard zijn (100-80). En is het aandeel gedaald naar 60, dan loopt Uw optie waardeloos af. Maar is het aandeel daarentegen gestegen naar 200, dan is het jack-pot (200-80=120). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Punt blijft dat een bonus een vorm van verloning blijft. Als die verloning op een andere manier uitbetaald wordt in de vorm van aandelen/opties die pas na een termijn van x uitoefenbaar zijn, dan zit daar wel degelijk een risico aan vast. Citaat:
Als hij indertijd een bonus van 1M€ in opties gekregen heeft, over de verschillende jaren heen, dan heeft hij een risico van dat bedrag als die opties kelderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ja, wat een verspilling van kostbare grondstoffen.
Zonnepanelen plaatsen in een land als België : pure verspilling gezien de beperkte lichtintensiteit in dit gat. Daarenboven is dit puur parasiteren op mensen die zich zo'n duur speelgoed niet kunnen aanschaffen en bijgevolg ook niet uit de subsidieruif kunnen eten! Tot slot vrees ik dat IK meer op UW kosten leef dan wat ik indirect moet bijdragen aan uw zonnepanelen.....ik dop namelijk ![]() En dat moet pas echt pikken hè kuykske ![]() Laatst gewijzigd door Illuminatus : 2 mei 2012 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 2 mei 2012 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want met mijn bijberoep maak ik geen winst. En het verlies, trek ik netjes af van mijn basis inkomen van mijn hoofdberoep. Het gevolg is dat ik redelijk wat terugtrek van de belastingen. Elke 2 jaar een nieuwe pc, het neusje van de zalm. BTW aftrekken en afschrijven op 2 jaar. Een smartphone om u tegen te zeggen waarop ik ook de nodige applicaties schrijf. Maar ik heb hem toch maar en het zijn allemaal kosten. Volstrekt legaal. Een zonnewering die ik gebruik als investering want ik werk in mijn veranda. Een gigantische harddisk die toevallig ook een mediaplayer is, een arsenaal aan technische boeken (bijblijven moet ik toch, ik deed die kosten voorheen ook,... En ga zo maar door. Kortom, ik doe al wat ik kan om aan u geen rotte bal te moeten besteden. Voor de rest ijver ik ervoor om uw uitkering te beperken in de tijd. Zoals het hoort. Op de een of andere manier denk ik dat het bij u meer pikt dan bij mij. Ik hoef me dan ook niet te verlagen tot de kinderachtige beledigingen van uw allooi. Iedereen ziet zo al wie en wat je bent. Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 mei 2012 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 2 mei 2012 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat als de volatiliteit niet reusachtig is, de waarde van een optie klein is ten opzichte van de waarde van het aandeel, he. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 mei 2012 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor is de prijs van een optie gegeven door het ogenblikkelijke verschil (100 - 80) en voor de rest afhankelijk van de verwachte volatiliteit (de onzekerheid). Maar wat ik wilde zeggen was dat die journalist de "cash" van Dehaene had uitgerekend door de koers van het AANDEEL te vermenigvuldigen met het aantal opties. DAT is volgens mij fout. In ons voorbeeld: stel dat Dehaene 1000 opties heeft met 80 Euro op, en het aandeel is nu 100 Euro. Hij rijft dan geen 100 x 1000 = 100 000 Euro binnen, maar slechts (100 - 80) x 1000 = 20 000 Euro. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 mei 2012 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw in feite zijn we wel wat verblind door de 3000000euro, maar weten we toch niet goed hoe groot de som (in opties dan) was die hij eigenlijk gekregen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verschil tss u en mij : ik geniet in stilte van die dingen, u daarentegen kan enkel genieten als er een publiek is waaraan u uw bezittingen kan showen ![]() Trouwens is uw geijver voor een beperking in de tijd zinloos want hier in Wallonië is en blijft de PS (en dus mijn inkomstenverzekering) onaangestast en dat dankzij de gulle transfers uit het rijke hardwerkende Vlaendrn. Tot slot : het feit dat u zo nodig een inventaris moet afdreunen van alles wat u aan 'luxe' bezit getuigt van een nog veel kinderachtiger ingesteldheid. ![]() En u draagt wel degelijk indirect bij aan mijn levensonderhoud : het is toch net dat wat de NVA-erkes het meeste irriteert : de onstuitbare transfers naar 't Zuiden des lands ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kijk pipo ik vind het gewoonweg héééééérlijk dat u nog steeds in mijn provocaties trapt.....en toch maar doorgaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Illuminatos stoeft met zijn hangmat. Dan mag je van mij zo'n antwoord verwachten. Het zijn jullie die de verkeerde conclusies trekken. jullie kennen me geeneens. Waarom zou die boekhouder daarvan moeten wakker liggen ? Zolang de mens betaald wordt is die tevreden. Het pikt blijkbaar bij viveke ook. Als je nu wat meer logisch zou leren nadenken dan had je misschien een betere verdienste. Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 mei 2012 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, genoeg hierover. Terug naar Dehaene. Verder over mij zeveren zoals jullie plachten te doen is offtopic. Laatst gewijzigd door stuyckp : 2 mei 2012 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Wel als je het dan zelf vraagt. Op de negeerlijst ermee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |