![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Moor : 2 juni 2012 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jullie hebben het Christendom vervormd, gewijzigd en volledig kapotgemaakt. Het Christendom kan je ook niet vergelijken met de Islam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet inbeelden dat Politiekers niet beseffen dat het 'punt van niet terug kunnen' in het geschied ligt! Komen vodden van maar . . Dit is misschien het verborgen doel? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik vrees voor u dat de reputatie van de moslims in het algemeen en die van ons land in het bijzonder dankzij fanatieke wetsovertreders (de boerka-draagsters en hun hulptroepen van Sharia4Belgium) nog véél méér schade wordt toegebracht. En wij moeten elkaar ook geen blaasjes wijsmaken, hé: die reputatie was sowieso al gene vette. 3. Soms ben ik geneigd te denken: helaas wel, ja. Nu, zolang die 'godsdienstvrijheid' niet botst met de rest van de wetgeving van het land, is er geen probleem. Als de 'godsdienstvrijheid' door een kleine minderheid van de bevolking wordt misbruikt om al was het maar een miniem onderdeel van de wetgeving van het land te omzeilen/ontduiken/misbruiken/... dan stoot die 'godsdienstvrijheid' op haar grenzen. Hoe zou u reageren als iemand vandaag of morgen een 'godsdienst' sticht die pakweg kannibalisme niet alleen goedkeurt, maar zelfs aanraadt of verplicht maakt? 4. Moslims worden hier helemaal NIET 'telkenmale gepest'. Er blijken echter wél bepaalde elementen van hun 'godsdienst' te botsen met de wetgeving van het land. De moslims die daar een probleem mee hebben, kunnen én mogen emigreren. Niemand zal hen tegenhouden. De moslims die erin slagen zich aan de wetgeving van het land te houden, kunnen én mogen hier blijven. De meesten doen dat blijkbaar met veel plezier. 5. Hoe weet u eigenlijk wat er zich nu precies heeft afgespeeld? Gisteravond heeft Mevrouw De Minister Milquet gezegd dat er een onderzoek moet komen. Blijkbaar kan ze maar beter ineens aan u vragen wat er precies is gebeurd, en zo haar budgettaire problemen binnen de perken houden. 6. Dat vind ik ook. Maar hoe zit het met de 'plichten' van de minderheden? Moeten die niet leren 'objectief' te zijn? Moeten die géén 'respect' tonen? Dank bij voorbaat voor uw eventuele antwoorden, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Moor,
ik kan u verzekeren dat er héél wat 'Westerlingen' zijn die vrouwen helemaal niet als 'lustobject' behandelen en echt niet willen dat ze zwijgen. De grote meerderheid van de Westerse vrouwen behoren tot die groep, en ze kunnen rekenen op de steun van nogal wat Westerse mannen. In een land waar vrouwen moeten zwijgen zouden er niet bepaald véél vrouwelijke advocaten, journalisten, kunstenaars, leerkrachten, politici, ... rondlopen, hé?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 2 juni 2012 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 2 juni 2012 om 08:57. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermits ik geen lustobject ben, hoef ik me evenmin in te pakken. Wie pakken zich wel in? degenen die als lustobject dienen tiens, en die moeten aanduiden wie wel en wie geen klanten zijn. ("voor de niet-klanten moet ik me inpakken, voor de klanten (degene die me gekocht heeft) pak ik me uit"). Waar heb ik dat nog gehoord? Och ja, bij de tempelpriesteressen die als prostituee fungeerden, maar wel een niqaab droegen als ze op straat kwamen (oops....) Dus, beste Moor, ik zou best eens wat dimmen met uw "lustobjecten": het is niet JIJ of de JOUWEN die daarover beslisssen sukkeltjes, het zijn WIJ Westerse vrouwen die daarover beslissen. Hou jij je maar bij je onderdanige ingepakte lustobjecten die zèlf geeneens mogen kiezen wat ze willen en zich enkel als koopwaar moeten gedragen (alvast zolang ze nog in de winkel staan, nadien worden wobbelige zwarte lakens, ingepakt voor de niet-klanten).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 juni 2012 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat valt er niet te vergelijken tussen het christendom en de islam? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Trouwe en weldenkende Kato’s, volgen de door Jezus Christus afgebakende weg. Deze van liefde en zelfopoffering waarvoor hij teneinde is gestorven. De christenen zijn niet aan wetten gebonden, enkel een paar geboden en regeltjes van barmachtigheid welke, enkel en uitsluitend tot doel hebben; het leven van alle mensen harmonieuzer en liefdevoller te maken. Dwaze uitspraken van enkele tijdelijke vertegenwoordigers, alsook de ‘pedo kwaal', zijn geenszins relevant ter beoordeling van de menslievende, geestelijk-Filosofische inbreng van de evangelies. Vroeg of laat zal de enige ware ‘Schepper’ de zijnen wel herkennen. Hopelijk zullen de ‘Moslims’ tijdig inzien wat er precies van hen verwacht word, dit exclusief ter bevordering van de harmonieuze verdeling van Werelds genoegen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast houdt godsdienstvrijheid niet in dat u in naam van een godsdienst alles kan en mag. Als moslims menen dat ze met twee vrouwen gehuwd kunnen zijn, botst dat met onze seculiere wetgeving. Bijgevolg zal u dat niet toegestaan worden, zelfs al betreft het hier iets eigen aan de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Jullie hebben het Christendom afgeslacht bij de Concilie van Nicea, het Christendom waarbij kinderen verkracht worden door paters en priesters is een aanfluiting Het Christendom dat talloze tegenstrijdigheden bevat en talloze belachelijke en onnozele dingens is een vreemde godsdienst Hoeveel Belgen volgen het Christendom? Hoeveel Belgen praktizeren nu het Christendom? Laatst gewijzigd door Moor : 2 juni 2012 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals er onder christenen onwaardige mensen bestaan, komen die ook voor bij andere groepen. Ook onder moslims vind je schurken. Mohammed was trouwens de eerste ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarover lul jij nu? Het concilie van Nicea????
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
NEEN wat hebben de Joden beslist haha? Ze hebben eerder gekozen om het gebod van God niet te volgen en te negeren en hebben ervoor gekozen om hun hoofd kaal te scheren om dan een "pruik" op te zetten hahaha over Joodse inventiviteit gesproken? HAHA dit noem ik ontwijking van het gebod van Allah |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Wat ik vrij dom aan het Katholicisme vind is dat God blijkbaar kiest om bepaalde personen te redden en andere niet.
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar ook, en dat zou u als iemand met een berberachtergrond moeten weten, de heel grote verscheidenheid aan traditionele hoofddoeken onder islamitische volkeren. De berberse vrouwen hadden en hebben nog gedeeltelijk heel mooie, kleurrijke en zelfs frivole sluiers, terwijl het zwarte tafellaken dat nu opgang doet in de islamitische wereld geen uitstaans heeft met de berberse cultuur. |
|
![]() |
![]() |