![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je problemen hebt met de betekenis van "overschat". Je mag me altijd eens tonen waar en wanneer hij ooit een overdreven positieve pers heeft gekregen. Hij is trouwens nooit een wereldster geweest, hij heeft nooit "gouden platen" gehad, dus waar zit de overschatting dan ?? Zonder mijn avatar, en occasionele bijdragen hier in K & K , zouden trouwens nog maar zeer weinige forummers hem kennen.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat ik helemaal niet zo volwassen ben als mijn leeftijd zou doen vermoeden. De méést overschatte 'artiest' aller tijden vind ik 'de Schepper'. Als die zijn werk wat beter had gedaan, was een draad als deze gewoon ondenkbaar ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik kende hem wel. Het was de jaren 70' en 80' hé. De wonderjaren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil ik gerust aannemen, maar met boetseren en - vooral - literatuur had Hij zich beter niet bezig gehouden, vind ik.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() Deus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Monty Python
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En binnen Deus is Tom Barman wellicht de vreselijkste pipo. Zowat een maand gelden verscheen er een interview met hem in de Standaard. Die vonden het nodig om een volledige pagina aan hem te wijden. Het interview werd afgenomen in Portugal, waar T.B. een optrekje heeft. Om de vijf zinnetjes schakelde die hufter over op het Engels.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Mag hij geen villa in Portugal hebben? - Is hij soms schatplichtig aan Vlaanderen omdat die hem rijk hebben gemaakt? - Mag hij misschien tegen het uiteenvallen van Belgie zijn? - Mag hij misschien een Engelstalige artiest zijn? De best bekeken dEUS plaat (Architect) deed 1,5 miljoen youtubeviews. Dat is redelijk weinig voor een Engelstalig werkje van 5 jaar oud. Hetgeen tevens betekent dat 'het wereldwijde publiek' de man perfect inschat: Een middelmatige artiest die een keer een aardig plaatje heeft gemaakt. En dat was ook mijn inschatting. Zijn enige Nederlandstalige werk> http://www.youtube.com/watch?v=-uiTPqQp1Kc Rigoreus - The Scene Ft Tom Barman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb naar dat You Tube filmpje gekeken. Ik heb daar geen Tom Barman gezien. Wat heeft hij er dan mee te maken?
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |