![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is de quote waar jij een stukje heb uitgehaald:
Citaat:
In alle eerlijkheid, ik zie me daar nergens zeggen dat uw eigen kinderen opvoeden boeten is.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Beke zegt dat mensen die de verantwoordelijkheid op zich nemen om kinderen op de wereld te zetten, een duwtje in de rug mogen krijgen.
Onderstaand alvast een product van die politiek en van die verantwoordelijkheid; http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G69234306 Kortom door al dat kindergeld en tal van andere voordelen ontneemt men net de verantwoordelijkheid aan ouders, immers de maatschappij zal we voor de kosten opdraaien. Laatst gewijzigd door Blue Sky : 14 mei 2012 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie daar duidelijk staan: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op geen enkele wijze was het mijn bedoeling van te zeggen dat kinderen opvoeden boeten was, geloof me nu maar, ik kan het weten want ik heb het gezegd.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Kindergeld afschaffen vanaf het derde kind lijkt me een goed idee. Als is dat een streep door de rekening van de Beke's en de Dewevers aangezien die met 4 kinderen zitten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Je moet ook gewoon niet meer kinderen nemen dan dat je (financieel) aankan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, het is goed, je krijgt het laatste woord.
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat het over aan de markt,probleem opgelost Maar ja zo geraken de spa en cdv niet aan de kiesdrempel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De grootste kinderopvang in België, word niet betaald, want dat zijn opa en oma in de meeste gevallen.
Die zorgen ook nog gratis voor het eten van de kleintjes en kosten niets aan de staat. Ik ken genoeg gepensioneerden die met 4 �* 6 kleinkinderen per dag zitten. Zijn ze zelf uit de kinderen, hebben ze er op hun oude dag nog meer, dan ze zelf hadden. Wij danken de jeugd en de staat en de industrie, die er voor zorgt dat het onmogelijk geworden is om een leven op te bouwen zonder 2 inkomens. De staat zou beter die een beetje sponsoren, dan deden ze nog iets nuttigs, ipv weer een eigen gesubsidieerd zuilen netwerk op te zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Af en toe eens van school halen en af en toe logeren, meer niet. Je kiest zelf voor kinderen en niet de oma en opa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Het geld dat daardoor word bespaard, komt automatisch weer in de economie terecht, zonder de verzuiling nogmaals uit te breiden. Laatst gewijzigd door subocaj : 15 mei 2012 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die mensen moeten dus blijven werken tot ze doodgaan!! Wel, ik wens je deze toekomst toe, want misschien zal het wel noodzaak worden !! Wat jij trouwens suggereert zal de economie zeker niet ten goede komen, want veel van die grootouders doen nu de economie draaien, vermits zij "tijd" hebben om te winkelen. Laatst gewijzigd door omaplop : 15 mei 2012 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Een beetje zoals wanneer Alexander De Croo of Bruno Tobback een belofte doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() ah, bepaalde politiekers zijn een pot nat,men probeert de bevolking van alles wijs te maken om toch te kunnen scoren....wie gelooft die leeghoofden nog,als je ziet wat ze allemaal uitkramen...decroo beké tobback zijn niet geloofwaardig meer,de postjes primeren voor hun,en daar doen ze alles voor...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat daar stilaan een einde aan komt is minder evident. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is alleen zo als je geen afstand kan doen van allerlei zogezegd levensnoodzakelijke onnozelteiten. Wees zelf verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt! Ik heb drie kinderen groot gebracht op 1 modaal inkomen, maar dat terzijde.
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Kostprijs van een werkplaats, door alle politici bevestigd. Kijk dan even wat je uitspaart, als je die mensen, die het willen doen een kleine bijdrage betaalt. En zoals ik reeds zei, dat geld word ofwel geconsumeerd of gespaard, of als steun aan de eigen kinderen of kleinkinderen meegegeven. Veel grootouders doen het nu reeds zo, onbetaald. In ieder geval beter dan al dat extra kindergeld gedoe waar zoveel over gewauweld word. |
|
![]() |
![]() |