![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe stem je op NVA? | |||
Ik ben links en stem NVA |
![]() ![]() ![]() |
15 | 20,83% |
Ik ben rechts en stem NVA |
![]() ![]() ![]() |
19 | 26,39% |
Ik ben christelijk en stem NVA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,56% |
Ik ben links en stem niet NVA |
![]() ![]() ![]() |
20 | 27,78% |
Ik ben rechts en stem niet NVA |
![]() ![]() ![]() |
7 | 9,72% |
Ik ben christelijk en stem niet NVA |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stem niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,78% |
ik ben Belg en begrijp bijgod niet waarom jullie ruzie hebben |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,78% |
ik ben allochtoon en 'allah zij geprezen' begrijp bijgod niet waarom jullie ruzie hebben |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,17% |
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb de plannen gezien ja, en mijn eerste idee was: "ze gaan het mislukt Belgisch model op Europees vlak uitproberen". dus ik heb er idd mijn bedenkingen bij. maar welke partij zie jij daartegen iets doen? SPa? PS? neen toch hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() wij gaan NVA stemmen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben niet links of rechts, ik ben pragmatisch. N-VA is op dit moment de beste keuze om te bereiken wat ik wil bereiken.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mochten wij een staatsschuld hebben van rond de 25 procent in plaats van rond de 100 procent, Europa zou zich nog niet durven moeien met onze interne keuken. Maar ja, de sossen willen ons naar Griekse toestanden, om dan aan de EU veel financiële hulp te vragen .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Wat heeft GROEN! (toen nog Agalev) tijdens zijn regeringsperiode verwezenlijkt op vlak van milieubeleid? (Iets noemenswaardig te vermelden?) - Wat hebben de linkse partijen de laatste jaren van noemenswaardige weerstand geboden tegen de totale uitverkoop van overheidsbedrijven? - Idem voor de massale verkoop van overheidsgebouwen? (Die nadien tegen veel geld moesten worden terug gehuurd). Wel? En ik vind communautaire eisen bepaald geen onbelangrijk standpunt. Als die linkse partijen luid verkondigen dat zij tegen de splitsing van het land zijn maar geen enkele noemenswaardige moeite doen om een vriendschappelijk en gelijkwaardig samenleven van Vlamingen en Walen in hetzelfde land mogellijk te maken, dan zij mijn stem niet waard. Politiek is méér dan alleen maar praten over het sociaal-economische, ook voor linkse partijen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de zogezegd linkse Belgische partijen het met 'vrijheid' niet bepaald gemakkelijk hebben, kan ik nog enigszins begrijpen ![]() maar dat 'gelijkheid' - waarzonder 'broederlijkheid' nu eenmaal onmogelijk is - in bepaalde kringen bijna taboe lijkt te zijn geworden, gaat écht wel mijn petje te boven, en het is nochtans een kleintje! ![]() Het zal toch niet zo zijn dat afgunst en nijd omdat 'Vlaanderen' rijker zou zijn dan de 'Fédération Wallonie-Bruxelles' een rol spelen, zeker? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De reden waarom Links in Vlaanderen kapot gaat, is omdat ze de kant kiezen van de leugen en het establishment, verpersoonlijkt in de constructie België. Laatst gewijzigd door giserke : 27 juni 2012 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() indien de NVA pro belgie was gingen ze mijn stem gehad hebben want ik ben zeer rechts ingesteld. ik ben echter tegen een onafhankelijk vlaanderen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De N-VA heeft het VB rechts voorbij gestoken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben voor een federaal België zonder gewesten en gemeenschappen. Zonder al die posten gevuld met zakkenvullers. Zonder die excess bureaucratie. Met één koning zonder macht.
Ik stem links omdat ik me niet in de rechtse ideologie kan vinden. Hoewel ik sterk twijfel om niet meer te gaan stemmen.
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ben je dan ook bereid om alle alarmbelprocedures en andere privileges af te schaffen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Samen met de vld kan voka natuurlijk wel wat losmaken bij de schaapjes die reclamegewijs te beïnvloeden zijn. ![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 28 juni 2012 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het huidige sociaal-economische programma van het VB is zo ongeveer even rechts als dat van de SP twintig jaar geleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |