![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat IQ betreft, denk jij dat je in de top 20% van deze forum behoort? | |||
Ja, ik denk dat ik in de 20% slimste gedeelte hoor |
![]() ![]() ![]() |
14 | 66,67% |
Nee, ik denk dat ik er iets (of veel) onder zit |
![]() ![]() ![]() |
7 | 33,33% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat was te hoog gegrepen voor u?
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Voor 135 anderen ook. Haast allemaal universitairen. Ik werd pas tweede van de drie weerhouden voor de finale test, een redactievergadering.
Omdat mijn militair zakboekje de inscriptie vermeldde "Niet biezonder goed" ![]() ![]() ![]() Vraag maar na bij personeelschef Peeckelaars (fictieve naam aangezien ik de privacy niet mag schenden) Toch niet slecht hé voor een ATHEÏST... ![]() ![]() ![]() Een paar jaar later werd de halve redactie halfgek afgevoerd, dolgedraaid door een paar zogezegd prestatieverhogende guru's. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2012 om 18:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, dat ware toch niks voor jou geweest, denk ik. Ikzelf schrijf momenteel aan een nieuwe dichtbundel getiteld 'Een dikzak ging eens frieten halen'. Ik hoop dat die het beter doet dan mijn vorige 'Kersen pellen aan de waterkant', want dat was niet echt een succes. De jeugd leest niet meer, hé. Laatst gewijzigd door Mitgard : 8 juni 2012 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar heb je ook geen titel voor nodig. Poëzie is een manier van leven, niet van schrijven. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2012 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Raar resultaat poll -slechts een paar komedianten denken dat ze niet slimmer zijn dan de grote hoop
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Bescheidenheid is een vorm van sociale hygiëne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi geformuleerd, en 't is waar.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk
![]()
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Bescheidenheid is enkel goed als je daadwerkelijk iets hebt om bescheiden over te doen.
Anders is het pathetiek Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2012 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kwestie van economische stroomlijning of zoiets. Het resultaat is een ramp: http://nl.odemagazine.com/doc/0110/School-is-uit%20/ Er wordt idd heel wat talent verknalt in het huidige schoolregime. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zijn probleem was dat hij idd licht autistisch én dyslectisch was (amper gekend in de 70’s),maar net daardoor kon hij problemen beter aanvoelen en doorgronden. In de bouw rijzen er voortdurend praktische (verborgen) problemen op en al spoedig maakten andere bouwfirma’s en architekten gebruik van zijn diensten, om bouwproblemen op te lossen waar zij geen raad mee wisten. Maar een zin zonder fouten schrijven of lezen kon ie niet. ![]() Citaat:
Seriemoordenaars bv, hebben veelal het ene en ontberen het andere, politici hebben dat ook wel eens. Enfin, voor de aanvulling van dit onderwerp, hier een EQ-test: http://www.123test.nl/eq-test/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Lunokhod : 9 juni 2012 om 03:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Partijlid
|
![]() Ze geloven allicht dat intelligentie wordt verdeeld door de markt.
Laatst gewijzigd door Lunokhod : 9 juni 2012 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is al meermaals aangetoond dat hoog begaafden bijvoorbeeld sociaal zeer zwak begaafd zijn en dus alsnog falen in het leven. Ik meen nog steeds dat de prijzen pas aan de meet worden uitgedeeld, dus ingeval van een leven, wanneer je sterft en men de balans opmaakt van wat je tijdens je leven allemaal gepresteerd hebt. Maar goed, opinies kunnen variëren. Bovendien stel ik mij vragen bij de accuraatheid van die testen. Op mijn middelbaar een test gedaan : score gemiddeld. Een tijd geleden opnieuw en toen zat ik wel in dit bovenste 20 %. Je kan je daar dus ernstige vragen bij stellen. LET OP : die bovenste 20 % is nog niet zo uitzonderlijk, omdat het dan gaat over mensen met een iq van rond de 130, wat naar het schijnt gemiddeld is voor een univ niveau. Het wordt pas een uitzondering denk ik vanaf 145 of zo. Laatst gewijzigd door Stingray : 9 juni 2012 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Partijlid
|
![]() Jouw argument is dan ook gewoon idioot. Bij hetzelfde kennisniveau zal een hoogbegaafd persoon statisch betere resultaten behalen. Een hoogbegaafde junglekrijger overleeft ook geen week in een grootstad.
Citaat:
![]() Citaat:
0.1% van de bevolking, ongeveer. Laatst gewijzigd door Lunokhod : 9 juni 2012 om 11:41. |
||
![]() |
![]() |