Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2012, 08:21   #81
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht
Integreer of trap het af. Is dat nu zo moeilijk? Bij ons steken ze vrouwen niet in tenten, leef er mee.

Jij moet je integreren of aftrappen, is dat nu zo moeilijk voor jou, JIJ moet je integreren, ik ben al geintegreerd volledig, in de Islam wordt geen enkele vrouw in een tent gestoken, deze "rasechte Belgische vrouw heeft zelf bewust gekozen uit eigen vrije wil om deze niqaab te dragen" een niqaab is geen tent, bij de Westerlingen wordt een vrouw als een lustobject behandeld wees mooi en zwijgt

Nog meer schade? Nah...

Bij wie dan?

Voor de Belgen in het algemeen dombo

Uw hebt de vrijheid om uw godsdienst binnenshuis te belijden zoals u dat wenst. U hebt echter niet het recht om de wetgeving aan uw laars te lappen omdat uw sprookjesboek dat zo zegt.

Jij gaat hier niet de wet interpreteren de WET IS DUIDELIJK, "Godsdienst vrijheid zowel buiten als binnenshuis

Dat zijn streng orthodoxe joden, dus niet alle joodse vrouwen dragen zoiets. Het merendeel van de moslimvrouwen dragen echter wel een hoofddoek.

Aaah ja, niet alle Joden dragen zulke pruiken? Zeg me nu eerlijk, een vrouw dat haar hoofd scheert om dan een pruik op te zetten is dat niet RAAAR EN VREEEEMD??????

En met een pruik bent u wettelijk gezien wel nog steeds in orde, want u gezicht is onbedekt, en dus herkenbaar.

De Belgische politie houdt zich bezig met MIERENNEUKEN EN MUGGEZIFTEN er zijn andere grotere en dringendere problemen

Ja, hoe zou dat toch komen...

Excuseer? Ze weigerde medewerking, sloeg 2 agenten, en u verwacht dat ze daarna nog vriendelijk blijven? Hoe dom bent u eigenlijk?

Zij sloeg twee agenten???? hoe is da nu mogelijk? Tja wat wil je ? Als zij haar niqaab willen afscheuren met een schaar???

De politie heeft ook respect voor de minderheid als ze zich aan de wet houden. Die bepaalde minderheid echter...

Als het u niet aanstaat hier kunt ge altijd vertrekken naar Lapland of zo BYE BYE

Laatst gewijzigd door Moor : 2 juni 2012 om 08:22.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 08:23   #82
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Voor mijn part mogen daar gerust islamitische politiemannen patrouilleren, maar ik vrees dat de "christelijk-autochtone wetten" daar wel nog gelden.
Welke Christelijke-Autochtone wetten? Jullie hebben het Christendom verkracht en dan uitgemoord?

Jullie hebben het Christendom vervormd, gewijzigd en volledig kapotgemaakt.

Het Christendom kan je ook niet vergelijken met de Islam
Oud 2 juni 2012, 08:27   #83
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Volgens E. Gidius is de Islam voor de N-VA geen probleem. ZE zijn daar met andere zaken bezig.
Ja, 'Walen' buiten en 'Arabieren' binnen!

Ik kan me niet inbeelden dat Politiekers niet beseffen dat het 'punt van niet terug kunnen' in het geschied ligt!

Komen vodden van maar . . Dit is misschien het verborgen doel?
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 08:34   #84
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht

1. Ik ben niet akkoord met die wet, zoals de café houders niet akkoord zijn met de anti-tabak wet, zo ben ik niet akkoord met deze Burqaverbod

2. Belgie heeft haar reputatie nu zeer veel schade toegebracht

3. We leven toch in een land waar "Godsdienstvrijheid" heerst

4. waarom kunnen we niet consequent zijn? Verbied ineens alles ook de "pruiken" die de Joodse vrouwen dragen?

Waarom worden Joden met rust gelaten en Moslims telkenmale gepest?

5. En de manier waarop ze die vrouw hebben aangepakt getuigt van geen respect, ze hebben haar uitgekleed, en er was een man die op haar heeft gezeten, terwijl dat een Moslimvrouw niet eens een hand mag aanraken van een andere man, en ondergoed gescheurd enzo, en ze werd vernederd,

6. De politie moet leren "professioneel en objectief" te werk gaan en dient respect te tonen voor elke minderheid.
1. Dat is uw goed recht, maar u zult zich voorlopig toch bij dat boerka-verbod moeten neerleggen, en wel zolang tot wanneer u erin slaagt een meerderheid van parlementairen achter een afschaffing van dat verbod te krijgen.

2. Ik vrees voor u dat de reputatie van de moslims in het algemeen en die van ons land in het bijzonder dankzij fanatieke wetsovertreders (de boerka-draagsters en hun hulptroepen van Sharia4Belgium) nog véél méér schade wordt toegebracht. En wij moeten elkaar ook geen blaasjes wijsmaken, hé: die reputatie was sowieso al gene vette.

3. Soms ben ik geneigd te denken: helaas wel, ja.

Nu, zolang die 'godsdienstvrijheid' niet botst met de rest van de wetgeving van het land, is er geen probleem. Als de 'godsdienstvrijheid' door een kleine minderheid van de bevolking wordt misbruikt om al was het maar een miniem onderdeel van de wetgeving van het land te omzeilen/ontduiken/misbruiken/... dan stoot die 'godsdienstvrijheid' op haar grenzen.

Hoe zou u reageren als iemand vandaag of morgen een 'godsdienst' sticht die pakweg kannibalisme niet alleen goedkeurt, maar zelfs aanraadt of verplicht maakt?

4. Moslims worden hier helemaal NIET 'telkenmale gepest'. Er blijken echter wél bepaalde elementen van hun 'godsdienst' te botsen met de wetgeving van het land. De moslims die daar een probleem mee hebben, kunnen én mogen emigreren. Niemand zal hen tegenhouden. De moslims die erin slagen zich aan de wetgeving van het land te houden, kunnen én mogen hier blijven.
De meesten doen dat blijkbaar met veel plezier.

5. Hoe weet u eigenlijk wat er zich nu precies heeft afgespeeld? Gisteravond heeft Mevrouw De Minister Milquet gezegd dat er een onderzoek moet komen. Blijkbaar kan ze maar beter ineens aan u vragen wat er precies is gebeurd, en zo haar budgettaire problemen binnen de perken houden.

6. Dat vind ik ook.

Maar hoe zit het met de 'plichten' van de minderheden? Moeten die niet leren 'objectief' te zijn? Moeten die géén 'respect' tonen?

Dank bij voorbaat voor uw eventuele antwoorden,

djimi

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 08:43   #85
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
Beste Moor,

ik kan u verzekeren dat er héél wat 'Westerlingen' zijn die vrouwen helemaal niet als 'lustobject' behandelen en echt niet willen dat ze zwijgen.

De grote meerderheid van de Westerse vrouwen behoren tot die groep, en ze kunnen rekenen op de steun van nogal wat Westerse mannen.

In een land waar vrouwen moeten zwijgen zouden er niet bepaald véél vrouwelijke advocaten, journalisten, kunstenaars, leerkrachten, politici, ... rondlopen, hé?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 2 juni 2012 om 08:48.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 08:52   #86
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij moet je integreren of aftrappen, is dat nu zo moeilijk voor jou, JIJ moet je integreren, ik ben al geintegreerd volledig,
Geen haar op ons hoofd denkt eraan ons tot dhimmis te laten degraderen. Het zijt gij die u dient te integreren of af te trappen islam is hier de alien niet wij. U bewijst met uw uitspraken (zoals ook onze wetten te willen veranderen en er nieuwe in te voeren zodra u daar de kans toe hebt) het gelijk van de zogenaamde 'islamofoben'

Citaat:
in de Islam wordt geen enkele vrouw in een tent gestoken, deze "rasechte Belgische vrouw
Iemand uit een 'multiculturele (islam)wijk die van kinds af met moslimvriendjes is opgegroeid in een multiculturele (islam) school.Ik weet hoe men mensen met leugens en halve waarheden de islam inlokt. Dat wicht weet aldus niet beter. Die bekeerlinge die de rasechte marokkaanse criminelen hielp ontsnappen en die die zichzelf in Irak is gaan opblazen idem.

Citaat:
heeft zelf bewust gekozen uit eigen vrije wil om deze niqaab te dragen" een niqaab is geen tent,
Een niqaab is een belediging voor de vrouw.

Citaat:
bij de Westerlingen wordt een vrouw als een lustobject behandeld wees mooi en zwijgt
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=21

Citaat:
Jij gaat hier niet de wet interpreteren de WET IS DUIDELIJK, "Godsdienst vrijheid zowel buiten als binnenshuis
De wet is duidelijk. Door mensen gemaakte 'Godsdienst'wetten zijn ondergeschikt aan 'door mensen gemaakte wetten'. Aangezien u dat niet weet bent u duidelijk niet geintegreert ook al bent u hier geboren. U bent immers duidelijk als niet geintegreerde buitenlander opgevoed.

Citaat:
De Belgische politie houdt zich bezig met MIERENNEUKEN EN MUGGEZIFTEN er zijn andere grotere en dringendere problemen
Onze troepen zitten niet voor niets in Afghanistan om de pro niqaab taliban aldaar tegen te houden de macht opnieuw te grijpen.

Citaat:
Als het u niet aanstaat hier kunt ge altijd vertrekken naar Lapland of zo BYE BYE
Doet u zo verder zodat meer ogen (zowel van moslims in naam als van niet-moslims) zullen opengaan.

http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html

Laatst gewijzigd door smiley : 2 juni 2012 om 08:57.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 09:01   #87
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Moor
bij de Westerlingen wordt een vrouw als een lustobject behandeld wees mooi en zwijgt
Ik ben helemaal geen lustobject. In het Westen wonen sinds jaarheugnis vrouwen met zelfbeschikkingsrecht. Dit wil zeggen dat ik kan kiezen of ik even/tijdelijk een lustobjectje wil spelen, of niet.
Vermits ik geen lustobject ben, hoef ik me evenmin in te pakken. Wie pakken zich wel in? degenen die als lustobject dienen tiens, en die moeten aanduiden wie wel en wie geen klanten zijn. ("voor de niet-klanten moet ik me inpakken, voor de klanten (degene die me gekocht heeft) pak ik me uit").

Waar heb ik dat nog gehoord? Och ja, bij de tempelpriesteressen die als prostituee fungeerden, maar wel een niqaab droegen als ze op straat kwamen (oops....)

Dus, beste Moor, ik zou best eens wat dimmen met uw "lustobjecten": het is niet JIJ of de JOUWEN die daarover beslisssen sukkeltjes, het zijn WIJ Westerse vrouwen die daarover beslissen. Hou jij je maar bij je onderdanige ingepakte lustobjecten die zèlf geeneens mogen kiezen wat ze willen en zich enkel als koopwaar moeten gedragen (alvast zolang ze nog in de winkel staan, nadien worden wobbelige zwarte lakens, ingepakt voor de niet-klanten).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 juni 2012 om 09:03.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 09:06   #88
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welke Christelijke-Autochtone wetten? Jullie hebben het Christendom verkracht en dan uitgemoord?

Het Christendom kan je ook niet vergelijken met de Islam
Wie is "jullie"?

En wat valt er niet te vergelijken tussen het christendom en de islam?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 09:06   #89
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Het christendom kan je ook niet vergelijken met de Islam
Arabier, door je eerder bezig te houden met uw eigen troep of poep, zou je (jullie al ferm aangetaste) waarderingspijl minder schaden!.

Trouwe en weldenkende Kato’s, volgen de door Jezus Christus afgebakende weg. Deze van liefde en zelfopoffering waarvoor hij teneinde is gestorven.

De christenen zijn niet aan wetten gebonden, enkel een paar geboden en regeltjes van barmachtigheid welke, enkel en uitsluitend tot doel hebben; het leven van alle mensen harmonieuzer en liefdevoller te maken.

Dwaze uitspraken van enkele tijdelijke vertegenwoordigers, alsook de ‘pedo kwaal', zijn geenszins relevant ter beoordeling van de menslievende, geestelijk-Filosofische inbreng van de evangelies.

Vroeg of laat zal de enige ware ‘Schepper’ de zijnen wel herkennen. Hopelijk zullen de ‘Moslims’ tijdig inzien wat er precies van hen verwacht word, dit exclusief ter bevordering van de harmonieuze verdeling van Werelds genoegen.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 09:09   #90
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Geen haar op ons hoofd denkt eraan ons tot dhimmis te laten degraderen. Het zijt gij die u dient te integreren of af te trappen islam is hier de alien niet wij. U bewijst met uw uitspraken (zoals ook onze wetten te willen veranderen en er nieuwe in te voeren zodra u daar de kans toe hebt) het gelijk van de zogenaamde 'islamofoben'

haha heeft iemand jou tot dhimmi willen degraderen?, wanneer ga je nu begrijpen dat er hier in Belgie "Godsdienstvrijheid" is waarom zie je deze wet altijd over het hoofd? Ik heb me geintegreerd, maar niet geassimileerd, ik hoef me ook niet te assimileren, integratie is respect voor de belgische wetten, en ik respecteer die wet van de Niqaab maar ik ben daartegen, jij hebt je eigen weeral op een domme wijze vastgepind in die "retoriek" van je die keer op keer terugkomt

Iemand uit een 'multiculturele (islam)wijk die van kinds af met moslimvriendjes is opgegroeid in een multiculturele (islam) school.Ik weet hoe men mensen met leugens en halve waarheden de islam inlokt. Dat wicht weet aldus niet beter. Die bekeerlinge die de rasechte marokkaanse criminelen hielp ontsnappen en die die zichzelf in Irak is gaan opblazen idem.

Er zijn talloze bekeerlingen die veel slimmer zijn dan dat maar die niet op TV komen, hoe dom kan je zijn dat je je laat meeslepen door randgevallen zoals die jij beschrijft, Lesley Deckers is maar één vrouw, er zijn honderden successvolle bekeerde mannen en bekeerde vrouw, gisteren was er een trouw tussen een bekeerde man en een Marokkaanse vrouw, en er was geen enkel probleem, en die Belgische man is een successvolle zakenman, dus alstublieft cut the crap,

Een niqaab is een belediging voor de vrouw.

Voor jou is het een belediging van de vrouw, maar voor mij niet, als het je niet aanstaat vertrek dan naar een land waar geen Moslims zijn, en ik betwijfel het of je een land zal vinden waar geen Moslims zijn, zelfs in Israel heb je Moslims, aanpassen of opkrassen haha

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=21

De wet is duidelijk. Door mensen gemaakte 'Godsdienst'wetten zijn ondergeschikt aan 'door mensen gemaakte wetten'. Aangezien u dat niet weet bent u duidelijk niet geintegreert ook al bent u hier geboren. U bent immers duidelijk als niet geintegreerde buitenlander opgevoed.

Wat is integratie voor u? Varkensvlees eten met alcohol? Haha ROT OP MAN

Onze troepen zitten niet voor niets in Afghanistan om de pro niqaab taliban aldaar tegen te houden de macht opnieuw te grijpen.

Och jongen, de overgrote meerderheid van de Afghaanse vrouwen dragen bourqa's Taliban of geen Taliban

Doet u zo verder zodat meer ogen (zowel van moslims in naam als van niet-moslims) zullen opengaan.

http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html
Oud 2 juni 2012, 09:11   #91
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We leven toch in een land waar "Godsdienstvrijheid" heerst

waarom kunnen we niet consequent zijn? Verbied ineens alles ook de "pruiken" die de Joodse vrouwen dragen?
Waarom dan wel? Bij mijn weten verhult een pruik niet het aangezicht van een persoon. 'n Nikaab wel. Dat is niet alleen strijdig met de bestaande wetgeving, maar ook met onze ongeschreven cultuurconventies.

Daarnaast houdt godsdienstvrijheid niet in dat u in naam van een godsdienst alles kan en mag. Als moslims menen dat ze met twee vrouwen gehuwd kunnen zijn, botst dat met onze seculiere wetgeving. Bijgevolg zal u dat niet toegestaan worden, zelfs al betreft het hier iets eigen aan de islam.
Oud 2 juni 2012, 09:11   #92
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Arabier, door je eerder bezig te houden met uw eigen troep of poep, zou je (jullie al ferm aangetaste) waarderingspijl minder schaden!.

Trouwe en weldenkende Kato’s, volgen de door Jezus Christus afgebakende weg. Deze van liefde en zelfopoffering waarvoor hij teneinde is gestorven.

De christenen zijn niet aan wetten gebonden, enkel een paar geboden en regeltjes van barmachtigheid welke, enkel en uitsluitend tot doel hebben; het leven van alle mensen harmonieuzer en liefdevoller te maken.

Dwaze uitspraken van enkele tijdelijke vertegenwoordigers, alsook de ‘pedo kwaal', zijn geenszins relevant ter beoordeling van de menslievende, geestelijk-Filosofische inbreng van de evangelies.

Vroeg of laat zal de enige ware ‘Schepper’ de zijnen wel herkennen. Hopelijk zullen de ‘Moslims’ tijdig inzien wat er precies van hen verwacht word, dit exclusief ter bevordering van de harmonieuze verdeling van Werelds genoegen.
Ik ben geen Arabier maar ik ben een Berber

Jullie hebben het Christendom afgeslacht bij de Concilie van Nicea, het Christendom waarbij kinderen verkracht worden door paters en priesters is een aanfluiting

Het Christendom dat talloze tegenstrijdigheden bevat en talloze belachelijke en onnozele dingens is een vreemde godsdienst

Hoeveel Belgen volgen het Christendom? Hoeveel Belgen praktizeren nu het Christendom?

Laatst gewijzigd door Moor : 2 juni 2012 om 09:11.
Oud 2 juni 2012, 09:12   #93
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen Arabier maar ik ben een Berber

Jullie hebben het Christendom afgeslacht bij de Concilie van Nicea, het Christendom waarbij kinderen verkracht worden door paters en priesters is een aanfluiting

Het Christendom dat talloze tegenstrijdigheden bevat en talloze belachelijke en onnozele dingens is een vreemde godsdienst

Hoeveel Belgen volgen het Christendom? Hoeveel Belgen praktizeren nu het Christendom?
Je moet wel een onderscheid maken tussen het Christendom en het Katholicisme.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 09:13   #94
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Onzin. U heeft overduidelijk geen kennis van de christelijke geschriften van de apostolische vaders voor dat Concilie.

Zoals er onder christenen onwaardige mensen bestaan, komen die ook voor bij andere groepen. Ook onder moslims vind je schurken. Mohammed was trouwens de eerste ervan.
Oud 2 juni 2012, 09:13   #95
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
I
Zoals?
Oud 2 juni 2012, 09:13   #96
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belgie is een seculier land.

Waarover lul jij nu? Het concilie van Nicea????

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 09:14   #97
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Waarom dan wel? Bij mijn weten verhult een pruik niet het aangezicht van een persoon. 'n Nikaab wel. Dat is niet alleen strijdig met de bestaande wetgeving, maar ook met onze ongeschreven cultuurconventies.

Daarnaast houdt godsdienstvrijheid niet in dat u in naam van een godsdienst alles kan en mag. Als moslims menen dat ze met twee vrouwen gehuwd kunnen zijn, botst dat met onze seculiere wetgeving. Bijgevolg zal u dat niet toegestaan worden, zelfs al betreft het hier iets eigen aan de islam.
Omdat het iets belachelijk is, de Bijbel en de Thora roept de Joodse vrouwen om een hoofddoek te dragen en indien niet om zich te "scheren" als straf en als boetedoening,

NEEN wat hebben de Joden beslist haha? Ze hebben eerder gekozen om het gebod van God niet te volgen en te negeren en hebben ervoor gekozen om hun hoofd kaal te scheren om dan een "pruik" op te zetten hahaha over Joodse inventiviteit gesproken? HAHA dit noem ik ontwijking van het gebod van Allah
Oud 2 juni 2012, 09:14   #98
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Zoals?
Wat ik vrij dom aan het Katholicisme vind is dat God blijkbaar kiest om bepaalde personen te redden en andere niet.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 09:14   #99
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik ben helemaal geen lustobject. In het Westen wonen sinds jaarheugnis vrouwen met zelfbeschikkingsrecht. Dit wil zeggen dat ik kan kiezen of ik even/tijdelijk een lustobjectje wil spelen, of niet.
Vermits ik geen lustobject ben, hoef ik me evenmin in te pakken. Wie pakken zich wel in? degenen die als lustobject dienen tiens, en die moeten aanduiden wie wel en wie geen klanten zijn. ("voor de niet-klanten moet ik me inpakken, voor de klanten (degene die me gekocht heeft) pak ik me uit").

Waar heb ik dat nog gehoord? Och ja, bij de tempelpriesteressen die als prostituee fungeerden, maar wel een niqaab droegen als ze op straat kwamen (oops....)

Dus, beste Moor, ik zou best eens wat dimmen met uw "lustobjecten": het is niet JIJ of de JOUWEN die daarover beslisssen sukkeltjes, het zijn WIJ Westerse vrouwen die daarover beslissen. Hou jij je maar bij je onderdanige ingepakte lustobjecten die zèlf geeneens mogen kiezen wat ze willen en zich enkel als koopwaar moeten gedragen (alvast zolang ze nog in de winkel staan, nadien worden wobbelige zwarte lakens, ingepakt voor de niet-klanten).
Volledig mee akkoord!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2012, 09:17   #100
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Omdat het iets belachelijk is, de Bijbel en de Thora roept de Joodse vrouwen om een hoofddoek te dragen en indien niet om zich te "scheren" als straf en als boetedoening,

NEEN wat hebben de Joden beslist haha? Ze hebben eerder gekozen om het gebod van God niet te volgen en te negeren en hebben ervoor gekozen om hun hoofd kaal te scheren om dan een "pruik" op te zetten hahaha over Joodse inventiviteit gesproken? HAHA dit noem ik ontwijking van het gebod van Allah
Of het hoofdhaar nu bedekt is met een doek, een hoed, een pruik, een tafellaken... het is haar is bedekt. Ook in de hadith staat er nergens met welke stof of met welke vormgeving dit moet gebeuren.

Vandaar ook, en dat zou u als iemand met een berberachtergrond moeten weten, de heel grote verscheidenheid aan traditionele hoofddoeken onder islamitische volkeren. De berberse vrouwen hadden en hebben nog gedeeltelijk heel mooie, kleurrijke en zelfs frivole sluiers, terwijl het zwarte tafellaken dat nu opgang doet in de islamitische wereld geen uitstaans heeft met de berberse cultuur.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be