![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
taalkennis kun je zelf horen. zelfs ingestudeerde zinnetjes komen er vrij gebrekkig uit. zijn kennis Ndl leunt dicht bij di rupo aan wat mij betreft = ondermaats ook het begrip "studeren" werd in zijn geval zwaar gerekt. en menselijkheid moet maar de block moet ook rekening houden met mensen die de Belgische wet WEL volgen en het land verlaten. door te pas en te onpas om allerlei redenen illegalen en uitgewezenen papieren te geven blijf je onduidelijkheid en oneerlijkheid in de hand werken. "onduidelijkheid" die weer zal aangegrepen om illegalen massaal papieren te geven. na die onduidelijkheid zal men regel verduidelijken om 3 maand later bij de 1e illegaal die de gazet belt opnieuw papieren aan die kerel te geven. zo blijft ge bezig en nu die scot papieren heeft houdt niets hem tegen om familie naar hier te halen en ginder een schoon vrouwke te zoeken om die ook naar hier te halen waarna dat meiske ook haar familie kan importeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar dat van zwak begaafd zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel man ga je huisvesten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
achteraf bleek wel dat de helft van de "verdwenen" familie van Mauro al in Nederland woonde... en toen werd het stilletjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach het ziet hier vol met buigende, kruipende, likkende en knikkende Vlamen die respect hebben voor Wet, Franstaligen en hun geliefde Koning (in willekeurige volgorde). Respect dus voor deze tjap dus dat die zich niet zomaar door het bekende groepje gezagsgetrouwe Vlaams-racistische huilers van het Vlaamse grondgebied laat verdrijven... Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 mei 2012 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Tja, een beschaving begint nu eenmaal met een bevolking die zijn dierlijke driften leert beheersen en zich grotendeels vrijwillig aan rechtsregels onderwerpt.
Hadden ze dat maar overal begrepen. Dan waren ze nu in bepaalde werelddelen misschien ook hybride auto's aan het ontwikkelen ipv elkaar met machetes de kop in te slaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch ook wel een béétje respect voor de loyale en trouwe helpers bij dat zich-niet-laten-verdrijven, neen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er staan er anderen die minder fier zijn op hun thuisland te lonken naar de grens. Hoeveel wou u er binnen raken. (P.S.: Er zijn 7 miljard wereldburgers. Pak dat er 1.5 miljard al in het westen woont. Hoe gaan we die 5.5 miljard overige hier huisvesten?)
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Onder massale persbelangstelling kwam Scott vanmiddag naar de scouts. Niet in zijn scoutstenue maar in dure merkkledij. Na de opnames vertrok hij even snel als dat hij gekomen was.
En zijn nederlands, doorspekt met engelse woorden, was ondermaats. Laatst gewijzigd door demonen : 13 mei 2012 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O mijn god....Hij is toch niet verwesterd? Weleens in West Vlaanderen geweest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Altijd hetzelfde liedje. Degenen die echt de anonimiteit van de grootstad induiken blijven buiten schot, degenen die zich in hun lokale gemeenschap integreren zijn veel eenvoudiger te lokaliseren, en op juridisch juiste manier kunnen die dan terug gezonden worden. Dat is ethisch bekeken natuurlijk heel moeilijk, maar het blijft wel de juiste toepassing van de wet. De echte onrechtvaardigheid is dat ons land de wet niet toepast voor iedereen. Omdat men bang is om een opsporingsbeleid te voeren. We knoeien nog altijd met middelen van de jaren '80 : een "bevel om het grondgebied te verlaten" wat zo ongeveer de waarde heeft van een velletje toiletpapier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het "geval Scott" is van een ondraaglijke lichtheid vergeleken met wat blijkbaar in een asielcentrum in Arendonk gebeurd is...
Blijkbaar was een zware vechtpartij ontstaan tussen een Tjetsjeen (een Russische Staatsburgers die hier gewoon de onderwereld komt versterken) en Afghanen(lafaards die niet willen kiezen tussen het leger en de Taliban en ons dan maar met hun aanwezigheid komen verblijden) Blijkbaar heeft,hebben die Tjetsje(e)n(en) zelfs hulp van buitenaf opgeroepen (zozo vluchtelingen met gsmmekes) en is diegene die in dat centrum behoorde te zitten is dan maar gelijk vertrokken met de vrienden van buiten ....Procedure beeindigd zeker,mits toepassing van wat stokken en messen schiet dat lekker op? zie je....we hebben echt wel met wat probleemvolkjes te maken.....in vergelijking met zo een "verdwaalde student"... O ja..er is ook een personeelslid van Fedasil gewond geraakt...maar dat is niet belangrijk,die wordt daarvoor betaald ![]() We zien nu wat voor soort str*ntdepartement Maggie moet leiden....ik heb zo het vermoeden dat eigenlijk geen enkele van die vechters in aanmerking kwam voor "asiel"..maar dat het zelfs juridisch onmogelijk is momenteel om,per onmiddelijk,hun procedure stop te zetten Laatst gewijzigd door kelt : 13 mei 2012 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door kelt : 13 mei 2012 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() Een massale exodus zal volgen ... Eigenlijk zouden we dat moeten doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan kort reageren, maar wel zeer veelzeggend: Iedere keer als ik me op het openbaar vervoer en/of buiten begeef, dit is in Leuven of in de hoofdstad van Limburg, word ik een deeltje wat men in gangbare termen "racistisch" zal noemen. Ik heb echter zeker geen (neo)nazistische ideeën over ideale volkeren of wat dan ook. Maar gedrag dat varieert van "willen opvallen" tot ronduit storend zijn of overlast veroorzaken tot zelfs intimiderend zijn, wat dan telkens wéér spijtig genoeg door een "nieuwkomer" gepleegd wordt. Hallo zeg ... De verrijking leidt hier wel tot een substantiële verarming, niet enkel financieel, maar ook van culturele normen en waarden die wij hier hoog in het vaandel droegen, op basis van jarenlange selectie en destillatie en waar zeker niets mis mee was. Weet je wat ik grof vind? Al die jarenlange inzet om België een zeker niveau van beschaving bij te brengen, gaande van het tolereren van holebi's, over het elimineren van ziektes, het brengen van de hygiëne naar een bepaald niveau, het ervoor zorgen dat er stilte heerst op het openbaar vervoer, dat men elkaar niet omver duwt, in de rij wacht, mekaar niet seksistisch toespreekt, mekaar niet intimideert, provoceert, seksuele toespelingen maakt die volledig ongepast en ongevraagd zijn, mensen ongepast aanspreken, onbeleefdheid, ... zelfs de mond afvegen en zorgen voor andere elementaire hygiëne-maatregelen is voor sommigen echt nog te veel, of de lichamelijke integriteit respecteren!! Dat is toch om niet goed van te worden? ![]() Daarstraks zat ik in de bus, je wil niet weten hoe het daar binnen aantoe ging. En op iedere halte waar ze gestopt is, is er geen enkele echte Belg ingestapt. Ik hoorde enkele van de enige blanke medereizigers zeggen "we zijn hier precies in Afrika". Een indruk waarvan ik me ook moeilijk zou ontdoen. Maar Afrika zou niet zo veel kleurlingen tellen. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 13 mei 2012 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben het ermee eens dat profitariaat in wezen niet hard genoeg kan aangepakt worden. Maar denk eens aan alle mensen die werkelijk geen job vinden. Ik ben zo vriendelijk het te hebben over mensen die echt Belg zijn. Waarom maak ik dit onderscheid? Omdat er verdorie meestal een duidelijk verschil is in waardes, normen en vooral in Nederlandse kennis, culturele kennis, gebruiken, ... tussen Belgen en niet-Belgen. Iets waardoor ik maar al te goed begrijp dat een werkgever niet staat te springen voor de aanwerving van "nieuwkomers"... Deze mensen, krijgen nu een pak minder van hun werkloosheidsuitkering. Waarom? Omdat er mensen zijn die profiteren en/of die denken dat dit land gewoon dient om er werkloos te zijn. Dat dit het land is bij uitstek waarin je gewoon mag luieren, liggen, niets doen, criminele activiteiten mag uitvoeren. En er is weinig evidentie dat ze ongelijk hebben... Er zijn overigens al andere groepen van mensen geweest die aan den lijve hebben ondervonden dat de ontiegelijke uitgavestijging op het ene domein (...), voor een ernstige daling heeft gezorgd van de uitgaven op andere domeinen ... Belgische blanken met problemen bv, van allerlei aard... Ga maar eens op zoek, veel kans dat je bij instanties beland die voorrang geven aan vreemdelingen of die zelfs uitsluitend vreemdelingen helpen, of die aan hun betere omstandigheden verlenen. Ik wil gerust voorbeelden geven indien nodig. De invaliden zijn weggeconcurreerd uit de sociale woningen... veel blanken zijn er weggeconcurreerd, ... en zo zullen er nog veel meer uitwassen zijn. Ik begrijp niet dat er in dit land überhaupt nog mensen zijn die ècht linkse ideeën hebben. (Ik twijfel er geen moment aan dat 99% die linkse ideeën verkondigt op het vlak van migratiebeleid dit puur en enkel doet voor de eigen electorale (lees: financiële) belangen ) ...
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Was jij vroeger niet een stuk linkser, groentje?
![]() |
#99 |
|
![]() Jawel, maar het effectief veel meer in contact komen met allochtonen en in een buurt wonen die op vijf jaar tijd zeer sterk gekleurd is geworden, waardoor ook de "positieve" (kuch) effecten ervan duidelijk zijn, brengt daar verandering in.
Ik heb graag het gevoel en het idee in België te wonen, als ik in België ben. En als ik de lokale supermarkt doorwandel, hoef ik niemand te horen zeggen dat hij mij eens hard wil nemen en al schrik te hebben om naar "afgelegen" rekken te gaan. Als ik in de bus zit, heb ik ook liever niet dat er een 50-jarige Turk of Marokkaan met een vuile mond en walmend van hier tot in China tegen me aan komt hangen al lallend in gebroken Frans over hoe goed het leven hier toch is en hoe slecht het in Frankrijk is, terwijl hij Wallonië bedoelt ... Dit zijn akkefietjes, maar buiten mijn eigen ervaringen, kan je je indenken dat ik nog 100000x zoveel waarnemingen doe die andere Belgen overkomen ... Daarnaast hoeven we natuurlijk ook maar even na te denken en de statistieken door te nemen om te weten dat dit een dure grap is. Weggestuurd worden door instanties die nog net niet letterlijk zeggen dat je te blank en blond bent, helpt nu ook niet direct. Dat is trouwens iets dat ik opmerk in de kringen waarin ik me begeef. Als er iemand over begint, komen de ongenoegen naar boven. Blijkt dat heel wat mensen, en dan spreek ik over universitairen type arts, advocaat, ... en zelfs medewerkers in het vreemdelingenbeleid, ... die er heel duidelijke standpunten hebben en hardop dromen van het België van weleer ... Ik kan je vertellen dat heel wat mensen daarvan overwegen om naar Zwitserland te verhuizen...
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn toch echt heel wat blanke Belgen die schijten op mensen als jij: http://www.youtube.com/watch?v=z5MRSbnVYpg Ik stel het alleen maar vast he. Voor de rest is Belgie niets om trots op te zijn. Lees eens een geschiedenisboek voordat je weer komt janken over je 'Belgie'. |
|
![]() |
![]() |