![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dagelijks lees ik columns over de moraliliteit van het systeem. Zelden tot nooit een goede aanzet tot een oplossing. Ik kan daar uren over discussieren met een goed glas wijn. Alleen, nu is het tijd voor werkbare oplossingen in het bestaand systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent dus voorstander van een systeem dat eerst de mensen hun geld inpikt, en dat daarna via grote omwegen teruggeeft, nadat er overal wat is blijven plakken om het systeem te smeren? Zou het dan toch niet beter zijn de belastingen gewoon te splitsen?
Citaat:
Citaat:
Conclusie: bij Ø-VLD komen ze niet verder dan cadeautjes te beloven aan hun domme kiesvee, op kosten van regeringen waar ze zelf niet inzitten natuurlijk. Want wat doet Ø-VLD in de federale regering? Elke liberale minister wil er MEER geld voor zijn/haar beleidsdomein. En meer geld moet natuurlijk wel van MEER belastingen komen natuurlijk.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga een terrasje doen, kwestie van de band met de plaatselijke horeca nog eens aan te halen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() De vld klaagst over de belasingsdruk
Hilarisch Bende leugenaars?.dat komt ervan als vrhfstdt alles. Uitensmuittegen soldenprijzen Naarmate de activa vd staat daalden, stegen die van vrhfstd Go figure Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 mei 2012 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een mutualistische of geoïstische economie is aan de orde, gebaseerd op wederzijdse toestemming, een echt contract (i.p.v. die sociaal contract-BS). Een anti-kapitalistische vrije markt, zonder overheidsdwang. Wat de overheid doet, kan de vrije markt beter, sneller en goedkoper, en zonder dwangmatig geld te stelen. Dat is het alternatief.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik neem aan dat je de veranderingen, ook graag zelf nog mee wilt maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En aan de moraliteit van belastingen kan ik niets veranderen. In de laat 18de eeuw leek de realiteit van abolitie ook nog veraf, maar dat maakte slavernij niet minder immoreel. Stel U voor dat abolitionisten zich er bij hadden neergelegd.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk is dat terrasje nog open, na alle maatregelen die de regering genomen heeft om de horeca te wurgen. Nu ja, met een goede klant als jij kunnen ze het waarschijnlijk wel redden.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me wel af welk nut een partijprogramma heeft als je van meet af aan niet van plan bent er ook maar iets mee te doen. Ik noem dat volksverlakkerij, misleiding en leugens. Ik kan ook een programma schrijven dat nobel en edel is maar het tegelijk onmogelijk maakt om partners te vinden om er een gedeelte van uit te voeren. Maar ja, De Wever wordt er goed voor betaald nietwaar ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 mei 2012 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdomme, ik ben juist gaan "poepen" (kakken op z'n Ollands
![]() In de tijd dat ik weg was is de belastingdruk opgelopen. De druk op mijn sluitspier evenwel niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze worden er niet eens voor betaald, die ministers. De paus zou ze moeten zalig verklaren voor zoveel eerlijkheid en opofferingszin.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 24 mei 2012 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Ik beloof u 20 euro om mijn tuin te snoeien. Achteraf geef ik niets, maar dat komt omdat er iets mis was met mijn belofte. Zo gaat dat nu eenmaal hé. Allee, toch bij SP-Aers, tjeven en openVLD-ers
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 24 mei 2012 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |