![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe dient 'België' met Fouad Belkacem om te springen? | |||
Hem de Belgische nationaliteit onmiddellijk afnemen, en stante pede uitleveren aan Marokko. |
![]() ![]() ![]() |
73 | 76,04% |
Hem de Belgische nationaliteit onmiddellijk afnemen, en vervolgens hier bestraffen. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,13% |
Hem een laatste keer waarschuwen. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Hij heeft recht op een standbeeld op de Brusselse Grote Markt. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,13% |
Anders, nl. : ... |
![]() ![]() ![]() |
17 | 17,71% |
Aantal stemmers: 96. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Belgische nationaliteit afnemen en buiten shotten.
Dit soort eikels maakt het voor iedereen kapot. Dat het nog allemaal zo lang heeft moeten duren vooraleer hij werd opgepakt .... En verder : stoppen met Belgische paspoorten uitdelen. Je ben OF Marokkaan OF Belg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed dat hij zo eerlijk is: tenslotte hebben de CVP'ers de islam als religie erkend! ik weet niet of ze eerst dat boekje hebben gelezen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.liberales.be/essays/boerkaverbod2 Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2012 om 08:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vindt de sharia o zo navolgbaar, dus vindt hij handjekap, voetjekap en stenigen ook volledig aanvaardbaar. Dat het niet leuk is in Marokkaanse gevangenissen zal hij ook wel weten: reden te meer om ginder geen "belgische" houding aan te nemen, en netjes de wet te volgen. Natuurlijk zijn ze dat niet gewoon, maar dat zullen ze dan ginder wel leren zeker? Zouden zijn vrouw(en) ook meegaan? Hij heeft effektief 2 niqaabdraagsters aan zijn voeten zitten. De eerste officieel, de tweede (die kopstootgeefster) voor de imam (christelijke priesters mogen geen huwelijk afsluiten alvorens het burgerlijke huwelijk werd afgesloten, imams hoeven zich van die wet ook weer niks aan te trekken). Dat maakt dat Mme. Niqab II, niet wettelijk met hem gehuwd is, gewone Belgische en haar echtgenoot (hopelijk) de volgende tien jaar zal missen. Gehuwd volgens de sharia kan ze ook niet scheiden, want zal ze moeten wachten tot hijzelf "taleq, taleq, taleq" ( ik verstoot je, ik verstoot je, ik verstoot je) zegt, want anders mag ze ook niet met een andere man tussen de lakens de volgende tien jaar! ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 juni 2012 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb de mannen van s4b gisteren toevallig ontmoet in een snack aan stuivenberg ziekenhuis. Wie neemt die mannen eigenlijk serieus buiten een paar Vlaamse angsthazen eigenlijk? Heb hun gevoerde gesprekken af en toe kunnen meevolgen en ze zijn alles behalve serieus. Stelletje pubers, dat zijn het. Hun taalgebruik, haat haat, hun opvallend gedrag, hun arrogante houding naar anderen.
Enerzijds vind ik dat ze hem het zwijgen mogen opleggen. Het is dankzij dit soort mensen dat andere moslims niet geaccepteerd worden. Anderzijds, is er nog altijd zoiets als vrijheid van meningsuiting. Bestraf hem voor het oproepen tot geweld maar de nationaliteit afnemen is misschien wel overdreven wat uiteraard niet wegneemt dat de man zn straf moet ondergaan voor de zaken die hij heeft uitgestoken in Marokko.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 juni 2012 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gaan dan ook niet alle dictators vrijuit ? Tenslotte hebben zij ook niet persoonlijk de misdaden begaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef ook geen Iraanse nationaliteit te hebben. Laat de mens gewoon netjes terug naar zijn heimweeland gaan waar de wetten en de leefwijze véél dichter aanleunt bij zijn o zo aanbeden sharia. En laat zijn volgelingen die ook allemaal smachtend wachten op de invoering van de sharia ineens meegaan. Ik gun het ze van harte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar worden ze wel serieus genomen. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien het commerciële aspect van de media is dat toch niet te verwonderen?
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik dacht het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs wanneer ze in een militaire hiërarchie een bevel geven, dan plegen ze op dat moment een daad, want hun uitspraak is opdat moment niet vrijblijvend voor degene die het bevel ontvangt.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je leest niet goed: ik zou dan zelf de oproepen tot geweld lanceren.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het even wie er oproept tot geweld, steeds staat er tussen de oproeper en ontvanger het beoordelingsvermogen, en de vrije keuze om aan uw oproep gevolg te geven. Om dit te illustreren, vroeg ik u (rethorisch) of gij zelf aandrang voelt om geweld te plegen wanneer iemand er toe oproept. Net zoals gij die oproepen naast u neerlegt, hebben ook de S4B's de mogelijkheid om geen gevolg te geven aan oproepen tot geweld.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100%
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kent Txiki?
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Hihihi...schitterend standpunt... ikzelf supporter voor de partij die, op straffe van cordonisering, daar geen mening over mag hebben....u moet dus begrijpen dat ik mijn mening over vrije meningsuiting niet mag uiten...
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |