![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Mijnheer , of liever mijnheerke , trekt zich volledig terug uit het publieke leven .
Met vermogen en een pensioen als deze omhoog gestuwde idioot , zou ik dat ook doen , mij terug trekken uit het publieke leven . Nog een misdadiger die het genot krijgt om op rijpere leeftijd in een paradijselijke vakantie terug te trekken . Zijn pensioen afpakken en hem eens de andere kant van de tralies laten ervaren zou beter staan bij dergelijke maniakken . |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achter 50 jaar komen klagen dat iemand aan uw piet getrokken heeft vind ik nogal achterlijk.
Het mag dan nog tegen uw goesting geweest zijn, op het moment zelf was dat blijkbaar toch zo het geval niet. Flauwe zever allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Awel dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 juni 2012 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar is de humor inquisitie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb twee jaar godsdienstles gehad van Capiau, in 1967 en 1968. Hij was een zeer goede leraar, niks op aan te merken. Tegenover mij is hij altijd zeer correct geweest.
Ik wil de feiten niet goedpraten, maar onderschat die tieners niet. Veel later hoorde ik bijvoorbeeld dat enkele van mijn klasgenoten na school samenkwamen om zich gezamelijk te masturberen. Allemaal jongens onder elkaar hé. Zij waren toen 14-15 jaar oud. Zet daar een leraar tussen met homo neigingen en ge hebt prijs hé. Fred. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan bijzonder spijtig, maar waarom zou nu de hele wetgeving moeten omgedraaid wordenmdat zij al die jaren niets durfden te zeggen? Al die decennia doen alsof er niets gebeurd was en nu er ineens mee afkomen. Mij gelijk hoor, maar verwacht gewoon niet dat wetten veranderd moeten worden omdat iemand al die decennia zijn mond niet opendoet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat die tieners dat onder elkaar deden (doen), dat is normaal, als volwassene moet je je daar boven kunnen zetten.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat één van de twee nauwelijks 12 jaar oud was verergerd de zaak alleen maar...dat is gewoon een kind , ook voor een jong volwassene.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik lees enkel over 2 zestienjarigen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kinderen van 12 jaar zijn zeer beïnvloedbaar, en onzeker over zichzelf. daarvan profiteren is gewoon misdadig, als je dan nog eens aan hun lichaam komt, ben je een crimineel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die 2 durfden om de confrontatie aan te gaan, de anderen (nog) niet.
![]() |
![]() |