![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is het volgende: geen missen meer tijdens de ramadan? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 mei 2012 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dus kiezen tussen een absolute godsdienstvrijheid met de gebruikelijke discriminaties annex mensenrechtenschendingen of het schenden van de absolute godsdienstvrijheid om discriminaties te verhinderen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de enige die hier een religieus ritueel van maakte was het puberaal moslimkind dat hal�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*l moest hebben. dan moet ze dus haar kooklessen in een islamitische school gaan volgen: daar koken ze onverdoofd gemartelde dieren die ze dan ook kunnen proeven, tenzij het ramadan is. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 mei 2012 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat hier niet om het eten maar om religie als grond om deelname aan een les te weigeren wanneer men door de ouders bewust voor een school met een andere religie gekozen is. Al helemaal als die ouders ook nog eens moeilijk gaan doen. Weigeren om medische redenen, wat jij aanhaalt, is iets heel anders en heeft niets met religie te maken. Hier wenst een leerling zich aan een les of deel daarvan te onttrekken op basis van de islam in een katholieke school. Dat is zoiets als in een islamschool weigeren om aan de koranles deel te nemen omdat men katholiek is. Voor diegenen die geen religie opgedwongen willen worden of om religieuze redenen bepaalde zaken wensen te doen of ondergaan bestaat er staatsonderwijs. Dat je daar als atheïst of andersgelovige hallalvoedsel door je strot geduwd krijgt... dat is een ander verhaal.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() ik pleit voor islamitische scholen zoals in Nederland. Ze barsten van de oplichterij en corruptie, maar dat hoeven wij ons niet aan te trekken: ies koeltoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Een islamitische zuil zou een goede vooruitgang zijn. Het zou ook de verschillende etniciteiten dichter bij mekaar brengen (Autochtone bekeerlingen, Marokkanen, Turken, ...) en mogelijk met een politieke partij de macht van Sp.a breken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het spijt me maar ik geloof er geen bal van.
Misschien heb ik een verkeerd beeld, maar velen onder jullie gaan volgens mij met veel niet akkoord - vaak terecht - dsu waarom zouden jullie plotseling met alle regels akkoord gaan omdat een bepaalde moslim weer iets doet dat jullie niet zint? Want veel zaken waar jullie tegen reageren zijn bij meerderheid gestemd in ons land. En toch gaan jullie niet akkoord. Zoals een moslim die zich niet wil aanpassen zowaar. Komt zeer ongeloofwaardig over, geen consistentie. Ik laat het niet toe dat een school dingen oplegt aan mijn kind zeker als dat niet duidelijk verwacht was. En dat is onafhankelijk van wat de moslims doen of denken. Mijn kind moet - voor zover dingen moeten - op de eerste plaats luisteren naar mij, niet naar de school.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 4 mei 2012 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie dat proces helemaal nergens gebeuren. De Islam scholen zijn of geheel Turks of geheel Marokkaans. Ook hun moskeeën (toch een plaats van harmonie en eensgezindheid) zijn volledig tribaal georganiseerd. In Nederland wordt nu voor de vierde keer geprobeerd om een Moslim omroep op te zetten. Alle vorige pogingen zijn mislukt met ruzie, fraude, enz. De derde poging liep vast omdat de subsidie op was aan advocaten en gerechtskosten voordat er ook maar 1 minuut was uitgezonden. De vierde poging die nu aan de gang is, staat al maanden stil omdat ze het niet eens kunnen worden over de naam. Oh ja, en poging twee mislukte omdat de overheid er de stekker uit trok na ruzie welke groepen niet mee mochten doen omdat ze ketters waren. (Soeni/shia en Ahmediya, Soefi) Alleen zetbazen van de Ikhwan bleven toen over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want de Nederlandse situatie en de Belgische situatie zijn hetzelfde? Citaat:
Trouwens kan |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier hebben we identiek dezelfde malversaties in de moslim executieve. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waarom ben je niet naar 't racistisch centrum gestapt?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat doen we met leerlingen die weigeren maden of sprinkhanen te eten, mocht de leraar aardrijkskunde of maatschappelijke vorming zijn les daarmee didactisch willen inkleuren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we ze wel verplichten aan een schoolbank plaats te nemen die niet door een moslim gemaakt is ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |