![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is kassa kassa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je er uitstapt doe het dan elegant, dan heeft niemand er extra kosten aan, niet de overheid, neit je nabestaanden.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Uw god bestaat , dat hij dan al eens begint met Paters ,pastoors , en alle andere klootzakken van mannen voldoende wilskracht te geven om te weerstaan aan sexuele drang om vrouwen te verkrachten , te bezwangeren als ze dat niet willen en zeker om met hun poten van kindjes af te blijven . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ben je zo vol van je eigen overtuiging, dat je geeneens weet waarover we het hier hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, wat is de waarde van uw aanhaling over dit specifiek probleem? Had Vermeersch het over de uitbreiding van de euthanasiewetgeving in die richting trouwens (kinderen)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
miisschien eens de moeite doen om het programma te bekijken? het begon bij het fragment van die doodzieke baby die letterlijk moest creperen omdat hij met niet verbaal en schriftelijk kon aangeven dat hij wou sterven en ondanks zijn pijn dus geen recht op euthanasie heeft. (reyers laat vanaf minuut 11) ik respecteer je wens dat jij om goddelijke redenen wil doodcreperen maar kun jij begrijpen dat ik absoluut niet meer wil leven als ik straks door ouderdom of ziekte niets meer zelfstandig kan? ik wil niet in een rolstoel, ik wil niet dat men mij op mijn 80e terug pampers aandoet etc. kun jij begrijpen dat ik absoluut geen zin heb om, als ik pech zou hebben na ongeval of ziekte, een jaar of 40 als chronische pijnpatient door het leven te gaan? kun jij respecteren dat ik en velen met mij liever dood zijn? kun jij begrijpen dat hoogbejaarde mensen er op een bepaald moment genoeg van hebben? pijn, ze kunnen niet vooruit, ze zien iedereen in hun omgeving sterven (vrienden, echtgenotes,) en het is welletjes geweest |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u dus allemaal schrijft, is onzin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve van mijn leven af te blijven. Zowel in de ene richtng als in de andere. Ik heb geen boodschap aan uw op fabeltjes gebaseerde katholieke bemoeizucht.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |