![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verbod zal gelden op de "zit-WC´s", daarom trouwens dat zitdeksel. ![]() Juist: ![]() De man op de voorgrond heeft de verplichting verkeerd begrepen, dat zijn urinoirs of pisbakken: ![]() Definitie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Urinoir Urinoirs voor vrouwen zijn er immers ook: ![]() Maar er is geen draagvlak voor: http://trends-en-concepts.blogspot.b...t-concept.html
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 april 2013 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Leuven zou eenvoudigweg een nachtklok manu militari kunnen worden ingested.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd maar kakken over gezeik
![]() Camera de pot op , en filmen , hop , wie faalt , betaalt !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er om wat de gevolgen op lange termijn voor je gezondheid zijn van deze of gene positie. Nu hebben we overal zittoiletten in alle openbare plaatsen. Als het vervangen door hurktoiletten positieve gevolgen op de openbare gezondheid heeft, dan lijkt mij daar toch een taak voor de politiek weggelegd. Dat is wat anders dan mannen doen zitten om de genderneutraliteit te bevorderen:
http://www.naturesplatform.com/health_benefits.html
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() men kan de twee aanbieden , hurken of zitten
maar hurken dan fiscaal interessanter maken en op elke publieke wc deur een toestel dat je iris herkent en dank zij kruispuntdatabanken is dan meteen het effect op de volksgezondheid meetbaar of bilherkenning als uit een studie zou blijken dat dat goedkoper is Laatst gewijzigd door Knipp : 2 april 2013 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Je kan ook hurken op een zitwc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() politiek niet haalbaar, asymmetrisch, zitten op hurk gaat niet, minstens 1 landsdeel ontevreden
tenzij ... msschn in de hoogte verstelbaar model ? creeert veel jobs, zoals bij liften e d, jaarlijkse controle... en kan ev. dienen om electriciteitspieken op te vangen, alle onbezette publieke potten op en neer ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk da'k mijn patatten eens ga afgieten
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als we het er nou eens op zouden houden dat:
- die Zweden staand urineren slechts in een huishoudelijk reglement hebben verboden; - overheidsbemoeiing met de verticaliteitsgraad van lichaamsfuncties in actie even ongewenst is als de meeste overheidsbetutteling; - geen enkele man zijn vrouwelijke, mannelijke of hermafrodiete tijdgenoten met onaangenaam schoonmaakwerk kan willen opschepen, en wij dus zittend plassen in een aantal gevallen in overweging moeten nemen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan ga ik maar liggend liggen te zeiken:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 april 2013 om 01:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en anders: ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 april 2013 om 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechtstaand plassen in Dusseldorf, het kan!
http://www.nzherald.co.nz/world/news...ectid=11391439 ![]() SITZPINKLER |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Het moet weer Zweden niet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ge moet 's morgens maar eens zeiken met een staalharde .... rechtstaand of zittend .... ![]() Ik snap niet dat ze over zulke dingen een wet zouden willen maken !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Stehpinkeln verboten! You might see this sign if you visit a bathroom in Germany. Only 71 percent of German men stand to take a pee. They’re known as Stehpinkler (standing pee-ers). The other 29 percent prefer to sit (the Sitzpinkler). Bron ![]() ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 27 januari 2015 om 05:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral indien we het rechts afgebeelde model aantreffen: ![]() Naar mijn mening zal het feminisme wel meer invloed hebben in Zweden dan in Duitsland. Maar ik ken jammer genoeg geen Zweedse potten om dat te kunnen bevestigen. Laatst gewijzigd door zonbron : 27 januari 2015 om 05:59. |
|
![]() |
![]() |